iPhone 15 Pro Max wordt ook enorm warm met laden. Weet niet of een normale iPhone 17 dat gaat oplossen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 06:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is het gemak van het draadloos laden in het vakje in de auto toch weg?![]()
Nu gebruik ik het + af en toe een gewone kabel. Dat hoeft geen vervanging. Maar zonde is het wel dat het af en toe zo heet wordt. Verder is het ideaal in de auto.
Gelukkig ¤ 70 goedkop… oh wacht…quote:
Da's crazyquote:
Beloofd wat voor de M5 Maxquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:27 schreef Aether het volgende:
• Apple onthult M5, de volgende grote stap voor de AI-prestaties van Apple silicon
• Apple unveils new 14‑inch MacBook Pro powered by the M5 chip, delivering the next big leap in AI for the Mac
• Apple introduces the powerful new iPad Pro with the M5 chip
Bij een laptop is wel lachwekkend. Helemaal leuk als de 16 inch MacBook Pro M5 Pro/Max uitkomt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Adapter niet meeleveren is EU beleid
https://single-market-eco(...)ging-solution-all_en
Veel EU beleid is imho nogal kleingeestig, zou op onafhankelijkheid van big tech gericht moeten zijn. Overheden om te beginnen naar Open Source zetten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij een laptop is wel lachwekkend. Helemaal leuk als de 16 inch MacBook Pro M5 Pro/Max uitkomt.
Die adapter heeft niet iedereen.
EU Didn't Stop Apple From Including Charger With M5 MacBook Proquote:
• HomePod 26.1quote:Op maandag 3 november 2025 22:56 schreef CoExist het volgende:
Updates
• iOS 26.1
• iPadOS 26.1
• macOS Tahoe 26.1
• tvOS 26.1
• watchOS 26.1
Werkt ook bij MacOSquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goddank
In instellingen -> Toegankelijkheid-> weergave en tekstgrootte kan je “ maak minder doorzichtig” en “verhoog contrast” inschakelen en het spuug en spuug lelijke Liquid Glass is grotendeels weg
Dank voor de tip. Bij mij laden mijn mapjes op de iPhone 17 langzaam na het openen van mijn telefoon. Dat heb ik sinds iOS 26quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goddank
In instellingen -> Toegankelijkheid-> weergave en tekstgrootte kan je “ maak minder doorzichtig” en “verhoog contrast” inschakelen en het spuug en spuug lelijke Liquid Glass is grotendeels weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |