Soms neem ik de één, soms de ander. Zit altijd hetzelfde in.quote:Op maandag 15 september 2025 10:47 schreef vosss het volgende:
Mis je nou je schijven of je postzegels?
Dat zijn nogal 2 verschillende dingen zegmaar.
Funcaps.nlquote:Op maandag 15 september 2025 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd welke site dat was
Hou ons op de hoogte als je een alternatief hebt gevonden. Heb zelf ook wel interesse.quote:
Er zijn gewoon nog andere webshops hoor. De rest is zover ik weet allemaal nog actief.quote:Op maandag 15 september 2025 11:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte als je een alternatief hebt gevonden. Heb zelf ook wel interesse.
Zal wel een hele stomme vraag zijn, maar wat zit er in dan?quote:Op maandag 15 september 2025 10:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Soms neem ik de één, soms de ander. Zit altijd hetzelfde in.
Ik ben de rest alleen even vergeten. Heb je een lijstje voor me?quote:Op maandag 15 september 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn gewoon nog andere webshops hoor. De rest is zover ik weet allemaal nog actief.
Als je twee seconden op Google zoekt kan je ze allemaal zo vinden.quote:Op maandag 15 september 2025 12:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben de rest alleen even vergeten. Heb je een lijstje voor me?
Vind ik geen stomme vraag, je moet er maar net in zitten.quote:Op maandag 15 september 2025 12:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zal wel een hele stomme vraag zijn, maar wat zit er in dan?
Ik ga er nu eentje proberen, als het bezorgd wordt laat ik weten of dat onderdeel goed gegaan is. Denk het wel. Maar ga het spul pas testen na de kerstquote:Op maandag 15 september 2025 12:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben de rest alleen even vergeten. Heb je een lijstje voor me?
Ik neem daar vaak 600mg van, dan kan Musk zijn SpaceX in zn hol stekenquote:Op maandag 15 september 2025 14:03 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik heb daar eens 1p-lsd besteld, zwaar spul
Ik wacht het allemaal geduldig af.quote:Op maandag 15 september 2025 13:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ga er nu eentje proberen, als het bezorgd wordt laat ik weten of dat onderdeel goed gegaan is. Denk het wel. Maar ga het spul pas testen na de kerst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |