Kom je nog ergensquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus moet ik eerst 120 km reizen, beetje radicaal voor zoiets.
Ik denk ook wel een flink deel voor of achter jequote:
Ik heb geen regenjas en na jaren klagen heb ik ook nog steeds geen regenbroek. Heb al een paar keer gezegd dit jaar dat ik dit najaar eentje ga kopen maar ik voorspel dat ik volgend jaar nog steeds geen één heb.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon met regenjas naar buiten. Je bent niet van suiker
Geen regenjasquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb geen regenjas en na jaren klagen heb ik ook nog steeds geen regenbroek. Heb al een paar keer gezegd dit jaar dat ik dit najaar eentje ga kopen maar ik voorspel dat ik volgend jaar nog steeds geen één heb.
Waar je nog niet geweest bent, mutsquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik zo naar de supermarkt ga kom ik ook ergens.
Boh, jammerquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus moet ik eerst 120 km reizen, beetje radicaal voor zoiets.
Het gaat over mijn ex he.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar je nog niet geweest bent, muts
Gemist...quote:
Mis je ook weinig aan, vandaar ook exquote:
Ik vorige week nog, meer een regen jas/capequote:Op dinsdag 16 september 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn regenpak sinds school niet meer aan gehad.
Ja, anders was je een Natteke.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vorige week nog, meer een regen jas/cape
Ja een drijfnatteke want kwam met bakken de lucht uitquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, anders was je een Natteke.
Oeh.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een drijfnatteke want kwam met bakken de lucht uit
Ja hier was de hele morgen lekker zon, maar nu ook regen en wind en veel regen in een mum hele plassen op straat.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:11 schreef essnhills het volgende:
Hier is het gewoon herfst
De hele dag flinke buien en harde wind
Ik werd vannacht wakker door de wind en regen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier was de hele morgen lekker zon, maar nu ook regen en wind en veel regen in een mum hele plassen op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |