Sommige dingen zijn beter, maar niet alles. Sommige dingen zijn er op achteruit gegaan. Ik heb sterk het gevoel dat het er met haast doorheen gegaan is.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind het wel leuk dat het er echt moeite in is gestoken, dat hele nieuwe design en effecten. Ondanks dat het oude design wat mij betreft prima was, maar ook wel veel simpeler.
Gerucht gaat dat dit versneld is ingevoerd omdat Apple AI achterloopt qua uitrol/mogelijkheden.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:54 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn beter, maar niet alles. Sommige dingen zijn er op achteruit gegaan. Ik heb sterk het gevoel dat het er met haast doorheen gegaan is.
Hierquote:Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb nog niet heel lang een Mac maar na de update zijn bepaalde iconen zoals ze waren en andere transparant. Dat staat nogal rommelig. Weet iemand hoe ik alle iconen aan kan passen zodat ze niet meer transparant zijn?
Je kunt dit uitzetten onder Instellingen > Apps > Safari > Tabbladen > Toon kleur in tabbladbalk.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:34 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, nu kom ik erachter, dat alleen Fok! ? een zwarte bovenrand en balk heeft.
De weer pagina heeft een blauwe rand en balk.
Andere pagina’s van bijv. kranten zijn ‘gewoon’ wit.
Hoe komt dat? Hebben jullie dat ook?
Yeah! Merci 💐quote:Op donderdag 18 september 2025 11:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt dit uitzetten onder Instellingen > Apps > Safari > Tabbladen > Toon kleur in tabbladbalk.
Ik wel. Was toch al zo in de vorige OS?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:21 schreef MisterFox het volgende:
[ afbeelding ]
Adresbalk omhoog vegen = all tabs
(Niet zichtbaar op screenshot)
Vinden we dit intuïtief?
Nee dat was zo:quote:Op donderdag 18 september 2025 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wel. Was toch al zo in de vorige OS?
Ja kon beide denk ik? Swipe up op adresbalk was in ieder geval eerst ook al hoe je al je open tabs kon zien. Zo deed ik dat al altijd, veel beter dan knopje indrukken.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:25 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Nee dat was zo:
[ afbeelding ]
Ik merk ook dat het bereiken van mijn favorieten nu een extra stap geworden is.
Dat met die tabbladen kan ik op zich wel aan wennen denk ik.![]()
Voor de favorieten heb ik liever een toegewijde pagina, maar da's persoonlijk. Ik vind de pagina die opent te rommelig ogen.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja kon beide denk ik? Swipe up op adresbalk was in ieder geval eerst ook al hoe je al je open tabs kon zien. Zo deed ik dat al altijd, veel beter dan knopje indrukken.
Favorieten doe ik persoonlijk gewoon met een tap op de adresbalk en daar staan dan al je icoontjes van favorieten.
Je moet met je tijd mee!quote:Op donderdag 18 september 2025 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb dat glas nu een paar dagen, maar, als ik het kan uitzetten, dan doe ik het. vind het lelijk.
De Air heeft de Pro chip. Misschien daarom. En een "sexy" design, terwijl de 17 vrij gewoontjes is.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:37 schreef MisterFox het volgende:
Huh, ik zie nu zojuist dat de iPhone Air meer dan ¤1200,00 kost. Dat had ik niet verwacht. Hoe kan hij duurder zijn dan de 'normale' iPhone 17?
* MisterFox is verward
allright, dank jequote:Op donderdag 18 september 2025 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De Air heeft de Pro chip. Misschien daarom. En een "sexy" design, terwijl de 17 vrij gewoontjes is.
Daarentegen levert een Air natuurlijk wel wat features in. Maar ja is pure marketing placement.
Ding schijnt goede batterijduur te hebben, en geen hitteproblemen.quote:
Ik merk dat de UX steeds meer aangepast wordt voor de generatie Z.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:39 schreef DKUp het volgende:
Meh na de afgelopen dagen heb ik er wel een iOS7 gevoel bij. Alles moet anders, maar bijna niks is echt beter geworden. Alles heeft bijna een extra stap gekregen waar normaal een knop voor was. Tikken lijkt wel een stuk beter te gaan op het toetsenbord.
Accu van mijn 15 Pro Max gaat echt een stuk sneller leeg.
Omdat het een soort van zijtak is in de line-up. Eventueel dat Apple dit zag als een soort van iPhone X. Soort van test. Volgend jaar iets vergelijkbaars met een iPhone Fold.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:37 schreef MisterFox het volgende:
Huh, ik zie nu zojuist dat de iPhone Air meer dan ¤1200,00 kost. Dat had ik niet verwacht. Hoe kan hij duurder zijn dan de 'normale' iPhone 17?
* MisterFox is verward
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |