Ik ben van plan dat record te gaan verbreken.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:40 schreef Marsenal het volgende:
Een maand, da's niks. Ik heb eens 15 jaar lang niet geneukt. Gelukkig was het toen vlak voor de schoolvakantie eindelijk eens raak!
Aan ambitie geen tekort!quote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben van plan dat record te gaan verbreken.
Ik heb de eerste 19 jaar van mijn leven geen seks gehad. 1 jaar later ontmaagd worden dan ikquote:Op woensdag 17 september 2025 20:59 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb de eerste 20 jaar van mijn leven geen seks gehad. Dus een maandje is peaunuts.
Deze man weetquote:Op woensdag 17 september 2025 21:10 schreef Vvdjemoeder het volgende:
In de natuur was ik het alfa mannetje geweest en had ik 24/7 seks gehad in de huidige maatschappij krijgen alleen flikkertjes seks
Ik weet niet hoe oud je bent? Maar die ervaring heb ik met dertigers totaal niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:30 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
Het contrast met Nederland is pijnlijk. Hier swipe je je door eindeloze datingapps gevuld met getraumatisereerde situationship-overlevende en halfgebakken feministenSeks? Vergeet het maar, je moet eerst door een paar dates om te bewijzen dat je deugd voordat je er een paar keer over heen mag
Het zijn nog altijd de alfa mannetjes hoor!quote:Op woensdag 17 september 2025 21:10 schreef Vvdjemoeder het volgende:
In de natuur was ik het alfa mannetje geweest en had ik 24/7 seks gehad in de huidige maatschappij krijgen alleen flikkertjes seks
Nee, kijk maar hoe het bij gorillas of zeeolifanten gaat bijvoorbeeld. Er is altijd 1vs1 gevecht om toegang te krijgen tot harem.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zijn nog altijd de alfa mannetjes hoor!
Nu is dat gevecht abstract, om geld of een positie op de arbeidsmarktquote:Op donderdag 18 september 2025 12:14 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Nee, kijk maar hoe het bij gorillas of zeeolifanten gaat bijvoorbeeld. Er is altijd 1vs1 gevecht om toegang te krijgen tot harem.
Dat is hetzelfde als hoe hondenrassen gekweekt worden, heeft niks met natuur te makenquote:Op donderdag 18 september 2025 12:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu is dat gevecht abstract, om geld of een positie op de arbeidsmarkt
Er wordt niet door iemand bewust gekozen op basis van bepaalde eigenschappen. Dus vrijer dan bij een fokker.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:18 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als hoe hondenrassen gekweekt worden, heeft niks met natuur te maken
Hier op FOK! zitten er anders genoegquote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef InzolVC het volgende:
Nederland kent relatief weinig incels in vergelijking met andere landen. Best bizar. Misschien heeft dit met West-Europese genen te maken? De doorsnee blanke Nederlandse jongens zijn blijkbaar toch vaak lang genoeg, en zien er ook goed genoeg uit. Misschien niet zo knap als een Chad maar ook niet kansloos. Af en toe scoren deze jongens toch wat om niet te lang droog te staan om door te gaan voor een incel. Lucky freaks!
Ik vind het allebei maar een verspilling van tijd en moeite.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:58 schreef Cockwhale het volgende:
Seks is voor proleten. Echte kerels spenderen hun dag met het lezen van Nietzsche, Sartre, Kant, Hegel, Habermas, Spinoza, Schoppenhauer, Husserl en Heidegger!
Ga maar lekker mentaal gymnastiek doen afvragend waarom geen enkel kechje je aantrekkelijk vind. Daar hebben Nietzsche, Schopenhauer, Lao Tzu, Zhuangzi, et. al. zeker antwoord op.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:58 schreef Cockwhale het volgende:
Seks is voor proleten. Echte kerels spenderen hun dag met het lezen van Nietzsche, Sartre, Kant, Hegel, Habermas, Spinoza, Schoppenhauer, Husserl en Heidegger!
In mijn wiskundestudie kennen we genoeg incelsquote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef InzolVC het volgende:
Nederland kent relatief weinig incels in vergelijking met andere landen. Best bizar. Misschien heeft dit met West-Europese genen te maken? De doorsnee blanke Nederlandse jongens zijn blijkbaar toch vaak lang genoeg, en zien er ook goed genoeg uit. Misschien niet zo knap als een Chad maar ook niet kansloos. Af en toe scoren deze jongens toch wat om niet te lang droog te staan om door te gaan voor een incel. Lucky freaks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |