Wandelen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat gaan we allemaal doen van 't weekend?
Sportschool, gamen, F1 en PSV - Ajax kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga Âmbar uitlaten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Juig ik van harte toe. Kom maar halenquote:
Wat? Ik dacht dat je niet zonder het beest kon?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Juig ik van harte toe. Kom maar halen
Het blijft bijna het hele weekend droogquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
op tijd schuilen voor de regen dan.
Voor een wandeling kan ik mijn poepje best even missenquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat je niet zonder het beest kon?
En dan ga je zelf je roes uitslapen zeker.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor een wandeling kan ik mijn poepje best even missen
Oaquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan ga je zelf je roes uitslapen zeker.
Meende dat het hier morgenmiddag gaat onweren. Dan moet ik even veilig met de hond zitten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het blijft bijna het hele weekend droog
Have funquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan loop ik wel met het mormel naar de luchtlandingen. Iemand moet het doen.
Ga je met CL?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan loop ik wel met het mormel naar de luchtlandingen. Iemand moet het doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |