SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
En de badjas? Die al onderweg?quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
Nou jeetje mijn LEGO bestelling blijft lang op verwerken staan.
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 10:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En de badjas? Die al onderweg?
quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Jamaar geen idee waar die vandaan komt want is de hele week al onderweg.
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Het is wel van Disney zelf, misschien ligt dat wel ergens in een ander land.quote:
Krijg je nu ook meer geld?quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen de promotie is toegezegd door leidinggevend en directeur
Toegezegd is 1, nu nog waarmaken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de directeur ja zegt dan kan het haast dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toegezegd is 1, nu nog waarmaken.
Er gebeuren gekkere dingen. Al hoop ik het wel voor jequote:Op vrijdag 19 september 2025 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als de directeur ja zegt dan kan het haast dat het niet zo is.
Oh dat zal dan wel uit Usa moeten komen. Dan kan het wel even duren. Voordat het op een vliegtuig naar Nederland ligt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel van Disney zelf, misschien ligt dat wel ergens in een ander land.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hopelijk heb je hem zondag binnenquote:Op vrijdag 19 september 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Jamaar geen idee waar die vandaan komt want is de hele week al onderweg.
Ik heb echt geen idee.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh dat zal dan wel uit Usa moeten komen. Dan kan het wel even duren. Voordat het op een vliegtuig naar Nederland ligt.
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hopelijk heb je hem zondag binnen
Heb je geen track en trace? Want toen ik iets uit Usa kreeg, kon ik helemaal netjes volgen in welke plaats het wanneer was.quote:
Toch op vakantiequote:Op vrijdag 19 september 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bestel regelmatig uit Hong Kong en dat duurt meestal 1 a 2 weken.quote:
Nee pas als die echt is verzonden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je geen track en trace? Want toen ik iets uit Usa kreeg, kon ik helemaal netjes volgen in welke plaats het wanneer was.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Zodra ie de winkel verlaat krijg je T&T dacht ik.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Nog niet eens verzonden.
Ach ik krijg hem vanzelf wel en ik ben ook nog niet jarig.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Nog niet eens verzonden.
quote:Het pakket heeft de verzendingsfaciliteit verlaten.
meer taken voor minder geld?quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
meer taken voor minder geld?Zelfde taken, meer geld. Dat laatste boeit mij weinig. Ik wilde gewoon erkenning van de juiste titelrol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Zo ga ik het toilet noemen voortaan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verzendingsfaciliteit, mooi woord.
Ja die set is wel fijn hoorquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:25 schreef bitterbal het volgende:
lees dat nieuwsbericht over de taliban.
man man man. Lijkt wel de speld
quote:Een daarvan heet Veiligheid in het chemisch laboratorium. De Taliban noemen de boeken zorgwekkend.
ik heb onder een steen geleefd volgens mij, welk bericht?quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:25 schreef bitterbal het volgende:
lees dat nieuwsbericht over de taliban.
man man man. Lijkt wel de speld
Omdat het allemaal fragiele mannetjes zijn die niet goed bij hun hoofd zijn en hun eigen waarde en macht spiegelen aan de onderdrukking van vrouwen. Ze zien vrouwen gewoon als concurrent. Ze zijn zelf niets waard en minder dan vrouwen. Dat is het. Daarom doen ze dat.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhuh
begrijp niet we hoe dit allemaal maar zo kan
Laat je niet opnaaien door die sneue elementen daarquote:Op vrijdag 19 september 2025 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja... weer even genoeg POL gehad.
De tandjes...
https://nos.nl/artikel/25(...)rs-op-universiteitenquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb onder een steen geleefd volgens mij, welk bericht?
https://nos.nl/artikel/25(...)chreven-door-vrouwenquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb onder een steen geleefd volgens mij, welk bericht?
ja maar hoe kunnen wij allemaal toekijken en niets doenquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het allemaal fragiele mannetjes zijn die niet goed bij hun hoofd zijn en hun eigen waarde en macht spiegelen aan de onderdrukking van vrouwen. Ze zien vrouwen gewoon als concurrent. Ze zijn zelf niets waard en minder dan vrouwen. Dat is het. Daarom doen ze dat.
Man man manquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)rs-op-universiteiten
Dat is een goede vraag. Ik denk dat niemand zin heeft in een oorlog die uit de hand gaat lopen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe kunnen wij allemaal toekijken en niets doen
Ergens komt het ons (het westen) goed uit of iets dergelijks. Er zit altijd wel iets achterquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ieniquote:Op vrijdag 19 september 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Die arme vrouwenquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Ik denk dat niemand zin heeft in een oorlog die uit de hand gaat lopen.
cutequote:Op vrijdag 19 september 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal https://www.bricklink.com(...)67/Sushi-restaurant-
Vrouwen in die landen zijn niets meer dan broedmachines en huishoudelijke slaven.quote:
Omdat je een legitiem regime niet zomaar kan verdrijven omdat je het niet eens bent met de manier van leidinggeven.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn niet legitiem aan de macht gekomen toch?quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je een legitiem regime niet zomaar kan verdrijven omdat je het niet eens bent met de manier van leidinggeven.
Laat toch zien in welke tijdsgeest ze nog leven. Verstand is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)chreven-door-vrouwen
ja het is gewoon zwakzinnigquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat toch zien in welke tijdsgeest ze nog leven. Verstand is ver te zoeken
Klopt en mannelijke hulpverleners willen de vrouwen niet aanraken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is gewoon zwakzinnig
had ergens anders gelezen dat vrouwen nu tegen het feit aan lopen dat er niet genoeg vrouwelijke artsen en medisch personeel is om ze te behandelen. Was dacht ik laatst met die aardbeving dat ik dat las
quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)rs-op-universiteiten
quote:Identiteit verdachte moord Lisa nog altijd onbekend, beperkingen opgeheven.
Hitler startte een oorlog. Dat is wel een klein verschil.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn niet legitiem aan de macht gekomen toch?
Plus dat hebben we met hitler wel gedaan terecht
ik wil de goudmijn 6 oktoberquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal https://www.bricklink.com(...)67/Sushi-restaurant-
Net weg geklikt, heb je linkje?quote:
80 euro of meer.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Net weg geklikt, heb je linkje?
Ik zag dus dat er in serie 2 ofzo ook een paddenstoelhuis was die past/hoort bij de set ik had gekocht maar die gaat nu voor belachelijke prijzen weg dus die zal ik nooit erbij gaan hebben.
[ afbeelding ]
Kost niet zoveel. M’n copics zijn duurderquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik begrepen.. mag ook wel voor dat geld
Dan ben ik jarigquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op 6 oktober? Ik vraag dit voor mijn kalender.
Welke dan … want ik wil het dan ook wel neerzetten.quote:
Dan hebben we een trio in oktober.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op 6 oktober? Ik vraag dit voor mijn kalender.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan hebben we een trio in oktober.
Wordt veel stapjes zetten na 3 dagen taartquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar er is letterlijk zoveel meer van LEGO dan alleen van Star Wars, de bloemen/planten collectie en auto's.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke dan … want ik wil het dan ook wel neerzetten.
En ik hou al niet van StarWars, auto’s en die bloemen
Oktriober.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt maar dat is ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar er is letterlijk zoveel meer van LEGO dan alleen van Star Wars, de bloemen/planten collectie en auto's.![]()
Ik verzamel graag Harry Potter LEGO maar ik heb The Nightmare Before Christmas set uiteraard ook en binnenkort staat Gizmo er ook. En nog een paar dingetjes. Maar ik heb ook wel wat plantjes.
Oh ja ik vind best wel veel setjes/sets leuk dus ik moet echt keuzes maken welke ik wel en niet koop.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt maar dat is ook niet mijn ding.![]()
Ik vond die retro lijn leuk. Wat architect sets en die vleugel heb ik vorig jaar gebouwd. Helaas is de typemachine weg. De radio lijkt me wel leuk maar ook gauw klaar.
Ik hou van sets met minimaal 3k stukjes.
Gizmo is grappig, maar zet ik niet in de huiskamer neer. Dus zou ik niet snel kopen. Heb nu nog twee sets staan die ik gekregen heb. Maar ook niet echt erg enthousiast over ben. Die plant van Harry Potter en die plant van Mario…
Ik heb twee botanische planten gehad, die ook gemaakt. Maar daar was ik in 1 halve avond mee klaar.
Die vleugel/piano is tot nu toe m’n favoriet en ik vond die polaroid ook leuk, ondanks dat ik die ook in een avond af had.
Waar laat je het dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja ik vind best wel veel setjes/sets leuk dus ik moet echt keuzes maken welke ik wel en niet koop.
Maar goed ik heb het meeste ook niet in de woonkamer staan, iets met een te nieuwsgierige kat.
Nou ik heb nu nog kastruimte over (twee stellingen en een dressoir) alleen ik ben bang dat dat over een aantal maanden wel vol is. Staat in mijn computer/hobbykamer.quote:
hm, zal eens kijken of ik boven wat kwijt kan idd…quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb nu nog kastruimte over (twee stellingen en een dressoir) alleen ik ben bang dat dat over een aantal maanden wel vol is.
Maar het plan is sowieso als volgend jaar die kamer geverfd is om boven het dressoir allemaal planken te maken voor de meer random setjes en ik zit te kijken of ik binnenkort nog een breedere versie van deze stellingkast erbij ga halen, past daar nog een kast namelijk.
En ik wil uiteindelijk ooit nog een vitrinekast in de woonkamer voor de echt hele toffe dingen maar dat is geen korte termijn plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |