Ja kijk, op zo'n manier is een topic als dit natuurlijk geen zak aan!quote:Op zondag 14 september 2025 19:42 schreef marc0871 het volgende:
'T is goed jongen. Je mag winnen, hoor.
Weet ik.quote:Op zondag 14 september 2025 19:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja kijk, op zo'n manier is een topic als dit natuurlijk geen zak aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Voor of nadat ik in je bek heb gescheten?quote:Op zondag 14 september 2025 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Bek houwen joekel, of ik ga je oogjes één voor één dicht tikken.
Gister je moeder nog in real life de Joopklepzeiker gemept.quote:Op zondag 14 september 2025 19:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Allemaal zo'n grote bek! Het ziet hier stuk voor stuk vol met supermannen die iedere situatie fe baas kunnen! Bij iedere melding van misstanden in het nieuws weten ze allemaal hier wat ze moeten doen als ze erbij zouden zijn. Volgens mij mep ik jullie in real life allemaal nog de moeder!
Die Schults Strong zijn goed te doen.quote:Op zondag 14 september 2025 19:58 schreef Harvest89 het volgende:
Ik trek nu mijn vijfde schultenbrau open kerel. Zodat ik niet 1 of 2x maar zelfs 3, 4, of zelfs 5 keer per maand naar een saunaclub of parenclub kan gaan.
Wedden van niet!!quote:Op zondag 14 september 2025 19:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Volgens mij mep ik jullie in real life allemaal nog de moeder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |