Elke dame heeft vet?quote:Op maandag 15 september 2025 18:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Thick=vet. Laten we niet mooier maken dan het is.
Als ik zie dat iemand vet is, dan brengt dat een associatie met lui zijn/weinig wilskracht. Hoeft niet eens zo te zijn, maar onderbewustzijn werkt gewoon zo in de praktijk.
Succesvol en lui zijn een beetje de tegenpolen van elkaar. Snapt u.
Alstublieft, graag gedaan.
Nou, Nederlandse vrouwen hebben dan weer van die zadeltassen.quote:Op maandag 15 september 2025 18:22 schreef Evangelion het volgende:
Donkere vrouwen zijn vaker thick dan blanke vrouwen dus die voorkeur van donkere mannen lijkt me gewoon cultureel bepaald
Wellicht kan je het topic eens aanvliegen om over je onzekerheden te praten ipv al die loze termen te gebruiken.quote:Op maandag 15 september 2025 18:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Waarom onzin? Ik vraag me af of mensen dit herkennen? Je kunt ook inhoudelijk reageren.
Ik niet. Ik val uitsluitend op volslank en voller.quote:
Ik denk dat élke man wel zo'n beetje een vrouw prefereert die er fit uit ziet, maar niet elke man kan die krijgen. Een man die 'succesvol is in het leven' kan meer eisen stellen en als hij de keuze heeft zal hij ook denk ik niet zo snel kiezen voor een dikkere vrouw als hij óók kan kiezen voor een slankere vrouw.quote:Op maandag 15 september 2025 18:10 schreef Servieskast het volgende:
Ik heb een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat mannen die succesvol zijn in het leven liever een dunnere dame prefereren en dat mannen die veel minder succesvol zijn in het leven een dikkere (thick) dame prefereren.
Ik ben bezig met afvallen (meteen serieus begonnen na dit onderzoek te lezen), maar het viel mij wel op dat in mijn thick thickkkk periode ik voornamelijk sjans had van donkere mannen en bijna geen blanken, waarbij ik dat wel weer een beetje begin te krijgen nu ik weer wat afval.
Was benieuwd wie dit herkent.
Ik probeer serieus na te denken over rijke mannen met dikkere vrouwen. 🥲 ik kom er gewoon niet op.quote:Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat élke man wel zo'n beetje een vrouw prefereert die er fit uit ziet, maar niet elke man kan die krijgen. Een man die 'succesvol is in het leven' kan meer eisen stellen en als hij de keuze heeft zal hij ook denk ik niet zo snel kiezen voor een dikkere vrouw als hij óók kan kiezen voor een slankere vrouw.
Die zullen er vast zijn, de meeste mensen (dus ook mannen), blijven niet altijd zo slank als ze waren toen ze jong waren.quote:Op maandag 15 september 2025 19:19 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik probeer serieus na te denken over rijke mannen met dikkere vrouwen. 🥲 ik kom er gewoon niet op.
Vrouwen worden dikker rond hun menopauze. Maar dat is dan vaak het moment waar rijke mannen ze inruilen gok ik.quote:Op maandag 15 september 2025 19:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn, de meeste mensen (dus ook mannen), blijven niet altijd zo slank als ze waren toen ze jong waren.
Dat weet ik niet. Ik ga uit van een situatie waarin er sprake is van liefde, dus dan ruil je iemand niet zo snel in. Als het puur voor de lust is, ja, dan wel. Het is niet voor niks dat je rijkere oude mannen vaker met jonge strakke bloempjes ziet.quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Vrouwen worden dikker rond hun menopauze. Maar dat is dan vaak het moment waar rijke mannen ze inruilen gok ik.
Pierce Brosnan is het meest bekende voorbeeld van een knappe rijke man met een dikke vrouw. Toegegeven, ze zijn al meer dan 20 jaar samen, en was voor een groot deel van hun huwelijk gewoon slankquote:Op maandag 15 september 2025 19:19 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik probeer serieus na te denken over rijke mannen met dikkere vrouwen. 🥲 ik kom er gewoon niet op.
Ik ken wel wat rijke mannen uit her zakenleven en er zijn er genoeg met een vollere of best wel dikke vrouw.quote:Op maandag 15 september 2025 19:19 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Heb je de reacties ook gelezen? Over wat een goede man het is dat hij bij zo een dikke trien blijft?quote:Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Pierce Brosnan is het meest bekende voorbeeld van een knappe rijke man met een dikke vrouw. Toegegeven, ze zijn al meer dan 20 jaar samen, en was voor een groot deel van hun huwelijk gewoon slank
Ken je ook vrijgezellen?quote:Op maandag 15 september 2025 19:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ken wel wat rijke mannen uit her zakenleven en er zijn er genoeg met een vollere of best wel dikke vrouw.
Jawel hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 20:18 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Heb je de reacties ook gelezen? Over wat een goede man het is dat hij bij zo een dikke trien blijft?
[..]
Ken je ook vrijgezellen?
Tja, andersom gebeurt het net zo goed, dat niet dikke vrouwen weggaan bij een partner die uit elkaar knalt, dus dat zegt me vrij weinigquote:Op maandag 15 september 2025 20:18 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Heb je de reacties ook gelezen? Over wat een goede man het is dat hij bij zo een dikke trien blijft?
Ja je zegt het hier al: hij is niet met haar gescheiden toen ze dikker werdquote:Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Pierce Brosnan is het meest bekende voorbeeld van een knappe rijke man met een dikke vrouw. Toegegeven, ze zijn al meer dan 20 jaar samen, en was voor een groot deel van hun huwelijk gewoon slank
Omdat ze die eis kúnnen stellen. Als de vijver waar je in mag vissen bestaat uit slanke vissen, wat de meeste mannen aantrekkelijker vinden dan dikke(re) vrouwen, dan maakt een dikkere vis vrijwel geen kans.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:46 schreef verbijstering het volgende:
In de media: zo een beetje elke rijke / machtige man heeft een slanke vrouw.
Dus tenzij je zelf thick maar ook zeer rijk bent als vrouw, maar je het van de man moet hebben: dan weet je wat je te doen staat.
Ik gok overigens niet dat perse onsuccesvol op meer vetjes valt, maar meer dat succesvol rijk een standaard hanteert bij arm candy die echt thropy wife slank is.
[..]
Ja je zegt het hier al: hij is niet met haar gescheiden toen ze dikker werdmaar is niet dat hij specifiek op dik viel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |