abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218780239
AM zegt dat ze maanden een pleegdochter in huis had die niet in beeld mocht en waarvoor ze met jeugdzorg te maken heeft.

Zo veel vragen! Hoe dan?! Tijdens het avondeten tafeldekken met 1 bord te weinig, en haar uit beeld en pas na het filmen weer opstaan en kind met haar bord aan tafel laten komen?
In de ochtendspits steeds zeggen "even wachten X, ik moet eerst filmen en dan mag je mee".
Bij het in de auto stappen "Nee X je moet nog even in de gang wachten, als ik heb gefilmd dat we instappen en iedereen zit mag je naar buiten komen en instappen" zoiets??
pi_218780258
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef Odonata het volgende:
AM zegt dat ze maanden een pleegdochter in huis had die niet in beeld mocht en waarvoor ze met jeugdzorg te maken heeft.

Zou het die dochter van haar broer zijn, die ook mee op vakantie was?
pi_218780268
Ik heb die story even met geluid geluisterd. Ik betwijfel of pleegzorg en jeugdzorg met elkaar te maken hadden. Het is in 1 adem nogal een hoop bij elkaar, waardoor ik dat er niet echt uit kan opmaken.
pi_218780278
- doe normaal -

[ Bericht 44% gewijzigd door Deisyy op 15-09-2025 17:52:06 ]
pi_218780298
" de dode vogel"🤣🤣
pi_218780304
quote:

Zo veel vragen! Hoe dan?! Tijdens het avondeten tafeldekken met 1 bord te weinig, en haar uit beeld en pas na het filmen weer opstaan en kind met haar bord aan tafel laten komen?
In de ochtendspits steeds zeggen "even wachten X, ik moet eerst filmen en dan mag je mee".
Bij het in de auto stappen "Nee X je moet nog even in de gang wachten, als ik heb gefilmd dat we instappen en iedereen zit mag je naar buiten komen en instappen" zoiets??
Precies dit! Was niet te merken aan het filmgedrag van AM. Viel alleen op dat Jet haar kamer niet meer gefilmd werd
pi_218780305
Het was me duidelijk dat er iets gaande was, want Jet sliep wat nachten bij Lot en daarna is haar kamer maanden niet in beeld geweest.

Ik begrijp alleen niet zo goed waarom ze het tijdens haar boekpromotie tussen neus en lippen door vermeldt.

Fijn dat het meisje bij hun terecht kon. Maar er nu een bommetje over droppen komt een beetje over als zieltjes winnen. Sorry.
pi_218780308
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 16:43 schreef Appeltje1234 het volgende:

[..]
Daar ga ik van uit.
pi_218780312
AM heeft een stortvloed aan aanmeldingen gekregen😱.
Ik denk dat het Pieterbaancentrum te weinig capaciteit heeft in Nederland.
pi_218780319
quote:

Ik heb de indruk dat AM met een zieltjes-winnen-offensief bezig is, omdat ze veel kritiek over zich heen krijgt, zeker na de BOOS-uitzending, waar ze last van heeft. Kan ik me voorstellen.

Ze hoeft helemaal niet te vertellen dat ze een pleegkind in huis hebben, maar ze dropt al maanden teasers (het is duidelijk dat Jet niet in haar eigen kamer slaapt). Dat doet ze doelbewust, niet zonder bijbedoelingen en daar vind ik wat van.
pi_218780323
Hemeltje, Annemarie moet in de avond hardlopen want overdag moet ze haar boek inspreken...
En dat noemt ze "pittig qua planning".
pi_218780332
quote:

Wow, dat had ik niet verwacht! Dat verklaart misschien waarom Jet’s kamertje een tijd lang niet in beeld geweest is?
pi_218780334
...

[ Bericht 99% gewijzigd door Deisyy op 15-09-2025 17:52:26 ]
pi_218780336
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wow, dat had ik niet verwacht! Dat verklaart misschien waarom Jet’s kamertje een tijd lang niet in beeld geweest is?
Huh dat is inderdaad... Niet wat ik verwacht had!
pi_218780339
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:50 schreef Harper het volgende:
Het was me duidelijk dat er iets gaande was, want Jet sliep wat nachten bij Lot en daarna is haar kamer maanden niet in beeld geweest.

Ik begrijp alleen niet zo goed waarom ze het tijdens haar boekpromotie tussen neus en lippen door vermeldt.

Fijn dat het meisje bij hun terecht kon. Maar er nu een bommetje over droppen komt een beetje over als zieltjes winnen. Sorry.
Nou, ik wel. Iedereen wil nu het verhaal weten, dus gaan ze haar boek kopen. Net als het misbruik verhaal in boek 1.
pi_218780340
quote:

Ik had je reactie nog niet gelezen: dezelfde strekking 🙂
pi_218780346
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 16:43 schreef Appeltje1234 het volgende:

[..]
Ik vind het wel typisch dat ze die echt buiten beeld heeft weten te houden. Zou die pleegdochter er fulltime geweest zijn dan?

En als het de dochter van die broer is waarom zagen we die op vakantie dan ineens wel?
pi_218780350
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:51 schreef Harper het volgende:

[..]
Daar ga ik van uit.
Zou die broer zijn kind bij AM onderbrengen als ze slecht contact hebben ?
pi_218780366
quote:

Brrrr de manier waarop ze het voorleest. Zo sensatiebelust.. krijg er de kriebels van.
pi_218780373
Zelfs de relatiebreuken deelt ze alsof het verschrikkelijk was voor het gezin. We hebben allemaal toch gewoon de wisseling van vriendinnen gezien? En natuurlijk heeft dat enigszins invloed. Maar dat soort dingen gebeuren gewoon in het leven van een jongvolwassene?
pi_218780379
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:55 schreef Appeltje1234 het volgende:

[..]
Nou, ik wel. Iedereen wil nu het verhaal weten, dus gaan ze haar boek kopen. Net als het misbruik verhaal in boek 1.
Nou dit. Alles voor de sensaaaaasie.
pi_218780384
Waarom die halfnaakte promofoto's?
pi_218780405
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:03 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Die snap ik ook niet
pi_218780406
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:03 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Vraag ik me ook serieus af. Hoezo doe foto met die opengemaakte bh en deze die ze nu plaatst
Waarom?
pi_218780407
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wow, dat had ik niet verwacht! Dat verklaart misschien waarom J’s kamertje een tijd lang niet in beeld geweest is?
En velen maar hopen dat het was omdat ze haar privacy wilde geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')