De mensen die hier besproken worden werken m.i. allemaal niet (enkele uitzonderingen daargelaten).quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
En zogenaamd maximaal janken toen ma de kinderen wegbracht. Right. Is er iemand hier die het "werk" noemt wat Mies doet? Ze is daar alleen maar om in beeld te komen en - als ik de juice mag geloven - haar lover(s) te ontmoeten. Daar zullen die eindeloze omkleedsessies en fotoshoots ook wel voor bedoeld zijn. Straks op de boerderie weer moe en maximaal janken.
Ik denk er anders over, en daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:55 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Ik kan aan de tekst gewoon meteen al zien dat jij het hebt gepost henrike. Zonder naar je profiel te kijken. Je komt altijd meteen aangesneld om mb te verdedigen.
Vond ik ook raar. Haar moeder die de kinderen naar Koen bracht.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:49 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
En waarom brengt ze niet zelf de kinderen weg. Het is de tweede week dat die mensen uit elkaar zijn. Vrij heftig voor kinderen, lijkt me. Dan is het toch heel normaal als je ze zelf wegbrengt?
Dat vrees ik ook. 😂😂😂quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:59 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Nog even en we zien MB langskomen bij The realhousewives of…… tja Amsterdam of het zuiden? 😂
Net wat jij zegt, ieder kind is anders. Mijn dochter liep op de leeftijd van Mijan al. Mijn zoon is 3 weken ouder en die tijgert of kruipt nog niet eens, kan nog niet zelfstandig zitten dus laat staan lopen..quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:49 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ja, dit valt mij ook op. Nou is ieder kind natuurlijk anders en dat is helemaal prima, maar op die leeftijd liepen mijn kinderen achter zo'n loopwagentje, trokken zich overal aan op en gingen kruipend de hele kamer door.
Ik ben ergens ook wel een tikkie jaloers hoor, want zo rustig als zij met hem in een restaurant kunnen zitten bv heb ik met de mijne nooit gekund en nog steeds niet (zeer ondernemend en 2 van de 3 adhd labeltje).
Ik denk er anders over, en daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:55 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Ik kan aan de tekst gewoon meteen al zien dat jij het hebt gepost henrike. Zonder naar je profiel te kijken. Je komt altijd meteen aangesneld om mb te verdedigen.
Prima dat jij dat vind.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:55 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Oh kom op.... IK vind het zorgelijk dat jij het verschil niet kan zien tussen 'Niet bij de pakken neerzitten' en 'compleet vluchten en een nepleven leiden/lijden' Of is het: Niet wil zien?
Ik weet dat je een zwak hebt voor...... maar dit slaat kant nog wal.
Die zijn volgens mij ook bevriend met Iris. Dus niet vergezocht.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:06 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan. Zal mij niet verbazen als ze binnenkort naast Maria tailor en die valse Tamara zit.
Ja sowieso dit is niet toevalligquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:35 schreef QuintyQ het volgende:
Ondertussen JvP in een kloffie outfit op de gram. Lijkt wel of ze het erom doet.
Drie vd kinderen gaan naar school die donderdagochtend en MBs moeder past die dag altijd op toch? Dus zullen ze na school of die middag ergens naar Koen gaan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Vond ik ook raar. Haar moeder die de kinderen naar Koen bracht.
Tja, puur op wat ze zelf laat zien de laatste jaren; wat doet ze wél zelf voor de kinderen? Alles wordt uitbesteedt. Alleen als er reclame gemaakt moet worden, worden de kinderen wel ingezet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:49 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
En waarom brengt ze niet zelf de kinderen weg. Het is de tweede week dat die mensen uit elkaar zijn. Vrij heftig voor kinderen, lijkt me. Dan is het toch heel normaal als je ze zelf wegbrengt?
J doet ontzettend haar best om over te komen als een ‘normale’ moeder. De afgelopen jaren was dat echt wel anders. Komt op mij vooral gemaakt over. Zo haar best gedaan om een kopie van M te worden en nu weer terug naar ‘kijk mij een leuke moeder zijn.’quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:35 schreef QuintyQ het volgende:
Ondertussen JvP in een kloffie outfit op de gram. Lijkt wel of ze het erom doet.
Dat idee heb ik. Parken bieden vaak speciale prijzen voor mensen die langere tijd verblijven. En dat ze niet in een caravan gaat zitten snap ik ook wel.quote:Op zondag 21 september 2025 07:22 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik denk dat jvp hier gebruik van maakt:
https://business.groupepvcp.com/nl-nl/tijdelijke-woonruimte_ms
Dit is ook wel weird. Hard werken is niet alleen maar een orthopeed zijn, een verpleegkundige of bouwvakker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:36 schreef Groene_jasmijnthee het volgende:
Ja, wat is er precies hard werken aan in een bontjas en hoge hakken door de Negen Straatjes huppelen?
Daar is ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:05 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk er anders over, en daar is niks mis mee.
We zijn hier niet om ons gelijk te halen toch?
Als mb zich hier gelukkig bij voelt dan is dat prima toch? Ik zou het ook anders doen als ik in haar schoenen zou staan.
[..]
Prima dat jij dat vind.
Ik mag hier net zo goed mijn mening geven als een ander en ik hoef daar niet steeds verantwoording voor af te leggen.
Ga ik ook niet meer doen.
Veelal over de ruggen van haar kinderen. Maar prima.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar ze doet er niemand kwaad mee, verdient haar eigen geld
Precies dit. Influencers hebben manieren gevonden om geld te verdienen die niet aansluiten bij de conventionele ideeen van wat “werken” is. Echt, good for them.quote:Op zondag 21 september 2025 07:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Dit is ook wel weird. Hard werken is niet alleen maar een orthopeed zijn, een verpleegkundige of bouwvakker.
Naar mijn weten is zij ondernemer en dat is gewoon werk. Of jij dat nu werken vindt of niet, dat is het.
Dat is ook een uiensnijder 🤣 daar pureer je niets mee maar snij je dingen in stukjesquote:Op zondag 21 september 2025 09:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke heeft een ding mee om fruithapjes te maken, maar na zo’n 50x aan het touwtje trekken is het nog steeds de structuur van ‘iets zelf aan stukjes snijden’?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |