hoe kom je aan dat cijfer?quote:Op zondag 14 september 2025 13:13 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Maar de groep die op de daklozen opvang is geweest moet gigantisch zijn in nederland. Als je kijkt dat 80% van de sociale huurwoningen naar probleem gevallen gaat.
Want er maar aan. Ik en mijn linkse vrienden gaan jou je huis uit zetten.quote:Op zondag 14 september 2025 13:05 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Lijkt me wel kut om daar naartoe te moeten omdat je uit een minder bedeeld gezin komt. Ik lees dat in amerika de daklozenopvang een hel is je zit als het ware tussen zware drugsgebruikers en andere criminelen. Het is veiliger op straat zeggen ze. Hoe is dat in nederland en wie van jullie moest daar noodgedwongen overnachten?
Dit. Amsterdam is een groot open riool dat de gemiddelde cijfers nogal beīnvloed.quote:Op zondag 14 september 2025 14:11 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Gokje als amsterdam 99% en in mijn gebied 50% is. Kan je opvragen bij de sociale verhuurder
Waar baseer je dit op?quote:Op zondag 14 september 2025 16:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Amsterdam is een groot open riool
Vlak Utrecht, Den Haag en Rotterdam ook niet uit.quote:Op zondag 14 september 2025 16:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Amsterdam is een groot open riool dat de gemiddelde cijfers nogal beīnvloed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |