Of ze faken het klaarkomen zodat het niet zo lang duurt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 03:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik heb wel ritme maar om er uitvoering aan te geven is wat anders. En ik begrijp ook niet waarom er zo gezegd wordt dat je dan geen goede sexpartner kan zijn. De meiden kwamen vroeger wel snel klaar, eerder dan ik, ze klaagden niet over de sex maar over andere zaken.
Je kan het wel merken als ze klaarkomen. Dan trilt hun hele lichaam. Dat kunnen ze niet faken lijkt mij. Nu denk ik dat jij niet weet wanneer een vrouw een orgasme faked..Maar goed maakt niet uit, jouw leven is jouw leven maat, daar heb ik niks mee te maken sorryquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of ze faken het klaarkomen zodat het niet zo lang duurt.
Nou ik heb een soort van een vriendin, de moeder van mijn kinderen, ik wil eigenlijk niet alle kansen vergooien door met een andere vrouw iets te proberen. Maar het is gewoon frustrerendquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:26 schreef oppiedoppie het volgende:
Ga dan op dansles.....salsa schijnt ook nog es heel intiem te zijn. Win-win.
Uit een Zweeds onderzoekt blijkt dat je het in principe niet kan herkennen, maar ook dat hoe heftiger de vrouw uiting geeft aan klaarkomen, hoe groter de kans dat het fake is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan het wel merken als ze klaarkomen. Dan trilt hun hele lichaam. Dat kunnen ze niet faken lijkt mij. Nu denk ik dat jij niet weet wanneer een vrouw een orgasme faked..Maar goed maakt niet uit, jouw leven is jouw leven maat, daar heb ik niks mee te maken sorry
Kreeg je daar een flink "pluspunt" van ja?quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:21 schreef Chandler het volgende:
Ik heb jaren salsa gedanst en moet zeggen dat met de juiste danspartner de vonken er echt wel af kunnen vliegen.
Je komt namelijk erg dicht bij de ander.. en dat zorgt voor vaak positieve spanningen.
Neem nog een slokje, dat is niet je vriendin, ze is bij je weggegaan weet je nog?quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik heb een soort van een vriendin, de moeder van mijn kinderen, ik wil eigenlijk niet alle kansen vergooien door met een andere vrouw iets te proberen. Maar het is gewoon frustrerend
Soms wel ja..quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Kreeg je daar een flink "pluspunt" van ja?
Ja, heeft in het verleden ook tot genoeg dates geleid... maar Salsa is dan ook wel een dans waarbij je erg dicht bij je danspartner komt... i love it!quote:
Sowieso dansen is heerlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:00 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ja, heeft in het verleden ook tot genoeg dates geleid... maar Salsa is dan ook wel een dans waarbij je erg dicht bij je danspartner komt... i love it!
Absoluut. Zeker als jij en je danspartner elkaar goed aanvoelen. Die spanning is soms om te snijden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |