Scheer je ook dagelijks je hoofd kaal?quote:Op maandag 15 september 2025 10:19 schreef Chandler het volgende:
Idem hier, een goed verzorgd zaakje is het halve werk. Dat gezegd scheer ik echt niet iedere dag daar, om de dag en soms om de paar dagen... tis net als ik er zin in heb of niet..
Maar vind het zelf ook een stuk frisser!
Zeker niet, dat zou pas onfris zijn!quote:Op maandag 15 september 2025 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Scheer je ook dagelijks je hoofd kaal?
Hoe vaak scheer jij je kontjequote:Op maandag 15 september 2025 12:27 schreef theodoorpaardje het volgende:
Grappig hoe de reacties verschillen, ik postte dat ik ongeschoren vrouwen aantrekkelijker vond, en iedereen vond dat ik raar washier ben je raar voor het wél scheren?
Het is belangrijk dat jij je natuurlijk het beste voelt, idd is verzorging belangrijk.
Wil jij wel zien hè?quote:Op maandag 15 september 2025 12:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hoe vaak scheer jij je kontje
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 15 september 2025 12:27 schreef theodoorpaardje het volgende:
Grappig hoe de reacties verschillen, ik postte dat ik ongeschoren vrouwen aantrekkelijker vond, en iedereen vond dat ik raar was
Lange baard op die plek denk ik, dan blijft het hangen en worden de haren eruit getrokken.quote:Op zondag 14 september 2025 10:47 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom heb je pijn bij het poepen kerel wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |