SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Dit was het dan, de herfst/winter zit er alweer op. Halverwege deze week begint de lente weer.quote:Op maandag 15 september 2025 13:50 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig bijna nazomer. Hebben we wel verdiend
quote:Op maandag 15 september 2025 14:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit was het dan, de herfst/winter zit er alweer op. Halverwege deze week begint de lente weer.
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 15 september 2025 14:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit was het dan, de herfst/winter zit er alweer op. Halverwege deze week begint de lente weer.
[ afbeelding ]
Ben je windows 11 aan het installeren?quote:Op maandag 15 september 2025 15:07 schreef Resistor het volgende:
Ik wil bij de hogere delen van de installatie komen, maar de hoogwerker begint te zwiepen en te piepen door de wind
Zoveel wind staat er nou toch ook weer niet?quote:Op maandag 15 september 2025 17:34 schreef Haags het volgende:
De brandweer in regio Haaglanden heeft het nogal druk met omgewaaide bomen.
@Haags en ik moeten smakelijk lachen om deze extreem kortzichtige reactie.quote:Op maandag 15 september 2025 17:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zoveel wind staat er nou toch ook weer niet?
Moet eerlijk zeggen dat ik me er aardig in verkeken heb. Windvlagen zijn behoorlijk. Al is het wel over het hoogtepunt heen nu, volgens mij.quote:Op maandag 15 september 2025 17:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ohh over half uurtje hier dan hopelijk want ik zie de regen steeds horizontaal vallenquote:Op maandag 15 september 2025 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik me er aardig in verkeken heb. Windvlagen zijn behoorlijk. Al is het wel over het hoogtepunt heen nu, volgens mij.
Wij hebben vanmiddag met vijf buren als ballast een uurtje onderop een zeven meter hoge schilderssteiger gezeten die aan de wandel ging (en aan de kantel wilde).quote:Op maandag 15 september 2025 15:07 schreef Resistor het volgende:
Ik wil bij de hogere delen van de installatie komen, maar de hoogwerker begint te zwiepen en te piepen door de wind
Ga je nog een vreugdevuur aanstekenquote:Op maandag 15 september 2025 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik me er aardig in verkeken heb. Windvlagen zijn behoorlijk. Al is het wel over het hoogtepunt heen nu, volgens mij.
Valt mee:quote:Op maandag 15 september 2025 17:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij woont niet aan de kust vermoed ik...quote:Op maandag 15 september 2025 17:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vooral in de bossen toch?quote:Op maandag 15 september 2025 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kom nooit in dit topic maar de herfst is nu begonnen? Door het weer? Wat ik dan mis is de vochtige, kruidige geur die je dan altijd ruikt.
Oh ik dacht dat die kruidige geur overal was. Daarom mis ik ‘m ook. Petrichor, dat ken ik niet. Heb jij ook houtduiven die in de lente gaan koeren of hoe heet dat?quote:Op maandag 15 september 2025 19:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vooral in de bossen toch?
En in het voorjaar heb je petrichor, ook zo'n karakteristiek jaargetijde-aroma.
Is petrichor alleen in het voorjaar.quote:Op maandag 15 september 2025 19:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vooral in de bossen toch?
En in het voorjaar heb je petrichor, ook zo'n karakteristiek jaargetijde-aroma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |