Ik verveelde mij vandaag. Ik heb de auto gepakt en naar nationaal park hoge veluwe gereden en via de ingang Hoenderlo naar binnen gegaan. Entree ticket voor toegang 1 persoon + toegang eigen meegebrachte auto was ¤ 23
Ik heb het jachthuis sint hubertus gezien (was gesloten) en vanaf daar heb je een leuk kijkje op zo'n meer, daarna geluncht in een restaurant dat meer aandoet als een grote gymzaal, ontzettend hoog plafond met een soort meubelboulevard vipe. Verder heb ik het Museonder gezocht, daarin werd wat uitgelegd over de begrazing en het type fora en fauna dat daar voor komt. Later op de dag ben ik nog staan wachten op de herten die bronstig zijn, maar na een half uur wachten zonder ook maar één hert gezien te hebben ben ik vertrokken.
Ik vind het allemaal niet zo bijzonder, en van de gekke dat je een ticket moet kopen a ¤ 23
Ontzettend opgeklopt en overrated. Ook on-Nederlands om dergelijke bedragen te vragen voor zoiets, op vakantie wil dat nog wel eens voorvallen. Maar hier?
Restaurant
[ Bericht 4% gewijzigd door phpmystyle op 14-09-2025 22:19:50 ]
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin