quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:51 schreef Tjoent het volgende:
Het is zo te zien bij een zeer bekende Nederlander in elk geval.
Tikfout van TS, die bedoelde: een zeer beknelde Nederlander.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zeer bekende Nederlander? Waar zie je dat staan?
[..]
Nooit gerechtigheid geweest nee voor de moord op Pim, flutstrafje en daarna gepamperd van belastinggeld.quote:
Ik geloof niet dat het een eenmansactie is. Dit is handjeklap geweest tussen heel machtige mensen en een verloren ziel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nooit gerechtigheid geweest nee voor de moord op Pim, flutstrafje en daarna gepamperd van belastinggeld.
Hij had een stuk cesium in het afwaswater laten vallen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:35 schreef thedeedster het volgende:
Van der Graaf was bezig met zijn scheikundedoos?
Je zal er maar lopen met je kinderwagenquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:04 schreef quo_ het volgende:
Je zal er maar bij in de straat of erger nog er naast wonen.
Om 1 uur 's nachts?quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je zal er maar lopen met je kinderwagen
De mensen die ernaast wonen (is maar één kant die 'vastzit') hebben waarschijnlijk niet voor niks hun naam uitgebreid op de voordeur geschreven.... je huis wordt er niet meer waard van ook, met zo'n puntjepuntjepuntje naast je.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:04 schreef quo_ het volgende:
Je zal er maar bij in de straat of erger nog er naast wonen.
Dat hebben ze inderdaad handig gedaan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:11 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De mensen die ernaast wonen (is maar één kant die 'vastzit') hebben waarschijnlijk niet voor niks hun naam uitgebreid op de voordeur geschreven.... je huis wordt er niet meer waard van ook, met zo'n puntjepuntjepuntje naast je.
Die wisten toen nog niet waar hij woonde, nu wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:07 schreef mitt het volgende:
Opvallend dat het zo open en bloot is. Kan me voorstellen dat er nog een hoop mensen met wrok lopen..
Ik denk het, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:17 schreef tesssssssss het volgende:
Dus iedereen weet nu ook waar Volkert van der Graaf woont?
Volgens dat artikel in de Gelderlander ook gewoon nog steeds hetzelfde adres als in 2002.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:57 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik denk het, ja.
Ik snap niet dat die kerel niet gewoon zijn biezen pakt en elders in de Europese Unie zijn toekomst opbouwt.
Hij wordt nog regelmatig belaagd volgens mijquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:07 schreef mitt het volgende:
Opvallend dat het zo open en bloot is. Kan me voorstellen dat er nog een hoop mensen met wrok lopen..
Dit is iemand die zelf nauwelijks gewerkt heeft in het leven. Leeft al jaren van de staat, Volkert zou verzuipen in elk ander land.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:57 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik denk het, ja.
Ik snap niet dat die kerel niet gewoon zijn biezen pakt en elders in de Europese Unie zijn toekomst opbouwt.
+ ik denk dat hij hier nog (enige vorm van) bescherming heeft.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is iemand die zelf nauwelijks gewerkt heeft in het leven. Leeft al jaren van de staat, Volkert zou verzuipen in elk ander land.
Deze man zou geen enkele seconde meer een normaal leven mogen leiden. Hij moet ieder moment van de dag bang zijn. Doodsangsten uitstaan. Net zo lang tot hij een touw pakt.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
+ ik denk dat hij hier nog (enige vorm van) bescherming heeft.
quote:Op woensdag 17 september 2025 11:46 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Deze man zou geen enkele seconde meer een normaal leven mogen leiden. Hij moet ieder moment van de dag bang zijn. Doodsangsten uitstaan. Net zo lang tot hij een touw pakt.
We hebben het hier over iemand die een groot politicus heeft vermoord.
Het is de schuld van Volkert van der Graaf dat ik geen normaal leven meer kan leiden in dit land. Alles wat Pim Fortuyn heeft voorspeld is uitgekomen, en het zal alleen nog maar erger worden door het totaal incompetente bestuur dat nu aan de touwtjes trekt.
Gelukkig zat Rob Jetten gisteren bij De Slimste Mens om lekker zieltjes te winnen.
Wat een afgang. We zijn verloren.
[..]
Deze man zou geen enkele seconde meer een normaal leven mogen leiden. Hij moet ieder moment van de dag bang zijn. Doodsangsten uitstaan. Net zo lang tot hij een touw pakt.
Het is de schuld van Volkert van der Graaf dat ik geen normaal leven meer kan leiden in dit land. Alles wat Pim Fortuyn heeft voorspeld is uitgekomen, en het zal alleen nog maar erger worden door het totaal incompetente bestuur dat nu aan de touwtjes trekt.
Gelukkig zat Rob Jetten gisteren bij De Slimste Mens om lekker zieltjes te winnen.
[..]
De boom is hier zeker representatief voor de regering die Volkert een hand boven houdt?quote:
Nederland is al decennia een paradijs voor gewelddadige daders, gewelddadige daders die geen voorbehoedsmiddelen wilden gebruiken.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:46 schreef MisterFox het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |