abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218800662
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat Sjonnie volgens mij te licht is
Het is niet de beste coach die we ooit hebben gehad, denk ik
Groot fan van User Wotte
pi_218800729
SJon heeft op de cursus wel geleerd om na 60 minuten te wisselen, maar niet om dan ook te vertellen aan de wissel waar die moet spelen. Of misschien maakte het hem zelf ook niet zoveel uit. "Ga gewoon lekker foeballe"

Hallucinant ook wel dat de spelers het blijkbaar wel lekker vonden gaan, nadat ze de hele wedstrijd wat lange ballen naar Wout hebben gepompt die ze vervolgens verspeelde.
pi_218800813
quote:
19s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Het is niet de beste coach die we ooit hebben gehad, denk ik
Is het hier een wk understatements maken?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218800832
Geluk is natuurlijk wel dat Ten Hag vermoedelijk niet snel weer ergens aan de bak komt, maar toch ben ik benieuwd hoe snel jullie Alex in gaat grijpen.
pi_218800837
Het is pijnlijk te constateren dat het Nederlandse voetbal de aansluiting met de Europese top weer is kwijtgeraakt. Een jaartje of vijf geleden was Chelsea blij dat ze een 4-4 uit het vuur konden slepen in Londen na die belachelijke dubbele rode kaart. Inmiddels is Ajax weer volstrekt kansloos tegen een op 70% spelend matig Inter, op een grote kans van Godts na.

PSV en Feyenoord hadden die aansluiting nooit echt ondanks een paar goede prestaties vorig jaar. We wisten natuurlijk al wel dat na alles Ajax ver weg is van dat niveau, maar het is toch pijnlijk die conclusie te moeten trekken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218800839
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geluk is natuurlijk wel dat Ten Hag vermoedelijk niet snel weer ergens aan de bak komt, maar toch ben ik benieuwd hoe snel jullie Alex in gaat grijpen.
Ten Hag moet nog wachten totdat zijn oprotpremie is opgesoupeerd.
pi_218800843
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zal sowieso te laat zijn
pi_218800864
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Het zal sowieso te laat zijn
Beter laat dan later.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218800890
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voetballend beter dan vorig jaar.
Hou op hoor. Er werd gerend, maar van voetbal was weinig sprake.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218800896
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hou op hoor. Er werd gerend, maar van voetbal was weinig sprake.
Lekker foeballuh
  Moderator donderdag 18 september 2025 @ 08:44:25 #236
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218800916
quote:
The Black Cats zouden namelijk alle moeite van de wereld hebben om Brobbey wedstrijdfit te krijgen, en intern zou men zich zelfs al afvragen of dit überhaupt mogelijk is. De spits deed dus maar een minuutje of vijftien mee aan de kant van Sunderland en het was de bedoeling dat hij energie in het elftal zou brengen, maar het tegenovergestelde was waar, klinkt het. Hij zette juist helemaal geen druk en leek ‘fysiek niet in orde te zijn’.

Bij de promovendus had men meer verwacht van hun aankoop van twintig miljoen euro, een transfersom die nog met vijf miljoen euro op kan lopen door middel van bonussen. En de noodklok klinkt dus nu al.
(lol)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218800940
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]
(lol)
Brobbey brengt negatieve energie in het spel _O-
  donderdag 18 september 2025 @ 09:14:16 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218801141
Je weet toch dat Inter een ploeg is die het bij 0-2 wel redelijk prima vindt en verder geen energie verspilt dan.
  donderdag 18 september 2025 @ 09:16:12 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218801157
quote:

[..]
(lol)
Ha, ze zijn erin getrapt.
Hebben die gasten Brobbey ooit zien spelen? Energie brengen, haha.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218801215
quote:

[..]
(lol)
Sunderland kijk eens dom.
pi_218801228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je weet toch dat Inter een ploeg is die het bij 0-2 wel redelijk prima vindt en verder geen energie verspilt dan.
Ajax was na die 1-o echt tenenkrommend slecht, maar ja we zeggen het ook op ons niveau. Als telstar die 1e goal maakt....

Het is een open deur en we worden daarna als kleine kinderen te kijk gezet, maar het blijft natuurlijk wel waar
Groot fan van User Wotte
pi_218801231
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).
pi_218801299
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).
Als je ergens halverwege de 2e helft het eerst schot op doel doet en al 0-2 acher staat ben je voetballend niet heel veel minder? en dan speelde inter nog op 70%.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  donderdag 18 september 2025 @ 09:41:40 #244
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218801312
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Je hebt in elk geval geen technische staf die tegen dit soort tegenstanders wedstrijden voor je gaat kantelen door goede omzettingen of briljante wissels.
pi_218801314
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:39 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als je ergens halverwege de 2e helft het eerst schot op doel doet en al 0-2 acher staat ben je voetballend niet heel veel minder?
Dat op doel schieten vind ik zo'n stompzinnige statistiek, zeker bij Ajax. Zegt helemaal niets over het aantal kansen dat je hebt gehad.
pi_218801332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat op doel schieten vind ik zo'n stompzinnige statistiek, zeker bij Ajax. Zegt helemaal niets over het aantal kansen dat je hebt gehad.
Blijkbaar hebben ze genoeg kansen gehad om jou te laten denken dat Ajax mee kon komen, terwijl ze niks te vertellen hadden.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218801367
quote:

[..]
De eerste helft was Ajax nauwelijks in de problemen en kregen ze zelfs 1 grote kans, tweede helft was Inter duidelijk beter totdat ze het wel geloofden in minuut 75 ofzo.

Ik vind het trouwens wel vreemd dat op basis van gisteren mensen ineens geen vertrouwen meer hebben in Sjon.
pi_218801381
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind het trouwens wel vreemd dat op basis van gisteren mensen ineens geen vertrouwen meer hebben in Sjon.
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjon
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_218801395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je hebt in elk geval geen technische staf die tegen dit soort tegenstanders wedstrijden voor je gaat kantelen door goede omzettingen of briljante wissels.
Positie doorgeven aan de speler is klaarblijkelijk al teveel gevraagd. _O-
pi_218801401
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:50 schreef franklop het volgende:

[..]
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjon
@Da_Sandman wel
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: