Waarom maken 'ze' het je moeilijk?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het waardeloos want ik heb altijd links gestemd en ik wil wel weer links stemmen, maar ze maken het moeilijk. Mogelijk dat ik dit keer over ga naar rechts.
Welkom!quote:Op woensdag 17 september 2025 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het waardeloos want ik heb altijd links gestemd en ik wil wel weer links stemmen, maar ze maken het moeilijk. Mogelijk dat ik dit keer over ga naar rechts.
Ik kijk nu puur naar migratie. Voorop gesteld, mensen die asiel nodig hebben moeten dat kunnen krijgen, maar ik heb het idee dat als we het linkse beleid volgen het mis gaat lopen. 18 miljoen mensen, Nederland is heel druk (en misschien wel overbevolkt?). Huizen voor iedereen kan niet gewaarborgd worden, terwijl het een basisrecht is een dak boven je hoofd. Hoe moet dat verder als we door blijven gaan met het opnemen van asielzoekers?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom maken 'ze' het je moeilijk?
In welk opzicht maken linkse partijen het het moeilijk?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Feitelijk heb je met het programma van de SP minder netto migratie dan de partijen over rechts. Daar wordt namelijk niet alleen de focus gelegd op asiel, maar ook op het véél grotere arbeidsmigratie, die veel meer druk legt op de huizenmarkt dan asielmigratie.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kijk nu puur naar migratie. Voorop gesteld, mensen die asiel nodig hebben moeten dat kunnen krijgen, maar ik heb het idee dat als we het linkse beleid volgen het mis gaat lopen. 18 miljoen mensen, Nederland is heel druk (en misschien wel overbevolkt?). Huizen voor iedereen kan niet gewaarborgd worden, terwijl het een basisrecht is een dak boven je hoofd. Hoe moet dat verder als we door blijven gaan met het opnemen van asielzoekers?
En wat heeft het huidige nogal rechtse kabinet daar precies aan gedaan? Of voorgaande rechtse kabinetten de afgelopen 20 jaar?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kijk nu puur naar migratie. Voorop gesteld, mensen die asiel nodig hebben moeten dat kunnen krijgen, maar ik heb het idee dat als we het linkse beleid volgen het mis gaat lopen. 18 miljoen mensen, Nederland is heel druk (en misschien wel overbevolkt?). Huizen voor iedereen kan niet gewaarborgd worden, terwijl het een basisrecht is een dak boven je hoofd. Hoe moet dat verder als we door blijven gaan met het opnemen van asielzoekers?
Of die stemmers hebben gewoon een andere kijk op de zaakquote:Op woensdag 17 september 2025 12:07 schreef Farenji het volgende:
Ik stem PvdD zoals altijd. Maar ik heb nog maar heel weinig vertrouwen in de toekomst. Je zou denken dat al dat volk dat op die rechtse puinpartijen heeft gestemd nu eindelijk wakker is geworden, je moet wel heel blind zijn om niet te zien wat voor ongekende beschamende tiefusbende ze er van hebben gemaakt. Maar ik vrees dat ze weer massaal in dezelfde val trappen, helemaal niks geleerd. Op deze manier gaan we nooit meer een functionerende regering krijgen.
Komt die terug dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |