SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
En de badjas? Die al onderweg?quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
Nou jeetje mijn LEGO bestelling blijft lang op verwerken staan.
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 10:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En de badjas? Die al onderweg?
quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Jamaar geen idee waar die vandaan komt want is de hele week al onderweg.
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Het is wel van Disney zelf, misschien ligt dat wel ergens in een ander land.quote:
Krijg je nu ook meer geld?quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen de promotie is toegezegd door leidinggevend en directeur
Toegezegd is 1, nu nog waarmaken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de directeur ja zegt dan kan het haast dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toegezegd is 1, nu nog waarmaken.
Er gebeuren gekkere dingen. Al hoop ik het wel voor jequote:Op vrijdag 19 september 2025 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als de directeur ja zegt dan kan het haast dat het niet zo is.
Oh dat zal dan wel uit Usa moeten komen. Dan kan het wel even duren. Voordat het op een vliegtuig naar Nederland ligt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel van Disney zelf, misschien ligt dat wel ergens in een ander land.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hopelijk heb je hem zondag binnenquote:Op vrijdag 19 september 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Jamaar geen idee waar die vandaan komt want is de hele week al onderweg.
Ik heb echt geen idee.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh dat zal dan wel uit Usa moeten komen. Dan kan het wel even duren. Voordat het op een vliegtuig naar Nederland ligt.
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hopelijk heb je hem zondag binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |