hong kongquote:Op woensdag 17 september 2025 16:49 schreef Puzzie het volgende:
Gewoon emigreren naar een warm land.
pfffquote:Op woensdag 17 september 2025 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Alleen vrijdag en zaterdag worden nog BLOEDHEET![]()
![]()
Daarna is het voorbij
Flikker op met je zomerquote:Op woensdag 17 september 2025 16:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
pfff zoveel regen en wind en ook fris pff
pfff mis de zomer
Dan donder je maar op naar Spanje.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
pfff zoveel regen en wind en ook fris pff
pfff mis de zomer
Zo zeg wat een directheid bij deze oude manquote:Op woensdag 17 september 2025 20:05 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dan donder je maar op naar Spanje.
Ik kan erg moeilijk tegen weerklagers die dan in Nederland blijven. Als je het niet aanstaat, ga dan weg. Anders moet je gewoon je mond houden, vind ik.quote:Op donderdag 18 september 2025 06:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Zo zeg wat een directheid bij deze oude man
Pfff de kou is je naar het hoofd gestegen zo te lezenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:00 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik kan erg moeilijk tegen weerklagers die dan in Nederland blijven. Als je het niet aanstaat, ga dan weg. Anders moet je gewoon je mond houden, vind ik.
Pffff sommige mensen schieten echt direct in de aanval hè pfff echt zo niet chill met dit weer pfff pfffquote:Op donderdag 18 september 2025 13:02 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Pfff de kou is je naar het hoofd gestegen zo te lezen
Rustig aan zeg
Misschien beter van niet. In sommige delen van Spanje kan het in de winter behoorlijk koud zijn. Dan gaat hij straks daarover klagen.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:05 schreef -Sigaartje het volgende:
Dan donder je maar op naar Spanje.
Het is hier 40 graden in Portugal, je kan ook teveel zon hebben in September.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:49 schreef Puzzie het volgende:
Gewoon emigreren naar een warm land.
Lekker temperatuurtjequote:Op donderdag 18 september 2025 14:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is hier 40 graden in Portugal, je kan ook teveel zon hebben in September.
Snap je pfffquote:Op donderdag 18 september 2025 13:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pffff sommige mensen schieten echt direct in de aanval hè pfff echt zo niet chill met dit weer pfff pfff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |