hmm kan ik wel doen jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan! Moet je zo’n live foto van rode panda’s nemen als achtergrond en dan 3D instellen.
En een hoesje met ledlampjes in de rand kopen die afgaan wanneer je een bericht ontvangt
![]()
Yes , voel je het niet?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al naar de sportschool geweest?
Heb je hem al ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heeft die nieuwe iPhone van mij dat wel
Lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
OKe ga denk ik pasta eten. nu bedenken welke
quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
Awwww vandaag tien jaar geleden had ik de eerste date met Kater
Zou dat wel doen jaquote:
Hoerenpasta?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
OKe ga denk ik pasta eten. nu bedenken welke
Wij hebben elkaar precies aan het begin van covid leren kennen, allebei thuiswerken. Dus was raar als de ander dan na covid ineens minder thuis wasquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werkte voornamelijk in het buitenland. Reizen was er niet echt meer bij.
Carbonara met ei of met room?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die hebben ze niet. Kan ragout nemen, das een bolognese of een cabonara
Op de derde date met Cali gingen we in lockdownquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar precies aan het begin van covid leren kennen, allebei thuiswerken. Dus was raar als de ander dan na covid ineens minder thuis was
Vind dat altijd wel leuk, een nieuwe telefoon, alles weer even netjes organiseren. Zit vaak wel eerst een maand in de doos omdat ik nog geen tijd heb gehad om er eens even voor te gaan zittenquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal vanmiddag wel aan komen waaien.
Een maand lang in de doos laten zittenquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel leuk, een nieuwe telefoon, alles weer even netjes organiseren. Zit vaak wel eerst een maand in de doos omdat ik nog geen tijd heb gehad om er eens even voor te gaan zitten
Mocht je toen de deur niet meer uit? Weet even niet hoe dat was in Nederland. Wij moesten op de 3e date ineens binnen en buiten maskers dragen omdat we in Italië zaten. Dat hoefde thuis helemaal nog niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de derde date met Cali gingen we in lockdown
Ja snap ik, maar ik vind dat uit z’n mond zo…. Tja …. Nee. Niet passendquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even het foqueville woordenboek raadplegen
Alle horeca dicht; avondklok en het leger op straatquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mocht je toen de deur niet meer uit? Weet even niet hoe dat was in Nederland. Wij moesten op de 3e date ineens binnen en buiten maskers dragen omdat we in Italië zaten. Dat hoefde thuis helemaal nog niet.
Met een iPhone stelt dat niet zoveel voor. Die tankt gewoon alles netjes over.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel leuk, een nieuwe telefoon, alles weer even netjes organiseren. Zit vaak wel eerst een maand in de doos omdat ik nog geen tijd heb gehad om er eens even voor te gaan zitten
Niet alleen horecaquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle horeca dicht; avondklok en het leger op straat
Hey Moerasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |