Ok hij leeft nogquote:Op donderdag 18 september 2025 00:48 schreef Domnivoor het volgende:
Op Facebook daarentegen is hij volop actief.
Wat?quote:
Ah ok ah sweet memories ICQ . Hyves heb ik nooit gehad (was een aardige kostenpost van TMGquote:Op donderdag 18 september 2025 01:16 schreef chufi het volgende:
Ik had hem vroeger op MSN chat of zo ... lang geleden . maar dat gebruik ik al eeuwen niet meer ...
Geen idee of op al die ouwe chats nog iets loopt .. Yahoo, ICQ en wat er nog meer was ... Nooit geHyved wel soms gekeken
Ja ICQ .... zonder was alles anders gelopen...quote:Op donderdag 18 september 2025 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok ah sweet memories ICQ . Hyves heb ik nooit gehad (was een aardige kostenpost van TMG)
Oh hoezo?quote:Op donderdag 18 september 2025 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ICQ .... zonder was alles anders gelopen...
Ik begrijp er niks van. Zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders waarschijnlijk, maar of het de schuld van ICQ was valt moeilijk te bewijzen
Meer laat ik er verder ook niet over kwijt ... Succesquote:Op donderdag 18 september 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks van. Zal wel aan mij liggen.
akt.xy zdf dode vrouw bij nijmege in waal gevondenquote:Op donderdag 18 september 2025 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders waarschijnlijk, maar of het de schuld van ICQ was valt moeilijk te bewijzen
Ok al een jaar geleden overleden dus ...quote:Op donderdag 18 september 2025 01:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
akt.xy zdf dode vrouw bij nijmege in waal gevonden
gelegen is zij over en jaar zei de nederlandse
ermittlerin
quote:Op donderdag 18 september 2025 01:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
akt.xy zdf dode vrouw bij nijmege in waal gevonden
gelegen is zij over en jaar zei de nederlandse
ermittlerin
Daar hoef je ook geen volzinnen te tikken.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:35 schreef chufi het volgende:
@:mario390 sinds je alleen nog maar in dat DTS post is je Nederlands wel onbegrijpelijker geworden
nee is geen cold case hoor ze werd in august gevondenquote:Op donderdag 18 september 2025 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]Cold case again. Mario stereo, en hé FF zit hier kan je het vragen
Nou na een jaar is ze wel erg cold hoorquote:Op donderdag 18 september 2025 01:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is geen cold case hoor ze werd in august gevonden
cold case bedoelt dat het over 20 jaren geleden is
Vind je????quote:Op donderdag 18 september 2025 01:35 schreef chufi het volgende:
@:mario390 sinds je alleen nog maar in dat DTS post is je Nederlands wel onbegrijpelijker geworden
Zeg dat dan gelijkquote:Op donderdag 18 september 2025 01:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is geen cold case hoor ze werd in august gevonden
cold case bedoelt dat het over 20 jaren geleden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |