SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Damn, te laat.quote:
Wheelies makenquote:Op donderdag 18 september 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Nu moet ik de aandacht van de politie zien te trekken zodat ik mijn nieuwe rijbewijs kan showen
Dat ze hem gelijk weer intrekken.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Nu moet ik de aandacht van de politie zien te trekken zodat ik mijn nieuwe rijbewijs kan showen
Kan je niet met de app werken?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. Rabo reader geeft aan dat de batterijen ervan leeg zijn.
Fijn dat ie gisteren niet heeft aangegeven dat de batterijen bijna leeg waren.
Nee, is zakelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je niet met de app werken?
Ik moest dat ding gisteren weer een keer gebruiken maar het voelde echt old skool. Had dat ding echt jaren niet gebruikt.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. Rabo reader geeft aan dat de batterijen ervan leeg zijn.
Fijn dat ie gisteren niet heeft aangegeven dat de batterijen bijna leeg waren.
Bummer.quote:
Neequote:
Slurper is het!quote:Op donderdag 18 september 2025 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er moeten ook echt 3 AAA batterijen in.
Altijd leuk. Geheid dat je ze niet gevonden krijgtquote:Op donderdag 18 september 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eens hier in de voorraadkast kijken op kantoor of we nog batterijen hebben liggen ergens.
Nope. Wel heel veel paperclips en nietjes.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd leuk. Geheid dat je ze niet gevonden krijgt
Zo oud al?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort jarig en krijg net een mail voor seniorenvoordeelpas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |