Heb ik ook 1x gedaan, instant spijt🤣quote:Op zondag 14 september 2025 22:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel voor jullie hulp, zal niet weer iets proberen
Ja ik vind hem echt een topper. Hij is ook gewoon overal eerlijk over. Goed hoe hij het verteld.quote:Op zondag 14 september 2025 21:31 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ook zo’n lieve toegewijde man!
Ik hoop ook echt dat hij ondanks influ-inkomsten toch in de zorg blijft werken. Zulke mensen zijn toch goud waard?
Ja Rose is ook zo'n lieverd. Vind haar interactie met de mensen ook zo liefdevol. Mooi dat zij beide zo'n kant laten zien van de zorg.quote:Op zondag 14 september 2025 21:42 schreef Memm het volgende:
[..]
Net zo als Rose @:rose_indezorg 🥰 zo'n fantastische verpleegkundige i.o. 💛
En Thijmen @:thijmenschoorl ook een topper die de zorg en insta een stukje mooier maakt. 💛
Zou ik zeker doen! Zij heeft altijd fijne linkjes voor haar horloge of van aardappels. Afgelopen week zelfs van brood!!quote:
😂quote:Op zondag 14 september 2025 23:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen! Zij heeft altijd fijne linkjes voor haar horloge of van aardappels. Afgelopen week zelfs van brood!!
Echt een tip 🤭
Debbie leest 100% mee, maar het boeit haar niet. Zolang er over haar gepraat wordt is zij blij, kan ze lekker in haar slachtofferrol blijven hangen.quote:Op maandag 15 september 2025 05:26 schreef Muurbloem7 het volgende:
Ik hoop dat Debbie hier meeleest. En dat ze eens gaat bedenken wat voor trauma ze aan haar kinderen mee geeft. Een jeugd met een zieke moeder. Als haar kinderen ouder zijn, moeten zij dan voor mama zorgen ? zelf uit school en een broodje smeren, want mama ligt op bed ? Kinderen worden ouder, snappen steeds meer. Moeten straks misschien wel mee helpen in het huishouden etc. ( Los van kleine taakjes welke erbij horen). Dat is tekenend voor kinderen. Die gaan later op de vlucht.. bij vriendjes thuis zitten waar het wel gezellig is. Die vent van dr moet eens een vent worden, schop die vrouw dr bed uit. Hou toxh op zeg. Er zijn moeders die wensen dat ze zo fit als Debbie waren.
Dan vind ik het allemaal nog meer twisted.quote:Op maandag 15 september 2025 06:30 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
[..]
Debbie leest 100% mee, maar het boeit haar niet. Zolang er over haar gepraat wordt is zij blij, kan ze lekker in haar slachtofferrol blijven hangen.
Dit soort dingen zeggen heeft totaal geen zin. Debbie is erg ziek, zolang daar geen interventie komt zal dit sowieso blijven duren. Heel triest.quote:Op maandag 15 september 2025 06:41 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Dan vind ik het allemaal nog meer twisted.
Raap jezelf bij elkaar Debbie. Doe ajb even normaal.
Dat shirt is haar niks te groot, alleen die kleur staat haar niet en ze blijft maar kopen in die kleur.quote:Op maandag 15 september 2025 07:52 schreef Lampje88 het volgende:
Sorry maar dbm denkt dat xxl voor haar te groot is? Nu snap ik waarom al haar kleding te strak zit. Heb zelf overigens ook xxl en zij is groter dan dat ik ben maar ik wil me geen worst voelen
De maat is prima, maar die kleur doet echt niks voor haar.quote:Op maandag 15 september 2025 08:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat shirt is haar niks te groot, alleen die kleur staat haar niet en ze blijft maar kopen in die kleur.
Dat wordt weer de hele dag temperaturen...quote:Op maandag 15 september 2025 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Hopelijk is Roy vrij vandaag. De jongste is ziek, dat kan Debbie er natuurlijk niet bij hebben.
Zorgverlof terwijl Debbie gewoon thuis is… het zou me niet verbazen.quote:Op maandag 15 september 2025 08:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat wordt weer de hele dag temperaturen...
Roy zal wel zorgverlof op kunnen nemen 🙊
Ze zit verstrikt in haar leugens. Kan nooit meer zeggen ‘sorry jongens, ik ben niet ziek en ik heb jullie al die tijd voor de gek gehouden’quote:Op maandag 15 september 2025 07:22 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dit soort dingen zeggen heeft totaal geen zin. Debbie is erg ziek, zolang daar geen interventie komt zal dit sowieso blijven duren. Heel triest.
Ja, ‘want mijn vrouw wordt niet meer beter’quote:Op maandag 15 september 2025 08:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zorgverlof terwijl Debbie gewoon thuis is… het zou me niet verbazen.
Ik denk wel degelijk dat Debbie ziek is. Alleen op een ander vlak dan ze beweert. Stoppen met social media zou inderdaad het beste zijn. Maar daarmee is ze nog niet geholpen. Wat te denken van familie, vrienden en buren? Ook die heeft ze jaren voorgelogen. Roy net zo.quote:Op maandag 15 september 2025 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze zit verstrikt in haar leugens. Kan nooit meer zeggen ‘sorry jongens, ik ben niet ziek en ik heb jullie al die tijd voor de gek gehouden’
Het enige wat zou kunnen helpen is dat ze stopt met haar insta en via het fotolijstje wat foto’s met opa en oma deelt. En dan ‘normaal’ gaan leven, voor zover ze dat kan.
Maar dat gaat niet gebeuren want dan raakt ze de aandacht kwijt.
Klopt. Zolang mensen om haar heen, met Roy voorop, dit in stand blijven houden wordt ze inderdaad niet beter. Zelfs de huisarts trapt blijkbaar in haar idioterie.quote:Op maandag 15 september 2025 08:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, ‘want mijn vrouw wordt niet meer beter’
Dit kan idd niet, ze kan wel goede psychologische hulp zoeken en ervoor uitkomen dat haar psychische problemen meer invloed op haar fysieke problemen hadden/hebben dan ze had verwacht.quote:Op maandag 15 september 2025 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze zit verstrikt in haar leugens. Kan nooit meer zeggen ‘sorry jongens, ik ben niet ziek en ik heb jullie al die tijd voor de gek gehouden’
Het enige wat zou kunnen helpen is dat ze stopt met haar insta en via het fotolijstje wat foto’s met opa en oma deelt. En dan ‘normaal’ gaan leven, voor zover ze dat kan.
Maar dat gaat niet gebeuren want dan raakt ze de aandacht kwijt.
Nee joh zelfs bij de huisarts hopt ze van de 1 naar de ander tot ze iemand vind die het geloofd... wat ik begrepen heb zitten daar een aantal verschillende huisartsen in de praktijk en heeft ze al paar keer online vertelt dat 1 van die huisartsen haar niet serieus neemt en ze deze dus niet graag heeftquote:Op maandag 15 september 2025 08:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit kan idd niet, ze kan wel goede psychologische hulp zoeken en ervoor uitkomen dat haar psychische problemen meer invloed op haar fysieke problemen hadden/hebben dan ze had verwacht.
Ik denk dat zij wel overtuigd is van haar eigen ziektebeelden.
Maar zoals JaNeeDan al zegt: zelfs de huisarts gelooft erin, dus ik acht de kans niet heel groot dat er ooit iets gaat veranderen.
En daarbij wil ze nooit tips want ze is ook nog eens stronteigenwijs. Tips kunnen er nl voor zorgen dat ze zich beter voelt en vooruit gaat en laat dat nou net niet de bedoeling zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 07:22 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dit soort dingen zeggen heeft totaal geen zin. Debbie is erg ziek, zolang daar geen interventie komt zal dit sowieso blijven duren. Heel triest.
Die tempt alleen zichzelf, de aandacht mag vooral niet naar Liam.quote:Op maandag 15 september 2025 08:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat wordt weer de hele dag temperaturen...
Roy zal wel zorgverlof op kunnen nemen 🙊
Ze gaat naar een huisarts die haar gelooft. Ze hopt niet meer binnen die praktijk.quote:Op maandag 15 september 2025 08:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee joh zelfs bij de huisarts hopt ze van de 1 naar de ander tot ze iemand vind die het geloofd... wat ik begrepen heb zitten daar een aantal verschillende huisartsen in de praktijk en heeft ze al paar keer online vertelt dat 1 van die huisartsen haar niet serieus neemt en ze deze dus niet graag heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |