volgens mij was ze ook ziek.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:04 schreef Red_85 het volgende:
Wow. Dit meen je niet.
Zij had nog wel ffies kunnen hebben. Samen met Gerard bij Petrus melden maar wel veel te vroeg dit.
Parkinson is een bitch.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:04 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
volgens mij was ze ook ziek.
Mensen die wij kennen van vroeger.quote:
Zegt serieus meer over jouw onkunde aan googelen dan over deze mensen. Gods wat zijn we weer het mannetje, lekker anoniem kut doen over anderen op een forum.quote:
Parkinson.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:04 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
volgens mij was ze ook ziek.
Komt gewoon van het management.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik word er net over bijgepraat, Nu.nl was opnieuw de eerste (en hadden schandalig genoeg 'Joke Bruins' in de kop staan - zij doen echt álles voor die scoop, vreselijk), dus er zit iemand vreselijk te lekken daar.
Ik vind het ergens heel triest, maar ook heel mooi, zo kort na Gerard. Dacht eerst nog een zelfgekozen einde, maar ze had dus al zware parkinson dus dat kan het niet geweest zijn. Een gebroken hart denk ik?
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat dit snel zou volgen op de een of andere manier, hij zorgde ook voor haar dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:04 schreef StephanL het volgende:
Ze vond het blijkbaar tijd nu, na Gerard
...Ik dacht echt dat je het over de typo had, maar het nieuws bedoel je. Klopt, pardon, las ik ook later via De Gelderlander (Ook hier 1-0 achterstand voor Nu; die hielden het op 'meer informatie volgt').quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Komt gewoon van het management.
Dan ben je wel een enorme bikkel hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:13 schreef roos94 het volgende:
Ze heeft besloten haar lichaam aan de wetenschap te schenken, waardoor er geen uitvaart zal plaatsvinden.
Wat een lieverd.
Op de site van Linda staat een stukje van gister over dat het de laatste week best oke ging, dus zelfgekozen kan mi welquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik word er net over bijgepraat, Nu.nl was opnieuw de eerste (en hadden schandalig genoeg 'Joke Bruins' in de kop staan - zij doen echt álles voor die scoop, vreselijk), dus er zit iemand vreselijk te lekken daar.
Ik vind het ergens heel triest, maar ook heel mooi, zo kort na Gerard. Dacht eerst nog een zelfgekozen einde, maar ze had dus al zware parkinson dus dat kan het niet geweest zijn. Een gebroken hart denk ik?
Ah zo kun je niet zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |