Nee, dat je een maand niks anders online mag doen dan FOK!ken juistquote:Op woensdag 17 september 2025 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
FOK!tober, da's toch dat je een maand moet stoppen met FOK!ken?
NWS / MEI SOCIAL VRIJ Een hele maand zonder social mediaquote:Op woensdag 17 september 2025 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm. Dat gaat mijn werkgever niet leuk vinden.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat je een maand niks anders online mag doen dan FOK!ken juist
De browser openen en naar iets anders gaan dan FOK!, dan ben je af.
Wellicht dat er uitzonderingen te maken zijn, of dat de regel alleen geldt op een privé-apparaat, maar ik maak de regels helaas niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm. Dat gaat mijn werkgever niet leuk vinden.
Ik dacht eerst dat we in oktober extra veel moesten FOK!kenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
Ja. Dat moet ook.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat we in oktober extra veel moesten FOK!ken
mijn hobby, wat doe je?!quote:Op donderdag 18 september 2025 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als we deze oktober allemaal geen vrouwen aanvallen, doen we ook nog eens mee met de huidige trend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |