abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218807252
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:37 schreef -XOR- het volgende:
Hadden we voortgebouwd met Italiaantje dan was Ajax dit jaar fluitend kampioen geworden.
Net zoals jullie vorig jaar fluitend kampioen werden _O_
pi_218807276
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik snap best dat je die aftandse bende in een Rotterdamse achterstandswijk een warm hart kan toedragen. Of die veredelde personeels annex staatssteun vereniging in Eindhoven (als je de pech hebt dat je in Brabant woont).

Maar laten we niet doen alsof die clubs van hetzelfde kaliber zijn als Ajax.
Die zijn momenteel inderdaad van een COMPLEET ander kaliber, compleet met je eens.
pi_218808400
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 20:00 schreef Drxx het volgende:
Fariola 15 uit 5, en 12:1 doelsaldo. Early days natuurlijk, maar doet ie vooralsnog netjes.

Missen we hem al?
Porto heeft goede spelers, Ajax niet.
Heeft weinig met Farioli te maken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_218808684
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 00:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik lees hier net dat ajax met deze middelmatige selectie dwergen easy kampioen zou zijn geworden als farioli zou zijn gebleven

Dat zou dus weer alles met de trainer te maken hebben
pi_218808804
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 00:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Er zijn echt wel een paar spelers die prima kunnen voetballen in de selectie hoor.

Ze hebben alleen geen GIF, GRINTA, GRAS OPVRETEN skills. Daarom kiest ome John voor Weghorst en Klaassen want die werken zo hard.
Groot fan van User Wotte
pi_218808890
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 07:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Er zijn echt wel een paar spelers die prima kunnen voetballen in de selectie hoor.

Ze hebben alleen geen GIF, GRINTA, GRAS OPVRETEN skills. Daarom kiest ome John voor Weghorst en Klaassen want die werken zo hard.
Houdt domme Sjon vooral van hard werken
pi_218808957
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 07:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Klaassen liet zich 2x kinderlijk eenvoudig aftroeven van de week.. verder is er niks te zien van sjonnie zijn ‘branie’.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218809011
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:16 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Klaassen liet zich 2x kinderlijk eenvoudig aftroeven van de week.. verder is er niks te zien van sjonnie zijn ‘branie’.
Maar hij werkt zo hard
Groot fan van User Wotte
pi_218809084
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Maar hij werkt zo hard
Ja, en daar wint Ajax al een tijdje geen oorlog mee.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  vrijdag 19 september 2025 @ 08:40:58 #60
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218809098
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Maar hij werkt zo hard
'Hard werken'

Dat zeggen trainers in de vierde klasse ook.
pi_218809806
Domme Sjon gaat voor vastigheden. Zondag weer 100 miljard op de bank _O_

@PowerLoungen
pi_218809935
Klaassen is een prima speler om erbij te hebben. Met de nadruk op erbij. Kan tegen de PECjes en de NACjes van deze wereld de 1-0 maken, maar in de Champions League als aanvoerder kan echt niet.
pi_218810110
Sjon "been niet terugtrekken" Heitinga _O_
pi_218810302
Zondag dus weer met dezelfde 11 als tegen Inter. Heitinga durft Weghorst en Klaassen gewoon niet op de bank te zetten lijkt het wel. En wat Regeer bij 'm heeft gedaan weet ik ook niet :') .

Sowieso lijkt Mokio helemaal uit de pikorde verdwenen, die zou toch de backup 6 van McConnel moeten zijn. En nu zitten ze allebei op de bank. :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218810367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Zondag dus weer met dezelfde 11 als tegen Inter. Heitinga durft Weghorst en Klaassen gewoon niet op de bank te zetten lijkt het wel. En wat Regeer bij 'm heeft gedaan weet ik ook niet :') .

Sowieso lijkt Mokio helemaal uit de pikorde verdwenen, die zou toch de backup 6 van McConnel moeten zijn. En nu zitten ze allebei op de bank. :')
Is dat zo? Waar lees je dat? Is bijna te treurig om waar te zijn. Maar bij Heitinga verbaasd me niks meer.
pi_218810394
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:22 schreef papert het volgende:

[..]
Is dat zo? Waar lees je dat? Is bijna te treurig om waar te zijn. Maar bij Heitinga verbaasd me niks meer.
https://www.ajaxshowtime.(...)kijk-naar-het-elftal

Hij wil toewerken naar vastigheid en is tevreden over "de benen" op het middenveld.

Oftewel voorlopig blijft er waarde verdampen op de bank (Gloukh, Moro, Mokio, Dolberg en Sutalo).
pi_218810409
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:22 schreef papert het volgende:

[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)n-in-opstelling-ajax

Vastigheden met John :P
pi_218810453
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:25 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)kijk-naar-het-elftal

Hij wil toewerken naar vastigheid en is tevreden over "de benen" op het middenveld.

Oftewel voorlopig blijft er waarde verdampen op de bank (Gloukh, Moro, Mokio, Dolberg en Sutalo).
Ik kan me echt niet voorstellen dat Kroes en Beuker dit heel lang gaan tolereren....

Ik kan het woord "benen" ook niet meer horen, dat is echt zijn stokpaarde en niemand weet wat ie er mee bedoeld :D
pi_218810505
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat Kroes en Beuker dit heel lang gaan tolereren....
Of de RVC. De financiële ituatie is te precair om dit te accepteren. Vooral als in plaats daarvan spelers zonder (rest)waarde als Weghorst, Klaassen en Berghuis wel spelen
pi_218810649
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:36 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Net zoals jullie vorig jaar fluitend kampioen werden _O_
Hoeveel waren jullie geworden?
Groot fan van User Wotte
pi_218810695
Weten jullie wat lekkere drankjes wat goed is voor de smokkel voor zondag?

Ik kan deze treurigheid van John niet meer nuchter aan.
Groot fan van User Wotte
pi_218810783
quote:
Vraag: "Hoe denk je dat je PSV pijn kan doen?"

Heitinga: "Nou met name: momenten. Die willen we vaker terugzien. Vanuit achteruit voetballen, bepaalde keuzes, bepaalde positiewisselingen. Met name ook wanneer we de bal verliezen, als we goed staan dat je gelijk hoog op het veld de ballen weer terugverovert. Maar ook bepaalde teamdiscipline. We weten natuurlijk ook, PSV is gewoon een goede ploeg, je zal ook een aantal keer achter de bal aan moeten lopen. Je zal een aantal keer goed moeten verdedigen. Daar moet je als team zijnde goed op voorbereid zijn."
Het is zo overduidelijk dat Heitinga acteert trainer te zijn, en ook nog op een hele slechte manier.

Kan mij niet voorstellen dat er ook maar een speler is in de selectie die hem serieus neemt.
pi_218810868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het is zo overduidelijk dat Heitinga acteert trainer te zijn, en ook nog op een hele slechte manier.

Kan mij niet voorstellen dat er ook maar een speler is in de selectie die hem serieus neemt.
Weghorst sowieso en klaassen ook denk ik
Groot fan van User Wotte
pi_218811078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het is ook gewoon doelbewuste chantage om zo'n man voor de groep te zetten. Beetje als Dortmund die zien hoe Mislintat heel Ajax ten gronde brengt om hem vervolgens doodleuk aan te stellen als TD. Dan wíl je ook gewoon graag kapot als club.
pi_218811113
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het is ook gewoon doelbewuste chantage om zo'n man voor de groep te zetten. Beetje als Dortmund die zien hoe Mislintat heel Ajax ten gronde brengt om hem vervolgens doodleuk aan te stellen als TD. Dan wíl je ook gewoon graag kapot als club.
Chantage is niet het juiste woord. Denk eerder vriendjespolitiek. Blind zal dit er wel door hebben gedrukt. Die wilde eerst ook liever Frank de Boer ipv Farioli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')