Dat ontbijt dat ze vanochtend liet zien vind ik er nu ook niet echt heel lekker uit zienquote:Op donderdag 18 september 2025 09:42 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog de optie: boterham niet op is verplicht in de bakfiets naar school. Dan maar niet autonoom rennend naar school.
Je hoeft niet te volgen hè😉quote:Op donderdag 18 september 2025 09:09 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Wie zit daar op te wachten?
Van die meelopers… krijg het idee wat je vroeger met Tupperware had 🤭. Iedereen moest naar zo’n party
Ja dat bijvoorbeeld, keuzes laten maar toch zo dat hij zijn ontbijt binnen heeft.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat ontbijt dat ze vanochtend liet zien vind ik er nu ook niet echt heel lekker uit zien
En als ze de knoopjes wat verder openlaat creëert ze lengte, het zit zo hysterisch hoog dichtgeknooptquote:Op donderdag 18 september 2025 09:18 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ik ken het van alleen een punt van je shirt in je broek stoppen. Geeft ook een wat speelser effect. Alleen DBM stopt de hele voorkant van het shirt erin. En dat is weer geen gezicht want dan vestig je juist de aandacht op je buik.
Voor Judith de tip om de bestseller "Verbinding in rust" aan te schaffen.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:54 schreef Earring het volgende:
Eindelijk kleur bij DBM maar hopeloos gestyled!
Elyse die net als Sanneke veewagens tegenkomt en ineens weer weet waarom ze diervriendelijk leeft. En huilend in de auto
En Judith heeft het lek boven hoor. Bob voelde geen verbinding!
Ik doe dit ook🙈 maar bij zo'n lange blouse als DBM aanheeft zou ik t toch niet doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:16 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Millenial dingetje. Geen grap. Ik 'betrap' mijzelf en mijn vriendinnen hier ook vaak ook op.
De puber hier in huis stuurde mij laatst een filmpje door over dit fenomeen.
Maar ze geeft wel een keer toe, zelf fout te zitten hierin. Doet ze normaal niet 🤣quote:Op donderdag 18 september 2025 09:54 schreef Earring het volgende:
Eindelijk kleur bij DBM maar hopeloos gestyled!
Elyse die net als Sanneke veewagens tegenkomt en ineens weer weet waarom ze diervriendelijk leeft. En huilend in de auto
En Judith heeft het lek boven hoor. Bob voelde geen verbinding!
Maar hij MOET rennend naar school. Ik zou zeggen dat eten en op tijd komen belangrijker zijn, maar dat is vast niet autonoom genoeg ✌️quote:Op donderdag 18 september 2025 09:42 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog de optie: boterham niet op is verplicht in de bakfiets naar school. Dan maar niet autonoom rennend naar school.
Die blouse die ze aan het is heel lang (als de voorkant met zo lang is als de achterkant).quote:Op donderdag 18 september 2025 08:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom frot Dbm toch altijd haar shirt voor in haar broek?
Klopt wat een positieve vrouw.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:19 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Voorheen momwith2daughters, nu nikita_timmerman
Ik vind het leuk. Ik vind een shirt los over een broek een zak. En ik ben zeker geen millenial.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:16 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Millenial dingetje. Geen grap. Ik 'betrap' mijzelf en mijn vriendinnen hier ook vaak ook op.
De puber hier in huis stuurde mij laatst een filmpje door over dit fenomeen.
Onze oudste is niet echt een ontbijter en als we thuis zijn ben ik er wat losser mee, dan kan ie een uur later ook eten. Maar op school kan dat pas weer met het fruit en dat is dan weer te laat voor hem. Hij wordt stront chagrijnig als ie honger heeft en gaat zitten dromen, dus hij moet iig 1 boterham (of bijv crackers of wat yoghurt) eten van ons.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef Tarantelle het volgende:
Juuds_singlemoms_life: die focus op ontbijten snap ik sowieso niet, maar ik ben ook echt tegen onder dwang eten. Dus als mijn kinderen geen zin in eten hebben, dan eten ze niet. We leven een maatschappij waar eten in overvloed voorhanden is, dus ik zie het probleem echt niet. Van een keer niet willen ontbijten wordt geen kind slechter.
En B. zag natuurlijk ook wel dat zijn moeder ziek was, dus dat hij dan niet weg wil, snap ik ook wel. Mijn jongste had hetzelfde toen ik (nogal) ziek was, die was gewoon bang dat ik zou overlijden terwijl hij op school was (dat was zijn interpretatie). Het is gewoon een heftige en pijnlijke situatie daar en B. is niet gek, die heeft dat echt wel door.
Haha ik zei het nog, flip gaat het morgen proberen.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:12 schreef Nooomi het volgende:
Flip of flap is toch thuis. Wie turfde ook al weer?
Bij ons op school hadden ze al om 9.30 uur fruit, dus dat ging hier prima. Ik moet zeggen dat mijn kinderen op de leeftijd van B. altijd honger hadden als ze uit bed kwamen, dus ik heb makkelijk praten. Maar eten onder dwang dat past echt niet bij mij. Zo heeft iedereen zijn eigen dingen in de opvoeding (toen de kinderen jong waren aten we altijd op een paar vaste momenten en altijd aan tafel, en daarbuiten niet). Uiteraard wordt er nu met pubers en jongvolwassen de hele dag gegeten en gekookt (en niet opgeruimd, ik verlang nog weleens naar de oude tijd).quote:Op donderdag 18 september 2025 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Onze oudste is niet echt een ontbijter en als we thuis zijn ben ik er wat losser mee, dan kan ie een uur later ook eten. Maar op school kan dat pas weer met het fruit en dat is dan weer te laat voor hem. Hij wordt stront chagrijnig als ie honger heeft en gaat zitten dromen, dus hij moet iig 1 boterham (of bijv crackers of wat yoghurt) eten van ons.
Dit is toch werkelijk niet te geloven. Het gros van de kinderen zou het wel weten als het alternatief onder een dekentje tablet kijken is.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:12 schreef Nooomi het volgende:
Flip of flap is toch thuis. Wie turfde ook al weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |