Nee, de keuze is heel simpel: ja of nee. Antifa is geen organisatie. Ben je voor of tegen fascisme?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:32 schreef oblo het volgende:
Mag er ook een derde optie komen voor mensen die zich niet willen associeren met het aggressive tuig van antifa en de losers die de motie hebben ingediend en ondertekend?
Ik ben tegen de motie en ik wil me niet associëren met antifa.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, de keuze is heel simpel: ja of nee. Antifa is geen organisatie. Ben je voor of tegen fascisme?
Dan reageer je niet en vergeet je het topic.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom is mijn fa plaatje weg. Verder weet ik niet wat antifa betekent. Dus hoe kun je dan voor of tegen zijn.
Maar wat vind je van fascisme?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:42 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik ben tegen de motie en ik wil me niet associëren met antifa.
link?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Even voor de duidelijkheid: we gaan er hier geen uitgebreide en steeds weer nare discussie van maken. Die loopt al elders.
Waarom vind je die discussie naar?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Even voor de duidelijkheid: we gaan er hier geen uitgebreide en steeds weer nare discussie van maken. Die loopt al elders.
Met alle respect, wat is het nut van niet discussiëren op een discussieforum? Zeker als de OP enorm suggestief is met als conclusie dat antifa anti-fascistisch zou zijn omdat ze nou eenmaal zo heten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Bang niet, wel komisch opzich:quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. En ik ben een feministe. Heul veul mensen schijnen dat ook als een vorm van terrorisme te beschouwen. Vooral mannen.
[ afbeelding ]
Leuke cartoon. Maar echt totaal nietszeggend. Matige poging tot leukdoenerij.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bang niet, wel komisch opzich:
[ afbeelding ]
Dat is idd een kwestie van smaak, maar het is wel grappig om te zien dat vrouwen die opkwamen voor vrouwen nu vervangen worden door mannen die zeggen dat ze vrouw zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Leuke cartoon. Maar echt totaal nietszeggend. Matige poging tot leukdoenerij.
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd een kwestie van smaak, maar het is wel grappig om te zien dat vrouwen die opkwamen voor vrouwen nu vervangen worden door mannen die zeggen dat ze vrouw zijn.
Oké, hier kon ik wel om lachenquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bang niet, wel komisch opzich:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |