Dat moet ik nog meemaken.quote:Op maandag 15 september 2025 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen dat mannen kunnen poepen zonder dat er urine bij uit komt.
ow... dus het is een fabel?quote:
Misschien dat het technisch gezien mogelijk is hoor maar dat komt in de praktijk altijd gezellig mee!quote:Op maandag 15 september 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... dus het is een fabel?
hmm... toch eens opzoeken of ik het terug kan vinden
Zou je dan vaker lachen?quote:Op maandag 15 september 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij echt chill dat je gewoon kan lachen zonder dat je in je broek plast
Ik wandel dagelijks langs koeien. Die beginnen soms ook opeens te klateren terwijl ze je aankijken.quote:
Nou, dat valt wel mee, maar misschien zou het vaker zijn?quote:Op maandag 15 september 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je dat ik te weinig lach?
ik heb niemand om aan te kijken op het toiletquote:Op maandag 15 september 2025 15:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wandel dagelijks langs koeien. Die beginnen soms ook opeens te klateren terwijl ze je aankijken.
Zeg eens Tsjechoslowakije?quote:Op maandag 15 september 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je dat ik te weinig lach?
vrouwen moeten uitkijken dat ze niet te vaak lachen...quote:
hmm denk niet dat ik mij beperkt voel door het mogelijk broekplassenquote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee, maar misschien zou het vaker zijn?
quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg eens Tsjechoslowakije?
ah gezellig om daar nu naar toe te gaan met de huidige presidentquote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
ohh frikandel appt net, de baan is in amerika
Ja, dat is wel waar.quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouwen moeten uitkijken dat ze niet te vaak lachen...
want als ze te veel lachen of een te kort rokje dragen of what ever smoes de man verzint dan kan een man zich niet inhouden
ja abort mission !!quote:Op maandag 15 september 2025 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah gezellig om daar nu naar toe te gaan met de huidige president
Ja, maar jij zit in Thailand, dus dan kun je je snel even opfrissen voordat we het doorhebben.quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm denk niet dat ik mij beperkt voel door het mogelijk broekplassen
omdat het hier normaal is dat men in hun broek plast?quote:Op maandag 15 september 2025 15:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit in Thailand, dus dan kun je je snel even opfrissen voordat we het doorhebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |