Nou dat inderdaad!quote:Op donderdag 18 september 2025 18:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb bij haar gewoon last van plaatsvervangende schaamte naar iedereen die wel ziek is en niet (tijdig) wordt geholpen door mensen zoals zij.
Ja maar dan ben je jaloers dat ze een goede dag heeft he... net als dat we jaloers zijn dat ze weet dat ze 5 oktober naar een beurs kan 👍quote:Op donderdag 18 september 2025 18:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En vorige week nagels, Zeeman en ern modeshow opnemen op één dag!
En dan die tags.. o.a. #vermoeidkliniek (..) #b12tekort maar ook #addquote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie in haar nieuwste post, dat ze als moeder geen moment rust heeft 🫣 ik ken geen enkele moeder die zoveel rust heeft en in haar nest ligt als Debbie 🤦♀
Pinokkioquote:Op donderdag 18 september 2025 18:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En vorige week nagels, Zeeman en ern modeshow opnemen op één dag!
Ik denk dat het bedrag is opgeblazen, kijk maar eens bij de volgersaantallen....750.000-960.000quote:Op donderdag 18 september 2025 17:46 schreef Johanna38 het volgende:
OMG, die post van Debbie. Echt, ga weg!
En AM die laat zien hoeveel geld ze binnenharkt per maand. Zo niet gegund. Het is dat ik te lui ben om anoniem haar op te zoeken en te kijken.
Over wie gaat dit nu?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:23 schreef SophiaLoren het volgende:
Prima bruto inkomen per maand. Ñondezju.
En dan hangt ze echt niet met de grote merken samen.
(Moet ik haar wel nageven)
Scheelt enorm per school. Hier in de brugklassen ook amper huiswerk.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:36 schreef Ballerina888 het volgende:
Ben benieuwd wat die oudste van minibelle precies krijgt aan les op school. Weinig uren en maar 5 minuten huiswerk zegt moeder.
Hier een gymnasium brugklasser die elke dag van 8.30 tot 14.20/15.15 op school is en voor 4 a 5 vakken huiswerk per dag gemiddeld. En dan heeft hij al best wat op school gedaan. Geld overigens voor alle klasgenoten.
Ja hier precies zo. Zoon doet havo/vwo nu 2e klas. 3x les tot 14.40 en 2x tot 15.30. En dagelijks zeker 1.5 uur ene keer meer andere keer iets korter met huiswerk bezig.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:36 schreef Ballerina888 het volgende:
Ben benieuwd wat die oudste van minibelle precies krijgt aan les op school. Weinig uren en maar 5 minuten huiswerk zegt moeder.
Hier een gymnasium brugklasser die elke dag van 8.30 tot 14.20/15.15 op school is en voor 4 a 5 vakken huiswerk per dag gemiddeld. En dan heeft hij al best wat op school gedaan. Geld overigens voor alle klasgenoten.
Mijn oudste op het vmbo ook nooit. Maar het aantal theoretische vakken en het tempo verschilt ook dag en nacht.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:39 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Scheelt enorm per school. Hier in de brugklassen ook amper huiswerk.
Zoon had vorig jaar in de brugklas ook al veel huiswerk! Eigenlijk hetzelfde als nu in de 2e klas.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:39 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Scheelt enorm per school. Hier in de brugklassen ook amper huiswerk.
Ja je hoort inderdaad wel echt verschil tussen de hoeveelheid huiswerk en de verschillende niveaus.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:41 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Mijn oudste op het vmbo ook nooit. Maar het aantal theoretische vakken en het tempo verschilt ook dag en nacht.
Content. Zo weer een extra story.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM
Doet alle lades van de vaatwasser open. Zegt dan ‘ik ga nog even reclame maken en ga dan de vaatwasser leeghalen’
WAT HEEFT HET DAN VOOR NUT DAT JE AL DIE LADES OPEN LAAT STAAN?
En je kan niet éérst de vaatwasser uitruimen en dan je reclame maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |