abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218792452
Ja ik ga mij waarschijnlijk nu heel erg onpopulair maken met deze klacht ( populair ben ik hier toch niet )
Maar wat heb ik toch een graf hekel aan die geldwolf, hij is vandaag 90 geworden en overal word hij genoemd als kindervriend :') terwijl het in mijn ogen hem alleen te doen is voor Doekoes.

Soms lijkt het wel of die vent een LP plaat in zich heeft, altijd maar zeggen dat ie hard gewerkt heeft 7 dagen in de week blablabla nu lees ik ook nog dat hij de verjaardagen ook maar oversloeg. ( ja ik geloof best dat ze veel gewerkt hebben maar dat is voor zijn eigen portomonnee en daar is ook niks mis mee)
Maar ga niet zeggen dat je die hard kindervriend bent.

Nog een Extra Bonus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, deze mannen maakten Bassie en Adriaan naar mijn mening groot, zoals deze warme en charmante meneer.

Dhr Paul van Gorcum

DROMMEELS! FRIKANDEL.! ZAK PATTAT
( zelfs met deze meneer hadden ze een doekoes kwestie )

Paar feel good filmpjes van de Baron

Bekijk deze YouTube-video

En uiteraard niet vergeten te Hans Beijer.
Ik ben vrijgevestigd psychotherapeut.
pi_218792524

[ Bericht 100% gewijzigd door Armani XL op 17-09-2025 10:51:52 (drommels drommels, dat is een beetje op de grens) ]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 september 2025 @ 10:47:57 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_218792535
Als je een edgy mening dacht te posten: helaas, het is volgens mij juist vrij algemeen bekend dat met name Bas van Toor een enorme eikel is :+

Ik meen me te herinneren dat hij ooit gehandicapten ("mhuuuhuumhhuuu in zo'n rolstoel") af zat te kraken. De ironie :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218792592
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Als je een edgy mening dacht te posten: helaas, het is volgens mij juist vrij algemeen bekend dat met name Bas van Toor een enorme eikel is :+

Ik meen me te herinneren dat hij ooit gehandicapten ("mhuuuhuumhhuuu in zo'n rolstoel") af zat te kraken. De ironie :D
Hahaha Edgy mening die kon ik oprecht niet, maar nee.
Het stoort me echt dat die vent overal als held wordt geprezen. Ooooh, mijn jeugdhelden… maar in werkelijkheid is het gewoon een kwal van een vent

Dat geldt eigenlijk ook voor Elon Musk, Steve Jobs en dat soort consorten
pi_218792741
hij werkt gwoon voor zn centen
pi_218792800
Laat Bassie met rust
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  Miss 200.000.000! woensdag 17 september 2025 @ 11:18:17 #7
367000 roos94
pi_218792852
Ik leerde vandaag dat Bas inmiddels al jaren bijna volledig verlamd is. :{
pi_218792917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:18 schreef roos94 het volgende:
Ja kennelijk heeft hij een hartaanval gehad, en iets met zijn slagader dacht ik gelezen te hebben
En uiteraard gunnen we hem dat natuurlijk niet
pi_218792965
quote:

Z'n beveiligers duwden kinderen hardhandig aan de kant als hij er tussendoor moest lopen en zijn hele houding tegen individuele kinderen scheen zwaar kut te zijn. Alleen het grote publiek was belangrijk.

En had Adriaan ook geen kanker en was Bas helemaal over de zeik dat hij te ziek was om op te kunnen treden?
pi_218793034
Waar is Braddie als je hem nodig hebt om dit topic te duiden?
pi_218793070
Ik ken die heer niet persoonlijk dus jet zal mij een zorg zijn
lol
  woensdag 17 september 2025 @ 12:36:08 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218793517
Ja ik heb er eigenlijk wel een beetje medelijden mee.
Die hebben blijkbaar echt veel gewerkt. Zelden vakantie of een vrije dag. Typische Rotterdammers.

Ik ben blij dat Aad in elk geval een middelvinger heeft opgestoken en lekker naar Spanje is vertrokken om toch nog een beetje van zijn oude dag te kunnen genieten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218793566
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:18 schreef roos94 het volgende:
Klopt, hij zei iets van 10 jaar geleden in een interview dat wanneer hij een kasplantje zou worden, ze de stekker er wel uit mochten trekken.

Inmiddels is hij al een jaar of 5 een kasplantje
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  woensdag 17 september 2025 @ 13:09:16 #14
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_218793751
quote:

"Met name"?

Niet met Aad fokken, da's een goede kerel. :{w
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_218794350
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:09 schreef Kriegel het volgende:

[..]
"Met name"?

Niet met Aad fokken, da's een goede kerel. :{w
Met aad is niks mis mee, ik vind die man ook veel prettiger overkomen.
  woensdag 17 september 2025 @ 21:33:33 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218798506
Heerlijk toch? Dat is het grootste voordeel van veel werken, altijd een excuus hebben om die verjaardagsverplichtingen te skippen. En je kan er nog zielig mee doen ook!
Laffe huichelaar
pi_218803865
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:35 schreef Moonversion het volgende:
Waar is Braddie als je hem nodig hebt om dit topic te duiden?
Geen idee wie dat is, maar ik kan zonder me aan hem te willen een poging doen. Bas was een oorlogskind wiens vader werd gefusilleerd in het verzet toen ie 9 was. Het gezin leefde in armoede en hij heeft bikkelhard gewerkt in de meest rottige baantjes met alleen zijn basisschool. Hij heeft letterlijk met vallen en opstaan het acrobatenvak geleerd met zijn broertje Aad die toen 13 was. In totaal hebben ze toen 25 jaar als acrobaat gewerkt. Bassie en Adriaan kwam daar de laatste 5 jaar pas van van de grond. Ze hebben altijd een mentaliteit gehad van werken werken werken, 12 uur per dag 7 dagen per week met als angst terug vallen naar die enorme armoede. Ja het is een geharde vent die op zijn centen zat die hij zelf heeft verdiend en ja als je in zijn vrije tijd naar hem toeliep en zei 'hihaho Bassie trek eens een gekke bek' dan kon ie daar minder op reageren afhankelijk van zijn dag. Maarja die vent heeft toch ook recht op vrije tijd zou ik dan denken. Neemt ook niet weg dat ie jarenlang voor niks zieke en uitbehandelde patiėntjes voor niks bezocht in ziekenhuizen. Dat hoor je vaak niet, veel van ons gedragen zich ook als eikels in het dagelijkse leven, maar we worden dan niet opgenomen en zijn niet bekend. Beetje overtrokken hoe hier op hem gereageerd wordt door sommigen vind ik zelfs voor KLB. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Heerlijk toch? Dat is het grootste voordeel van veel werken, altijd een excuus hebben om die verjaardagsverplichtingen te skippen. En je kan er nog zielig mee doen ook!
Ziek
Een heer met stijl
  donderdag 18 september 2025 @ 15:40:51 #18
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218804123
Ik heb die 2 altijd maar verdacht gevonden.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218804232
Het is wel echt zielig om naar te kijken.
  Miss 200.000.000! donderdag 18 september 2025 @ 16:22:06 #20
367000 roos94
pi_218804317
Ja, 90 is ook wel behoorlijk oud. Met 80 gaan is beter. Dan heb je een heel leven geleefd, maar is de echte aftakeling nog net niet doorgezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')