Dit. Ze doet het niet omdat ze het spuiten zelf niet durft, maar letterlijk voor een 2 wekelijks shotje aandacht.quote:Op zondag 14 september 2025 19:35 schreef Maremare het volgende:
[..]
Mijn hemel, heeft ze nou nog niet genoeg aandacht? Nog even en ze kan zich ook laten wassen door de buuf.
Zou ze alquote:Op zondag 14 september 2025 19:35 schreef Maremare het volgende:
[..]
Mijn hemel, heeft ze nou nog niet genoeg aandacht? Nog even en ze kan zich ook laten wassen door de buuf.
Debbie, the gift that keeps on giving.quote:Op zondag 14 september 2025 19:46 schreef Henrike het volgende:
Oh Debbie ik lig echt dubbel:
Ok ik zet mijn telefoon neer, even kijken als ik op het trapje sta of ik wel in beeld ben.
Ok trapje af, camera aan.
Buuf geroepen zodat ze gelijk die trap weer op moet.
Jay mee trap op.
Gesprekje met buurvrouw, trapje af, Jay eraf, camera uit, telefoon pakken en filmpje plaatsen😂🤣
Die heeft ze echt alle 24 niet in het kratje.
Zou die buurvrouw dat echt 2x p/w gaan doen? Is dan wel een verplichting die ze aangaat.quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Ze doet het niet omdat ze het spuiten zelf niet durft, maar letterlijk voor een 2 wekelijks shotje aandacht.
Buurvrouw komt, Debbie doet dramatisch over het flauwvallen, buurvrouw vraagt of het wel gaat, buurvrouw doet extra voorzichtig, Debbie zet het nog even extra aan zodat buurvrouw nog meer in de zorgrol zal schieten waarna Debbie heerlijk tevreden weer in haar nest kan rotten. De aandacht werkt als drugs voor haar.
Denk dat een ander soort huis beter past bij haar problematiek 🤐quote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou ze al
Plaats hebben gereserveerd in het verpleeghuis?
Dat is de endorfine die ze mist doordat ze adhd heeft.. daarom krijgt ze een kick als ze aandacht krijgtquote:Op zondag 14 september 2025 19:51 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Ze doet het niet omdat ze het spuiten zelf niet durft, maar letterlijk voor een 2 wekelijks shotje aandacht.
Buurvrouw komt, Debbie doet dramatisch over het flauwvallen, buurvrouw vraagt of het wel gaat, buurvrouw doet extra voorzichtig, Debbie zet het nog even extra aan zodat buurvrouw nog meer in de zorgrol zal schieten waarna Debbie heerlijk tevreden weer in haar nest kan rotten. De aandacht werkt als drugs voor haar.
Geen idee, als het aan Debbie ligt wel.quote:Op zondag 14 september 2025 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou die buurvrouw dat echt 2x p/w gaan doen? Is dan wel een verplichting die ze aangaat.
Vandaag of morgen heeft Roy er tabak van.quote:Op zondag 14 september 2025 19:35 schreef Maremare het volgende:
[..]
ADHD? Dacht dat ze daar ook al weer mee gestopt was.quote:Op zondag 14 september 2025 20:05 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Dat is de endorfine die ze mist doordat ze adhd heeft.. daarom krijgt ze een kick als ze aandacht krijgt
Even wat anders he, gewoon een huis van ¤2.325.000 🫣. Ik ga ook fluflu'en 🤣quote:Op zondag 14 september 2025 19:22 schreef Harper het volgende:
Ik volg sinds een tijdje Joey (bestie van Vita en Elise Boers).
https://www.instagram.com/joeyjaq/
Ik ben geen fan van influencen maar hij doet het vaak wel erg grappig. En de promoties zijn verfrissend anders dan Creamy en Wild, wat je bij elke momfluencer voorbij ziet komen. En gewoon doorzichtig.
Al vind ik het promoten van alcohol dan weer een beetje jammer.
Met haar methylfenidaat krijgt ze hyperfocus op waar ze mee bezig is. Bij mij werkt dat dan gelukkig tijdens mijn werkdag. Bij haar tijdens haar bed-dag: hyperfocus op slapen bij Debbie 😂quote:Op zondag 14 september 2025 20:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
ADHD? Dacht dat ze daar ook al weer mee gestopt was.
Nothing lasts forever he?quote:Op zondag 14 september 2025 20:11 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Even wat anders he, gewoon een huis van ¤2.325.000 🫣. Ik ga ook fluflu'en 🤣
Ik vraag me vooral af of het wel mag 🤔 misschien zijn regels veranderd maar toen ik mijn ehbo diploma haalde leerde we dat je wel een epipen mag zetten omdat het nood is maar geen andere medicijnen of iets mocht prikken. Dit mocht een "patient " alleen door familie of hulpverlener in dienst laten doen.. ik had het er over met mijn buurvrouw die op haar werk ook prikken geeft en die zei ook dat ze buiten werk niet zomaar mocht prikken 🤔 misschien is het veranderd...quote:Op zondag 14 september 2025 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou die buurvrouw dat echt 2x p/w gaan doen? Is dan wel een verplichting die ze aangaat.
Compleet gestoordquote:Op zondag 14 september 2025 19:56 schreef Overrozen14 het volgende:
Ideaal dat molygram. Wist niet dat het bestond.
Nu kan ik ook naar debbie kijken😂 Kan het niet zien omdat ze mij ooit geblokkeerd heeft. Geen idee waarom want heb haar nog nooit gevolgd.
Echt bizar dat ze op die trap gaat staan en dat gesprek gaat filmen
Nee daar heb je gelijk in, dan zullen ze het lastig krijgen als het fluflu'en niet meer lukt.quote:Op zondag 14 september 2025 20:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Nothing lasts forever he?
Zie je die mensen al terug gaan naar kantoor, de zorg of de supermarkt of welke andere baan dan ook?
Verpleeghuis noemden ze vroeger een rusthuis toch😉quote:Op zondag 14 september 2025 20:04 schreef Maremare het volgende:
[..]
Denk dat een ander soort huis beter past bij haar problematiek 🤐
Ik zou niet weten waarom ik buiten werk niet zou mogen injecteren 😅 onze buurvrouw krijgt na een heupOK tijdelijk spuitjes, die zet ik iedere avond. Daar hoeft de thuiszorg niet voor te komen hoor.quote:Op zondag 14 september 2025 20:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of het wel mag 🤔 misschien zijn regels veranderd maar toen ik mijn ehbo diploma haalde leerde we dat je wel een epipen mag zetten omdat het nood is maar geen andere medicijnen of iets mocht prikken. Dit mocht een "patient " alleen door familie of hulpverlener in dienst laten doen.. ik had het er over met mijn buurvrouw die op haar werk ook prikken geeft en die zei ook dat ze buiten werk niet zomaar mocht prikken 🤔 misschien is het veranderd...
Wat wel raar is dat ze op het speelding klimt en dat loopt te filmen... echt een acteerwerkje... en jay mocht ook niet spelen want Debbie wilde aandacht...
Pfff en dat ze Jay's feestje hebben ingekort en ze niet mee naar de mac ging is toch echt weer "het is jay daar doe ik geen moeite voor"
Nee heb echt iets anders in gedachten 😂😂😂quote:Op zondag 14 september 2025 20:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Verpleeghuis noemden ze vroeger een rusthuis toch😉
The loony binquote:Op zondag 14 september 2025 20:22 schreef Maremare het volgende:
[..]
Nee heb echt iets anders in gedachten 😂😂😂
Maar neemt zij dat in? Want toen met de dierentuin had ze het over dat ze het genomen had, maar weet nou even niet of ze het toen EXTRA innam. Ik had het idee dat ze het niet altijd neemt n.a.v dat berichtquote:Op zondag 14 september 2025 20:12 schreef Holaa het volgende:
[..]
Met haar methylfenidaat krijgt ze hyperfocus op waar ze mee bezig is. Bij mij werkt dat dan gelukkig tijdens mijn werkdag. Bij haar tijdens haar bed-dag: hyperfocus op slapen bij Debbie 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |