Morguh SBE, hoe is het nu met je?quote:
Gaat wel goed, vanmiddag controle in het ziekenhuis. Dan hoor ik wel in hoeverre ik vooruitgang heb.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh SBE, hoe is het nu met je?
Fijn te horen, merk je dat zelf niet als je vooruit gaat?quote:Op donderdag 18 september 2025 09:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat wel goed, vanmiddag controle in het ziekenhuis. Dan hoor ik wel in hoeverre ik vooruitgang heb.
In het begin wel, nu zie ik nauwelijks iets met mijn linker oog. Vanmiddag maar even testen.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, merk je dat zelf niet als je vooruit gaat?
Lijkt mij heel vervelend. Kunnen ze daar nog iets aan doen?quote:Op donderdag 18 september 2025 09:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In het begin wel, nu zie ik nauwelijks iets met mijn linker oog. Vanmiddag maar even testen.
Een beetje bidden en hopen.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij heel vervelend. Kunnen ze daar nog iets aan doen?
Kan er iemand met je mee die een grote mond op kan zetten voor jou dat dit toch allemaal belachelijk is en dat je gewoon snel geholpen moet worden.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje bidden en hopen.
Dan duim ik heel hard voor je meequote:Op donderdag 18 september 2025 10:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje bidden en hopen.
Ik zal wel even vragen of mijn parkiet meegaat.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan er iemand met je mee die een grote mond op kan zetten voor jou dat dit toch allemaal belachelijk is en dat je gewoon snel geholpen moet worden.
Heel veel succes eend.
Wow!!quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal wel even vragen of mijn parkiet meegaat.
Er is in mijn linker halsslagader een bloedklontje ontstaan. Die heeft losgelaten en in mijn hersenen een verstopping veroorzaakt waardoor mijn zicht in mijn linker oog nagenoeg afwezig is.
Heftig allemaal hoor, is de bloedprop in je hersenen nu wel weg?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal wel even vragen of mijn parkiet meegaat.
Er is in mijn linker halsslagader een bloedklontje ontstaan. Die heeft losgelaten en in mijn hersenen een verstopping veroorzaakt waardoor mijn zicht in mijn linker oog nagenoeg afwezig is.
Mooi gebouwquote:
Tinnenburg. Amersfoort.quote:
quote:
Premier van die dievenbendequote:Op donderdag 18 september 2025 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
Lunchen, straks is Schoof aan de beurt.![]()
Vraag me eigenlijk af, waarom eigenlijk ?
Getsie dat is geen goede volgordequote:
Oh jeequote:Op donderdag 18 september 2025 13:04 schreef pullup het volgende:
Mijn zus had ook een pony vroeger, komt wel dichtbij zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |