abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218780914
Ik heb een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat mannen die succesvol zijn in het leven liever een dunnere dame prefereren en dat mannen die veel minder succesvol zijn in het leven een dikkere (thick) dame prefereren.

Ik ben bezig met afvallen (meteen serieus begonnen na dit onderzoek te lezen), maar het viel mij wel op dat in mijn thick thickkkk periode ik voornamelijk sjans had van donkere mannen en bijna geen blanken, waarbij ik dat wel weer een beetje begin te krijgen nu ik weer wat afval.

Was benieuwd wie dit herkent. :)
pi_218781015
Donkere vrouwen zijn vaker thick dan blanke vrouwen dus die voorkeur van donkere mannen lijkt me gewoon cultureel bepaald
pi_218781100
Top topic dit! ^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 15 september 2025 @ 18:38:24 #4
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218781112
Thick=vet. Laten we niet mooier maken dan het is.

Als ik zie dat iemand vet is, dan brengt dat een associatie met lui zijn/weinig wilskracht. Hoeft niet eens zo te zijn, maar onderbewustzijn werkt gewoon zo in de praktijk.

Succesvol en lui zijn een beetje de tegenpolen van elkaar. Snapt u.

Alstublieft, graag gedaan.
Want het wetboek ken ik ook
pi_218781213
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Thick=vet. Laten we niet mooier maken dan het is.

Als ik zie dat iemand vet is, dan brengt dat een associatie met lui zijn/weinig wilskracht. Hoeft niet eens zo te zijn, maar onderbewustzijn werkt gewoon zo in de praktijk.

Succesvol en lui zijn een beetje de tegenpolen van elkaar. Snapt u.

Alstublieft, graag gedaan.
Elke dame heeft vet?
pi_218781222
Schopje onzin
pi_218781226
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:22 schreef Evangelion het volgende:
Donkere vrouwen zijn vaker thick dan blanke vrouwen dus die voorkeur van donkere mannen lijkt me gewoon cultureel bepaald
Nou, Nederlandse vrouwen hebben dan weer van die zadeltassen.
pi_218781232
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:58 schreef vrijgevochten het volgende:
Schopje onzin
Waarom onzin? Ik vraag me af of mensen dit herkennen? Je kunt ook inhoudelijk reageren.
pi_218781247
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:59 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Waarom onzin? Ik vraag me af of mensen dit herkennen? Je kunt ook inhoudelijk reageren.
Wellicht kan je het topic eens aanvliegen om over je onzekerheden te praten ipv al die loze termen te gebruiken.

Keer op keer weer zo'n topic, al dan niet in onzin, klb of renp.

Ik word er gewoon moe van
pi_218781302
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 18:10 schreef Servieskast het volgende:

Ik niet. Ik val uitsluitend op volslank en voller.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 19:17:29 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_218781393
quote:
Ik heb een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat mannen die succesvol zijn in het leven liever een dunnere dame prefereren en dat mannen die veel minder succesvol zijn in het leven een dikkere (thick) dame prefereren.

Ik ben bezig met afvallen (meteen serieus begonnen na dit onderzoek te lezen), maar het viel mij wel op dat in mijn thick thickkkk periode ik voornamelijk sjans had van donkere mannen en bijna geen blanken, waarbij ik dat wel weer een beetje begin te krijgen nu ik weer wat afval.

Ik denk dat élke man wel zo'n beetje een vrouw prefereert die er fit uit ziet, maar niet elke man kan die krijgen. Een man die 'succesvol is in het leven' kan meer eisen stellen en als hij de keuze heeft zal hij ook denk ik niet zo snel kiezen voor een dikkere vrouw als hij óók kan kiezen voor een slankere vrouw.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_218781408
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik denk dat élke man wel zo'n beetje een vrouw prefereert die er fit uit ziet, maar niet elke man kan die krijgen. Een man die 'succesvol is in het leven' kan meer eisen stellen en als hij de keuze heeft zal hij ook denk ik niet zo snel kiezen voor een dikkere vrouw als hij óók kan kiezen voor een slankere vrouw.
Ik probeer serieus na te denken over rijke mannen met dikkere vrouwen. 🥲 ik kom er gewoon niet op.
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 19:20:26 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_218781413
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:19 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ik probeer serieus na te denken over rijke mannen met dikkere vrouwen. 🥲 ik kom er gewoon niet op.
Die zullen er vast zijn, de meeste mensen (dus ook mannen), blijven niet altijd zo slank als ze waren toen ze jong waren.
pi_218781441
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Die zullen er vast zijn, de meeste mensen (dus ook mannen), blijven niet altijd zo slank als ze waren toen ze jong waren.
Vrouwen worden dikker rond hun menopauze. Maar dat is dan vaak het moment waar rijke mannen ze inruilen gok ik.
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 19:26:49 #15
16180 crew  CoolGuy
pi_218781464
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Vrouwen worden dikker rond hun menopauze. Maar dat is dan vaak het moment waar rijke mannen ze inruilen gok ik.
Dat weet ik niet. Ik ga uit van een situatie waarin er sprake is van liefde, dus dan ruil je iemand niet zo snel in. Als het puur voor de lust is, ja, dan wel. Het is niet voor niks dat je rijkere oude mannen vaker met jonge strakke bloempjes ziet.

Dat is geen liefde. Zij kickt op het geld/status (en de macht die vaak met geld gepaard gaat) en hij op het feit dat het een lekker strak jong ding is. Zij heeft die keuze want mannen zijn redelijk simpel, en hij heeft de keuze ook.
pi_218781661
quote:

[..]
Pierce Brosnan is het meest bekende voorbeeld van een knappe rijke man met een dikke vrouw. Toegegeven, ze zijn al meer dan 20 jaar samen, en was voor een groot deel van hun huwelijk gewoon slank
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 19:59:30 #17
382129 crew  Donna
pi_218781799
quote:

[..]
Ik ken wel wat rijke mannen uit her zakenleven en er zijn er genoeg met een vollere of best wel dikke vrouw.
pi_218782015
Het zal beslist ook wel te maken hebben met het heersende schoonheidsideaal. Het schoonheidsideaal waarin vrouwen bij voorkeur slank zijn, is typisch westers en van hooguit de laatste honderd jaar. In de meeste niet-westerse culturen mogen vrouwen gewoon mollig zijn en ronde vormen hebben. Het is geen toeval dat anorexia vooral in het westen veel voorkomt en dan vooral bij vrouwen. Dat is een direct gevolg van het slanke schoonheidsideaal, zoals dat vooral door de media gecreëerd is.
pi_218782018
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Pierce Brosnan is het meest bekende voorbeeld van een knappe rijke man met een dikke vrouw. Toegegeven, ze zijn al meer dan 20 jaar samen, en was voor een groot deel van hun huwelijk gewoon slank
Heb je de reacties ook gelezen? Over wat een goede man het is dat hij bij zo een dikke trien blijft?

quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:59 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik ken wel wat rijke mannen uit her zakenleven en er zijn er genoeg met een vollere of best wel dikke vrouw.
Ken je ook vrijgezellen?
pi_218782020
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:56 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Elke dame heeft vet?
Het liefst in de borst regio. >:)
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 20:31:52 #21
382129 crew  Donna
pi_218782130
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:18 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Heb je de reacties ook gelezen? Over wat een goede man het is dat hij bij zo een dikke trien blijft?
[..]
Ken je ook vrijgezellen?
Jawel hoor.
pi_218785100
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:18 schreef Servieskast het volgende:

[..]

Tja, andersom gebeurt het net zo goed, dat niet dikke vrouwen weggaan bij een partner die uit elkaar knalt, dus dat zegt me vrij weinig

Fun fact: hun huwelijk is open en Pierce heeft veelvuldig vrouwelijk bezoek aan huis, misschien dat hij er daarom nog zo fit uitziet op zijn 72e

[ Bericht 10% gewijzigd door MultiBanaan op 16-09-2025 11:20:22 ]
pi_218786149
In de media: zo een beetje elke rijke / machtige man heeft een slanke vrouw.
Dus tenzij je zelf thick maar ook zeer rijk bent als vrouw, maar je het van de man moet hebben: dan weet je wat je te doen staat.
Ik gok overigens niet dat perse onsuccesvol op meer vetjes valt, maar meer dat succesvol rijk een standaard hanteert bij arm candy die echt thropy wife slank is.

quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Ja je zegt het hier al: hij is niet met haar gescheiden toen ze dikker werd ;) maar is niet dat hij specifiek op dik viel.
  dinsdag 16 september 2025 @ 13:48:44 #24
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218786174
Ben nergens succesvol in en geef de voorkeur aan dunnere vrouwen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 13:52:49 #25
16180 crew  CoolGuy
pi_218786219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 13:46 schreef verbijstering het volgende:
In de media: zo een beetje elke rijke / machtige man heeft een slanke vrouw.
Dus tenzij je zelf thick maar ook zeer rijk bent als vrouw, maar je het van de man moet hebben: dan weet je wat je te doen staat.
Ik gok overigens niet dat perse onsuccesvol op meer vetjes valt, maar meer dat succesvol rijk een standaard hanteert bij arm candy die echt thropy wife slank is.
[..]
Ja je zegt het hier al: hij is niet met haar gescheiden toen ze dikker werd ;) maar is niet dat hij specifiek op dik viel.
Omdat ze die eis kúnnen stellen. Als de vijver waar je in mag vissen bestaat uit slanke vissen, wat de meeste mannen aantrekkelijker vinden dan dikke(re) vrouwen, dan maakt een dikkere vis vrijwel geen kans.

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 16-09-2025 14:06:03 ]
pi_218786470
quote:
heb een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat mannen die succesvol zijn in het leven liever een dunnere dame prefereren en dat mannen die veel minder succesvol zijn in het leven een dikkere (thick) dame prefereren.
Ik denk dat alle mannen liever een 'slankere' dame prefereren, maar dat degene die succesvol zijn gewoon wat meer te kiezen hebben.
pi_218786524
quote:

[..]
Pierce Brosnan.

Maar toen ze een relatie kregen was het wel een lekker wijf.
pi_218786606
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2025 11:06 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Tja, andersom gebeurt het net zo goed, dat niet dikke vrouwen weggaan bij een partner die uit elkaar knalt, dus dat zegt me vrij weinig

Fun fact: hun huwelijk is open en Pierce heeft veelvuldig vrouwelijk bezoek aan huis, misschien dat hij er daarom nog zo fit uitziet op zijn 72e
Geen idee, ik val op grote dikke mannen.
pi_218786740
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 14:27 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Geen idee, ik val op grote dikke mannen.
Dat past wel bij de rijke zakenmannen doorgaans :P
pi_218786902
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, hoor, óók als ik de keuze zou hebben zou ik never nooit niet voor een fitgirl gaan (en ik zal eerlijk zijn, die keuze zal ik nooit hebben, maar toch :+ ). Vreselijk die levensstijl. Liever eentje met wat love handles.
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 15:12:33 #31
16180 crew  CoolGuy
pi_218786989
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:02 schreef DjVero het volgende:

[..]
Nee, hoor, óók als ik de keuze zou hebben zou ik never nooit niet voor een fitgirl gaan (en ik zal eerlijk zijn, die keuze zal ik nooit hebben, maar toch :+ ). Vreselijk die levensstijl. Liever eentje met wat love handles.
Ik weet niet waar je op doelt met 'fit girl' qua levensstijl?
pi_218787061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je op doelt met 'fit girl' qua levensstijl?
Maakt niet uit. Je stelling "élke man prefereert een vrouw die er fit uit ziet" is dus niet zo.
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 15:32:20 #33
16180 crew  CoolGuy
pi_218787170
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:18 schreef DjVero het volgende:

[..]
Maakt niet uit. Je stelling "élke man prefereert een vrouw die er fit uit ziet" is dus niet zo.
Mja, dat anekdotisch bewijs had ik meer op waarde geschat als het was gekomen van iemand die wél die keuze had. Dat klinkt heel bot, en zo bot bedoel ik het absoluut niet, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel want mijn doel is zeer zeker niet om je te beledigen.
pi_218787175
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:02 schreef DjVero het volgende:

[..]
Uhm. Er zijn vrouwen die 4x per week trainen, "fit" eten, en toch lovehandles hebben.
pi_218787262
Dit topic heeft fotografisch vergelijkingsmateriaal nodig.

Wat de meeste mensen thick noemen die het aantrekkelijk vinden is nog steeds relatief slank met iets vollere heupen of zo. Terwijl mensen die zichzelf thick noemen vaak gewoon viesdik zijn.
pi_218787307
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Mja, dat anekdotisch bewijs had ik meer op waarde geschat als het was gekomen van iemand die wél die keuze had. Dat klinkt heel bot, en zo bot bedoel ik het absoluut niet, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel want mijn doel is zeer zeker niet om je te beledigen.
Dikke huid hi ha ho, dus ik kan wel wat hebben. ;)

Maar dan nog is het flauw, want eerst was het "elke man blabla" en vervolgens mogen alleen bepaalde mannen er die mening op nahouden.
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 15:57:16 #37
16180 crew  CoolGuy
pi_218787364
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:49 schreef DjVero het volgende:

[..]
Dikke huid hi ha ho, dus ik kan wel wat hebben. ;)

Maar dan nog is het flauw, want eerst was het "elke man blabla" en vervolgens mogen alleen bepaalde mannen er die mening op nahouden.
Nee, je mag elke mening hebben die je wil, maar wat jij doet is zeggen 'ik mag niet in die vijver vissen maar als ik jet wel mocht zou ik het alsnog niet doen'. Dat is wat makkelijk. Als iemand die in die vijver mag vissen maar er alsnog voor kiest om in een andere vijver te vissen dan is het een keuze. Bij jou niet, volgens eigen zeggen.
pi_218787484
Ik val niet op vrouwen die weg waaien als ik de deur open zet, punt.
pi_218787626
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:44 schreef Evangelion het volgende:
Dit topic heeft fotografisch vergelijkingsmateriaal nodig.

Wat de meeste mensen thick noemen die het aantrekkelijk vinden is nog steeds relatief slank met iets vollere heupen of zo. Terwijl mensen die zichzelf thick noemen vaak gewoon viesdik zijn.
Ik ben niet viesdik hoor. Ben gewoon thick.
pi_218787701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 14:16 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Ik denk dat alle mannen liever een 'slankere' dame prefereren, maar dat degene die succesvol zijn gewoon wat meer te kiezen hebben.
Zeker niet alle mannen.. laten we gewoon accepteren dat smaken verschillen. Mijn vrouw is iets molliger en ik vind haar fantastisch. Ik zou onszelf niet rijk noemen, maar twee dertigers met een gezamenlijk inkomen van boven de 160K is niet eens heel verkeerd. We zijn niet per se gericht op onze carrière nu we twee kleine kinderen hebben.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_218788449
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:47 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]
Zeker niet alle mannen.. laten we gewoon accepteren dat smaken verschillen. Mijn vrouw is iets molliger en ik vind haar fantastisch. Ik zou onszelf niet rijk noemen, maar twee dertigers met een gezamenlijk inkomen van boven de 160K is niet eens heel verkeerd. We zijn niet per se gericht op onze carrière nu we twee kleine kinderen hebben.
Dan zit je in elk geval 2 ton onder het Fok!-gemiddelde.
  dinsdag 16 september 2025 @ 19:09:32 #42
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218788518
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:59 schreef Haushofer het volgende:

[..]
En tegelijkertijd 2 ton BOVEN het Fok!-gemiddelde. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218788629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:59 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Vergeet de faktor PI() niet ....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_218790787
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 14:20 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Pierce Brosnan.

Maar toen ze een relatie kregen was het wel een lekker wijf.
Met rondingen was het ook gewoon een goede milf. Inmiddels alweer afgevallen.
pi_218792449
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 20:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het zal beslist ook wel te maken hebben met het heersende schoonheidsideaal. Het schoonheidsideaal waarin vrouwen bij voorkeur slank zijn, is typisch westers en van hooguit de laatste honderd jaar. In de meeste niet-westerse culturen mogen vrouwen gewoon mollig zijn en ronde vormen hebben. Het is geen toeval dat anorexia vooral in het westen veel voorkomt en dan vooral bij vrouwen. Dat is een direct gevolg van het slanke schoonheidsideaal, zoals dat vooral door de media gecreëerd is.
In Afrikaanse en Caribische culturen mogen vrouwen inderdaad mollig zijn, maar wel eens in een willekeurig Aziatisch land geweest? Daar is de voorkeur voor slank echt nog veel groter dan bij ons, die hebben "fatshaming' (tussen haakjes, want daar zien ze dat niet als fatshaming) bij wijze van spreken in de cultuur ingebakken
pi_218792563
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Absoluut. :7
pi_218792603
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 15:32 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Uhm. Er zijn vrouwen die 4x per week trainen, "fit" eten, en toch lovehandles hebben.
Lekker subjectief begrip weer.

Enerzijds genoeg slanke vrouwen die al klagen over lovehandles als ze niet het vetpercentage van een topsporter hebben en anderzijds wordt er bij een lichaamsvorm van een Teletubby nog gesproken over lovehandles.
pi_218792618
Wat valt voor jou onder wat voor economische klasse TS?
Anders kan ik geen antwoord geven.
Lachen joh.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 11:00:06 #49
382129 crew  Donna
pi_218792639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 16:47 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]
Zeker niet alle mannen.. laten we gewoon accepteren dat smaken verschillen.
Ja dit. Ik ontmoet mannen die mijn grote kont helemaal fantastisch vinden en mannen die er helemaal niet van houden. Even goede vrienden. :Y

Ik vind hele rijke (vooroordeel; kakkerige, ballerige) mannen ook helemaal niet aantrekkelijk. Of ze nou slank zijn, wat voller of super gespierd boeit me dan echt geen drol.
pi_218792998
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja dit. Ik ontmoet mannen die mijn grote kont helemaal fantastisch vinden en mannen die er helemaal niet van houden. Even goede vrienden. :Y

Ik vind hele rijke (vooroordeel; kakkerige, ballerige) mannen ook helemaal niet aantrekkelijk. Of ze nou slank zijn, wat voller of super gespierd boeit me dan echt geen drol.
Het is op zich wel handiger als je op mannen valt die dan weer op jouw kont vallen ;) dat maakt het gewoon gemakkelijker!

Maar het gaat bij de mannen die jij beschrijft toch ook niet om het vallen op de man maar op de financieen :P
  woensdag 17 september 2025 @ 11:33:55 #51
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218793023
Tja wat is slank en wat is vet, dikke jopen vallen de meeste mannen wel weer op en dat zie je ook wel weer terug als je kijkt naar al die rijke lui met een vrouw van 40 jaar jonger.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 11:47:10 #52
382129 crew  Donna
pi_218793174
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:31 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Het is op zich wel handiger als je op mannen valt die dan weer op jouw kont vallen ;) dat maakt het gewoon gemakkelijker!

Maar het gaat bij de mannen die jij beschrijft toch ook niet om het vallen op de man maar op de financieen :P
Dat lijkt mij 9/10x ook idd.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 11:48:04 #53
382129 crew  Donna
pi_218793180
quote:
16s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja wat is slank en wat is vet, dikke jopen vallen de meeste mannen wel weer op en dat zie je ook wel weer terug als je kijkt naar al die rijke lui met een vrouw van 40 jaar jonger.
Tot de boel gaat hangen. :P
  woensdag 17 september 2025 @ 11:48:39 #54
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_218793187
Old money = dunne elegante vrouw

New money = porno fantasie

Geen money = wat er ook maar wil happen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: