Ambar vindt mijn beste vriend leuker dan ik.quote:
Stofzuigen staat woensdag op de planning.quote:Op maandag 15 september 2025 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijn haren met de vloer in huis, huphuphup stofzuigen meid, voordat je mond- en klauwzeer oploopt.
Ja ben ik even weg en gelijk ditquote:Op maandag 15 september 2025 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze proberen essi aan buda te koppelen nu jij op vakantie bent
Honden staan bekend om hun mensenkennis...quote:Op maandag 15 september 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar vindt mijn beste vriend leuker dan ik.
Oh dacht dat het gewoon een error was dat ik die foto zag, maar bij jullie dus ookquote:
Essn weet wel beter met de kaartjes die je elke week stuurt vanuit de US en de souvenirs die je voor haar meebrengt.quote:
Die vriend eet vlees en deelt ook altijd eten, eten die hij van mij niet mag hebben. Dus tja.quote:Op maandag 15 september 2025 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Honden staan bekend om hun mensenkennis...
Ja snap wel dat die aardiger is jaquote:Op maandag 15 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die vriend eet vlees en deelt ook altijd eten, eten die hij van mij niet mag hebben. Dus tja.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Waarom deelt hij vlees met je hond als jij dat niet wil?quote:Op maandag 15 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die vriend eet vlees en deelt ook altijd eten, eten die hij van mij niet mag hebben. Dus tja.
Omdat ze beide niet luisteren?quote:Op maandag 15 september 2025 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Waarom deelt hij vlees met je hond als jij dat niet wil?
Die vriend dan maar voorzien van zo'n halsband waarmee je stroomstoten kan uitdelen en hem corrigeren. Bij honden mag je dat niet meer gebruiken.quote:Op maandag 15 september 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze beide niet luisteren?
Maar hij deelt ook slagroom van de appeltaart, yoghurt met jam etc.
Ik zeg er ook altijd iets van hoor, maar stiekem weten ze elkaar te vinden.
Misschien duurt het gewoon te lang. Niet voor het eerst. Jij bent zelfs het land ontvlucht.quote:Op maandag 15 september 2025 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze proberen essi aan buda te koppelen nu jij op vakantie bent
quote:Op maandag 15 september 2025 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien duurt het gewoon te lang. Niet voor het eerst. Jij bent zelfs het land ontvlucht.
*halve KSC op zoektocht*quote:Op maandag 15 september 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rode panda ontsnapt uit Amersfoort.
OMGquote:Op maandag 15 september 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik jaag ze allemaal wegquote:Op maandag 15 september 2025 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien duurt het gewoon te lang. Niet voor het eerst. Jij bent zelfs het land ontvlucht.
Voor iedereen die bitterbal wil hosselen. Dit is je kans om haar voor eeuwig de jouwe te maken.quote:Op maandag 15 september 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie niet horen wil, moet maar voelen.quote:Op maandag 15 september 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier waarschuw ik hem al de hele tijd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |