Wat heeft dat met de locatie van Jetten zijn huwelijk te maken?quote:Op woensdag 17 september 2025 15:41 schreef Moonversion het volgende:
Beetje hetzelfde als de PVV die grens controles voor Nederland wilde wat effectief alleen heel veel geld kost en waar je niets aan hebt.
Alles voor de Bühnequote:Op woensdag 17 september 2025 15:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de locatie van Jetten zijn huwelijk te maken?
Dat het dus een beetje hetzelfde is. Kun je niet lezen ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2025 15:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de locatie van Jetten zijn huwelijk te maken?
Leg eens even de vergelijking uit, zouthaspel.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat het dus een beetje hetzelfde is. Kun je niet lezen ofzo?
Ik zou hem er graag in terug verwijzen.quote:Op woensdag 17 september 2025 16:29 schreef vrijgevochten het volgende:
Alweer een topic over hem
Zit je niet in de kast?
Oud nieuws.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar die wel 300 gasten per vliegtuig naar Spanje over laat komen voor zijn huwelijk
Chriet de hypo alom
Wat vinden jullie, is Jetten een vieze vuile hypocriet die zijn gayparty best in de kelder van queenslut Amsterdam?
Ik maak de vergelijking toch niet joh gebakken banaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leg eens even de vergelijking uit, zouthaspel.
Alsof ik hem maakte, voorgebakken stoeptegel?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik maak de vergelijking toch niet joh gebakken banaan.
Dat zeg ik toch helemaal niet joh? Kaalgeplukte kanarie!quote:Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alsof ik hem maakte, voorgebakken stoeptegel?
Ja waar heb je het dan over, aangeplakte steunzool!quote:Op donderdag 18 september 2025 05:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet joh? Kaalgeplukte kanarie!
Ik word echt verdrietig als je zo tegen me praat, dan ga ik huilend heel hard "JE BEKIJKT HET MAAR" roepenquote:Op donderdag 18 september 2025 08:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja waar heb je het dan over, aangeplakte steunzool!
Is dat de Amsterdamse variant van een Jos Brinkie ?quote:Op woensdag 17 september 2025 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
'Voor Rob Jetten was het deze zomer alsof hij een gouden wikkel vond rond zijn chocoladereep.'
https://www.parool.nl/kun(...)panje-oeps~b57e517c/
Briljant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |