Het is niet de beste coach die we ooit hebben gehad, denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 07:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat Sjonnie volgens mij te licht is
Is het hier een wk understatements maken?quote:Op donderdag 18 september 2025 07:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is niet de beste coach die we ooit hebben gehad, denk ik
Ten Hag moet nog wachten totdat zijn oprotpremie is opgesoupeerd.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geluk is natuurlijk wel dat Ten Hag vermoedelijk niet snel weer ergens aan de bak komt, maar toch ben ik benieuwd hoe snel jullie Alex in gaat grijpen.
Het zal sowieso te laat zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geluk is natuurlijk wel dat Ten Hag vermoedelijk niet snel weer ergens aan de bak komt, maar toch ben ik benieuwd hoe snel jullie Alex in gaat grijpen.
Beter laat dan later.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het zal sowieso te laat zijn
Hou op hoor. Er werd gerend, maar van voetbal was weinig sprake.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voetballend beter dan vorig jaar.
Lekker foeballuhquote:Op donderdag 18 september 2025 08:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hou op hoor. Er werd gerend, maar van voetbal was weinig sprake.
(lol)quote:The Black Cats zouden namelijk alle moeite van de wereld hebben om Brobbey wedstrijdfit te krijgen, en intern zou men zich zelfs al afvragen of dit überhaupt mogelijk is. De spits deed dus maar een minuutje of vijftien mee aan de kant van Sunderland en het was de bedoeling dat hij energie in het elftal zou brengen, maar het tegenovergestelde was waar, klinkt het. Hij zette juist helemaal geen druk en leek ‘fysiek niet in orde te zijn’.
Bij de promovendus had men meer verwacht van hun aankoop van twintig miljoen euro, een transfersom die nog met vijf miljoen euro op kan lopen door middel van bonussen. En de noodklok klinkt dus nu al.
Brobbey brengt negatieve energie in het spelquote:
Ha, ze zijn erin getrapt.quote:
Sunderland kijk eens dom.quote:
Ajax was na die 1-o echt tenenkrommend slecht, maar ja we zeggen het ook op ons niveau. Als telstar die 1e goal maakt....quote:Op donderdag 18 september 2025 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je weet toch dat Inter een ploeg is die het bij 0-2 wel redelijk prima vindt en verder geen energie verspilt dan.
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).quote:Op donderdag 18 september 2025 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je weet toch dat Inter een ploeg is die het bij 0-2 wel redelijk prima vindt en verder geen energie verspilt dan.
Als je ergens halverwege de 2e helft het eerst schot op doel doet en al 0-2 acher staat ben je voetballend niet heel veel minder? en dan speelde inter nog op 70%.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).
Je hebt in elk geval geen technische staf die tegen dit soort tegenstanders wedstrijden voor je gaat kantelen door goede omzettingen of briljante wissels.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).
Dat op doel schieten vind ik zo'n stompzinnige statistiek, zeker bij Ajax. Zegt helemaal niets over het aantal kansen dat je hebt gehad.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je ergens halverwege de 2e helft het eerst schot op doel doet en al 0-2 acher staat ben je voetballend niet heel veel minder?
Blijkbaar hebben ze genoeg kansen gehad om jou te laten denken dat Ajax mee kon komen, terwijl ze niks te vertellen hadden.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat op doel schieten vind ik zo'n stompzinnige statistiek, zeker bij Ajax. Zegt helemaal niets over het aantal kansen dat je hebt gehad.
De eerste helft was Ajax nauwelijks in de problemen en kregen ze zelfs 1 grote kans, tweede helft was Inter duidelijk beter totdat ze het wel geloofden in minuut 75 ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjonquote:Op donderdag 18 september 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel vreemd dat op basis van gisteren mensen ineens geen vertrouwen meer hebben in Sjon.
Positie doorgeven aan de speler is klaarblijkelijk al teveel gevraagd.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval geen technische staf die tegen dit soort tegenstanders wedstrijden voor je gaat kantelen door goede omzettingen of briljante wissels.
@Da_Sandman welquote:Op donderdag 18 september 2025 09:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |