abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218811663
POLL

Het gaat er dus om dat het goed besproken is van te voren en dat het dus met iemand van het eigen geslacht is. Wat zou je doen als je partner het graag wil?

Je hoort het toch nog wel eens. Iemand die tijdens een relatie sex heeft / expirimenteert met het eigen geslacht. Zelf zou ik er niet veel aan vinden als mijn vriendin het met een andere vrouw zou doen. Ook niet als ik er bij ben of mee mag doen. Ben strikt monogaam. Voel zelf ook geen behoefte om iets te doen met een andere man.

Ben wel erg benieuwd naar de uitslag. En natuurlijk de argumenten. Er word wel gezegd dat iemand van het eigen geslacht geen concurrentie is dus ok, terwijl andere zeggen dat het gewoon sex is met iemand anders en dus een no -go.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_218811845
Ja. Maar mag ie ook met iemand van het andere geslacht dus dat maakt voor mij niet zoveel uit.
  vrijdag 19 september 2025 @ 13:50:54 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218811938
Niet dat ik ooit nog aan een partner begin, maar anders zou ik het niet zo'n probleem vinden. Zolang het allemaal maar transparant is en er geen kinderachtige kutspelletjes worden gespeeld.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218812265
Zelfde, andere of wat dan ook geslacht, maakt voor mij geen verschil. Als er maar transparantie is en gepraat wordt over gevoelens.
pi_218812283
Moet zij weten. Wel met naam en rugnummers, en geklede foto's met elkaar nadien.
Anders niet. Ik deel het vertrouwen tussen ons beide met een ander persoon, dan wil ik bepaalde dingen weten.
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 19 september 2025 @ 14:44:31 #6
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218812724
Moet zij weten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218812835
Er kan wat mij betreft heel veel binnen een relatie. We zijn allemaal mensen, en soms mensen met bepaalde behoeftes en lusten. Met anderen experimenteren moet daar bij kunnen, maar ik heb wel de regel dat als we in overleg seks willen met anderen, dat we dat dan ook samen doen. Samen op zoek naar een vrouw/man/koppel. Samen op date, en samen intiem.

Dat soort dingen in vol vertrouwen aan m'n partner overlaten ben ik niet voor gemaakt en komt alleen maar heibel van.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_218813778
Ik zou willen dat partner in was om te experimenteren met hetzelfde en het andere geslacht. Alleen, maar ook met mij erbij (alleen doe ik dan alleen op hetero-basis mee).
  vrijdag 19 september 2025 @ 18:59:48 #9
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218814734
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2025 14:44 schreef Puzzie het volgende:
Moet zij weten.
Daarom lekker van laten genieten. :9
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218814767
Hangt er vanaf hoe open je relatie is lijkt me

Persoonlijk vind ik het vreemd om onderscheid te maken in geslacht qua wat wel/niet tot de mogelijkheden behoort
pi_218815330
Helemaal prima, hoef ik ook niet bij (betrokken) te zijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:34:02 #12
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_218815881
Mijn man zou nooit sex willen met een man, dat terzijde.
Wij hebben een monogame relatie en doen niet aan sex met anderen.
Alhoewel ik denk te weten dat hij het stiekem niet erg zou vinden als ik sex met een vrouw zou willen. Maar ik moet er niet aan denken om sex met een vrouw te hebben.
To BG or not to BG!
  vrijdag 19 september 2025 @ 20:36:53 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218815924
nee hoor
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Forum Admin vrijdag 19 september 2025 @ 21:54:34 #14
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218816936
Geen probleem maar daar hebben we ook gewoon duidelijke afspraken over.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218817788
Ja hoor, andere geslacht mag ook, zijn we open en eerlijk in. Er zijn wel n paar grenzen.
pi_218819166
Lekker doen. Wel met goede afspraken. Sex is in mijn optiek niet altijd alleen maar verbonden met liefde.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_218821463
Leuk om te zien hoe het verschilt. Toch zie ik hier dat de meesten hun partner wel een plezier gunnen buiten de deur
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_218822232
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 13:19 schreef Telefono het volgende:
Leuk om te zien hoe het verschilt. Toch zie ik hier dat de meesten hun partner wel een plezier gunnen buiten de deur
Vooral ook omdat het mensen zelf ook direct of indirect plezier oplevert.
pi_218824579
Nee, ik zou er meer problemen mee hebben als hij met een man seks zou hebben als met een vrouw. Bij mijn weten heeft hij geen seksuele interesse in mannen. Ik vind het niet opwindend om twee mannen samen te zien.
pi_218826632
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:05 schreef Ed1234 het volgende:
Nee, ik zou er meer problemen mee hebben als hij met een man seks zou hebben als met een vrouw. Bij mijn weten heeft hij geen seksuele interesse in mannen. Ik vind het niet opwindend om twee mannen samen te zien.
Ik ook niet, behalve als ze samen een vrouw doen 😁
pi_218828497
Ik zie het probleem niet zo. Bij ons in de macrobiotische woongroep doet iedereen het met elkaar, ongeacht of vrouw, man, nonbinair en wat er tussenin.
In discussie gaan met Voos_Kogels, een grotere malloot is er niet
Als het moet schiet ik de gaten in de baarmoeder, vandaar ook mijn nick
pi_218828518
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:02 schreef Stepperoller het volgende:
Hangt er vanaf hoe open je relatie is lijkt me

Persoonlijk vind ik het vreemd om onderscheid te maken in geslacht qua wat wel/niet tot de mogelijkheden behoort
Zo vreemd vind ik dat niet. Het is echt heel anders om je vrouw met een andere vrouw te zien vrijen dan met een man. En nou heb ik daar zelf in beide gevallen nooit moeite mee gehad (integendeel), maar ik kan mij goed voorstellen dat iemand wel dat onderscheid maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')