Dat had ik vandaag ook met @pullup en het debat.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk spelletje juist.
Ik vergeet hem vaak, dus ben blij dat @:pullup het soms weer zegt dat het bestaat
Ah, een quiz. Eens kijken…quote:Op woensdag 17 september 2025 11:51 schreef pullup het volgende:
620 punten voor vandaag. Dat is echt laag![]()
https://movies.whentaken.com/
quote:Op woensdag 17 september 2025 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag ook met @:Pullup en het debat.
Ja ik vond hem vandaag erg moeilijk ook. Ik ben blij als ie boven de 800 komtquote:Op woensdag 17 september 2025 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
563 punten.
Lastig hoor. Alleen bij de laatste wist ik zeker welke film het was.
Merkte wel dat ik het jaar fout deed. Dacht het jaar van opname, maar is het jaar waarin de film speelt.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik vond hem vandaag erg moeilijk ook. Ik ben blij als boven de 800 komt
Vergis ik me ook nog wel eens in ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Merkte wel dat ik het jaar fout deed. Dacht het jaar van opname, maar is het jaar waarin de film speelt.
Zag Margot Robbie geloof ik, dus dacht niet aan 1930.
Ook de locatie is daar waar het zich afspeelt toch? Vond al dat er zo weinig films in LA waren opgenomenquote:Op woensdag 17 september 2025 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Vergis ik me ook nog wel eens in ja.
En bij de films uit de USA zit ik vaak mis in het gokken van de West of East coastKost ook veel punten
Ja kloptquote:Op woensdag 17 september 2025 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook de locatie is daar waar het zich afspeelt toch? Vond al dat er zo weinig films in LA waren opgenomen
Leuke sitequote:Op woensdag 17 september 2025 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
https://historiek.net/ams(...)cholerakaart/177101/
Amsterdam, cholera, grachten en geschiedenis?
Als de hele wereld vergaat zit je in Drenthe veiliger dan in New Yorkquote:Op woensdag 17 september 2025 13:03 schreef pullup het volgende:
En New York is behoorlijk over vertegenwoordigd als locatie
Er zitten vaak wel wat betere hints in de plaatjes haha maar gokken blijft het welquote:
Ze willen natuurlijk wel dat je terugkomt op de site, dus 0 zal het nooit zijnquote:
Staat scheef, vast iemand tegen aangereden.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:20 schreef RedShoe het volgende:
Dit bord had ik nog nooit gezien![]()
Staat bij het ziekenhuis, dus wel weer logisch.
[ afbeelding ]
Deze schijnt ook te bestaanquote:Op woensdag 17 september 2025 13:20 schreef RedShoe het volgende:
Dit bord had ik nog nooit gezien![]()
Staat bij het ziekenhuis, dus wel weer logisch.
[ afbeelding ]
Vast en zeker een vrouw geweest.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat scheef, vast iemand tegen aangereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |