SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, deze mannen maakten Bassie en Adriaan naar mijn mening groot, zoals deze warme en charmante meneer.
Dhr Paul van Gorcum
DROMMEELS! FRIKANDEL.! ZAK PATTAT
( zelfs met deze meneer hadden ze een doekoes kwestie )
Paar feel good filmpjes van de Baron
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
En uiteraard niet vergeten te Hans Beijer.
Ik ben vrijgevestigd psychotherapeut.
Hahaha Edgy mening die kon ik oprecht niet, maar nee.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Als je een edgy mening dacht te posten: helaas, het is volgens mij juist vrij algemeen bekend dat met name Bas van Toor een enorme eikel is![]()
Ik meen me te herinneren dat hij ooit gehandicapten ("mhuuuhuumhhuuu in zo'n rolstoel") af zat te kraken. De ironie
Ja kennelijk heeft hij een hartaanval gehad, en iets met zijn slagader dacht ik gelezen te hebbenquote:Op woensdag 17 september 2025 11:18 schreef roos94 het volgende:
Ik leerde vandaag dat Bas inmiddels al jaren bijna volledig verlamd is.
Z'n beveiligers duwden kinderen hardhandig aan de kant als hij er tussendoor moest lopen en zijn hele houding tegen individuele kinderen scheen zwaar kut te zijn. Alleen het grote publiek was belangrijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Als je een edgy mening dacht te posten: helaas, het is volgens mij juist vrij algemeen bekend dat met name Bas van Toor een enorme eikel is![]()
Ik meen me te herinneren dat hij ooit gehandicapten ("mhuuuhuumhhuuu in zo'n rolstoel") af zat te kraken. De ironie
Klopt, hij zei iets van 10 jaar geleden in een interview dat wanneer hij een kasplantje zou worden, ze de stekker er wel uit mochten trekken.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:18 schreef roos94 het volgende:
Ik leerde vandaag dat Bas inmiddels al jaren bijna volledig verlamd is.
"Met name"?quote:Op woensdag 17 september 2025 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Met aad is niks mis mee, ik vind die man ook veel prettiger overkomen.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
"Met name"?
Niet met Aad fokken, da's een goede kerel.
Geen idee wie dat is, maar ik kan zonder me aan hem te willen een poging doen. Bas was een oorlogskind wiens vader werd gefusilleerd in het verzet toen ie 9 was. Het gezin leefde in armoede en hij heeft bikkelhard gewerkt in de meest rottige baantjes met alleen zijn basisschool. Hij heeft letterlijk met vallen en opstaan het acrobatenvak geleerd met zijn broertje Aad die toen 13 was. In totaal hebben ze toen 25 jaar als acrobaat gewerkt. Bassie en Adriaan kwam daar de laatste 5 jaar pas van van de grond. Ze hebben altijd een mentaliteit gehad van werken werken werken, 12 uur per dag 7 dagen per week met als angst terug vallen naar die enorme armoede. Ja het is een geharde vent die op zijn centen zat die hij zelf heeft verdiend en ja als je in zijn vrije tijd naar hem toeliep en zei 'hihaho Bassie trek eens een gekke bek' dan kon ie daar minder op reageren afhankelijk van zijn dag. Maarja die vent heeft toch ook recht op vrije tijd zou ik dan denken. Neemt ook niet weg dat ie jarenlang voor niks zieke en uitbehandelde patiėntjes voor niks bezocht in ziekenhuizen. Dat hoor je vaak niet, veel van ons gedragen zich ook als eikels in het dagelijkse leven, maar we worden dan niet opgenomen en zijn niet bekend. Beetje overtrokken hoe hier op hem gereageerd wordt door sommigen vind ik zelfs voor KLB.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:35 schreef Moonversion het volgende:
Waar is Braddie als je hem nodig hebt om dit topic te duiden?
Ziekquote:Op woensdag 17 september 2025 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Heerlijk toch? Dat is het grootste voordeel van veel werken, altijd een excuus hebben om die verjaardagsverplichtingen te skippen. En je kan er nog zielig mee doen ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |