Ook zo’n lieve toegewijde man!quote:Op zondag 14 september 2025 21:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Broederjoep had laatst hier de vraag over gekregen vanuit Omroep Brabant ( 3e filmpje op zijn instagram ) wat nou zwaarder was, zijn influencer dingen of zijn zorgbaan. Vond zijn antwoord goud.
Net zo als Rose @rose_indezorg 🥰 zo'n fantastische verpleegkundige i.o. 💛quote:Op zondag 14 september 2025 21:31 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ook zo’n lieve toegewijde man!
Ik hoop ook echt dat hij ondanks influ-inkomsten toch in de zorg blijft werken. Zulke mensen zijn toch goud waard?
😂quote:Op zondag 14 september 2025 21:30 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik denk dat die veel gaan zuchten en steunen en kreunen dat het leven zwaar is.
Er zal een reden voor zijn. Kan er trouwens niet één bedenken. Ik vermoed wel dat ze dit in overleg gaan doen, allemaal tegelijk.quote:Op zondag 14 september 2025 21:29 schreef Memm het volgende:
De insta bio's van het ex-polyamoureuze-koppel zijn nogsteeds niet aangepast. 🤍
Misschien hoop dat het nog goed komt? Of pas als de 'officiële' scheiding klaar is?
KEKmama heeft daarintegen al een hele blog gewijd aan hun break-up.
https://www.kekmama.nl/ar(...)polyamoreuze-relatie
Nu wil ik bij Milou kijken😂quote:Op zondag 14 september 2025 22:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
De man van Milou heeft net als Roy een skinny jeans aan 🫣 wat is dat toch met die mannen?
echt he, denk dat ze zelf even moet oefenen in de tram en thuis om beter Nederlands te leren.quote:Op zondag 14 september 2025 21:19 schreef Zonnebloempje24 het volgende:
Ik probeer die Minibelle te volgen met haar problemen bij een zorginstelling maar de manier waarop zij schrijft.....😅 niet te doen.
Als ik hem open zie ik dat jij hem hebt gedeeld, met je naam en foto.quote:[b]Op zondag 14 september 2025 22:11 schreef Henrike het volgende:.
Oh dit filmpje , ik moest zo lachen omdat het me aan iemand doet denken.
Hoop dat ik het goed heb gekopieerd.
Lekker op elkaar doorklikken en volgers winnen, denk ik.quote:Op zondag 14 september 2025 21:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er zal een reden voor zijn. Kan er trouwens niet één bedenken. Ik vermoed wel dat ze dit in overleg gaan doen, allemaal tegelijk.
J is trouwens wel opvallend stil. Niet gek in haar situatie natuurlijk.
quote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik op de link klik zie ik jouw naam.
O dat is niet de bedoeling🫣hoe krijg ik dat weg?quote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Als ik hem open zie ik dat jij hem hebt gedeeld, met je naam en foto.
Krijg het niet weggehaald? Komt dat omdat jij erop hebt gereageerd? Hoe doe ik dat?quote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maximaal uitmelken.quote:Op zondag 14 september 2025 22:15 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Lekker op elkaar doorklikken en volgens winnen, denk ik.
Geen idee😬.quote:Op zondag 14 september 2025 22:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
[..]
O dat is niet de bedoeling🫣hoe krijg ik dat weg?
..]quote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik hem open zie ik dat jij hem hebt gedeeld, met je naam en foto.quote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Als ik hem open zie ik dat jij hem hebt gedeeld, met je naam en foto.
Ik zie geen enkele naam anders dan het account waar het filmpje op staat.quote:Op zondag 14 september 2025 22:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
[..]
O dat is niet de bedoeling🫣hoe krijg ik dat weg?
Als jij dan ook even de link uit jouw bericht verwijderd, dan is het opgelost.quote:Op zondag 14 september 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd echt steeds meer jeuk van haar content, niet in de laatste plaats door steeds tegen de billen van haar man te moeten kijken als hij ook op de stories verschijnt. Die vrouw spendeert avonden aan online shoppen, kan daar dan geen leuk en passend setje voor haar man van af?quote:Op zondag 14 september 2025 22:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
De man van Milou heeft net als Roy een skinny jeans aan 🫣 wat is dat toch met die mannen?
Volgens mij is het weg als jij je reactie weghaalt, anders hoop ik dat een moderator mij kan helpen😉ik zei het al ik ben een digibeet . Excuses voor het ongemakquote:
✅quote:Op zondag 14 september 2025 22:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Als jij dan ook even de link uit jouw bericht verwijderd, dan is het opgelost.
Weggehaald. Ik dacht dat je bedoelde hoe je een link kan delen zonder dat jouw naam zichtbaar is.quote:Op zondag 14 september 2025 22:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Volgens mij is het weg als jij je reactie weghaalt, anders hoop ik dat een moderator mij kan helpen😉ik zei het al ik ben een digibeet . Excuses voor het ongemak
quote:Op zondag 14 september 2025 22:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Als jij dan ook even de link uit jouw bericht verwijderd, dan is het opgelost.
Dankjewel voor jullie hulp, zal niet weer iets proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |