Nee hoor. Wandelen is lekker toch?quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef roos94 het volgende:
3 x per dag zo een beest uitlaten. Is dat niet ongelooflijk kut? Komt dat niet zwaar je strot uit elke dag? Dit vraag ik mij dus af..
Ze zijn ook weleens loopsquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom moet je dan mee? Een hont kan toch prima zelf lopen?
Juist dan loopt ze goed.quote:
Ja nee. Die mijne is 13 en uitermate traag ieder grassprieten móet 600x besnuffeld Worden. Het rondje van amper 800 mtr duur 1u15.Jah Dan ga ik even Pokémonnen Jah.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Dat kun je op straat wel zien denk ik: degenen die met de hond wandelen en ondertussen met hun telefoon bezig zijn vinden het vermoedelijk gierend kut dat ze hem wéér uit moeten laten. Degenen die gewoon aandacht voor hun hond hebben vinden het niet erg.
Dat is wel weer helemaal inquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja nee. Die mijne is 13 en uitermate traag ieder grassprieten móet 600x besnuffeld Worden. Het rondje van amper 800 mtr duur 1u15.Jah Dan ga ik even Pokémonnen Jah.
Nou ja, vooruit, maar je ziet ook mensen lopen met een hond die wel in normaal tempo loopt en dan staren ze continu op de telefoon. Vaak de mensen die je dan op andere momenten ook achter een kinderwagen ziet struinen...kijkend op de telefoonquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja nee. Die mijne is 13 en uitermate traag ieder grassprieten móet 600x besnuffeld Worden. Het rondje van amper 800 mtr duur 1u15.Jah Dan ga ik even Pokémonnen Jah.
Wij zaten laatst in de stad. Stel dat er 100 mensen voorbij kwamen. Daarvan liepen/fietsten er 85 die met hun telefoon bezig waren ......quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit, maar je ziet ook mensen lopen met een hond die wel in normaal tempo loopt en dan staren ze continu op de telefoon. Vaak de mensen die je dan op andere momenten ook achter een kinderwagen ziet struinen...kijkend op de telefoon
Dat je niet vijf kwartier gaat kijken hoe je hond dat ene grassprietje uit z'n hoofd leert snap ik nog wel ja
Grotendeels wel eens, maar ik snap het ook wel dat je niet elke keer met je aandacht erbij bent. Het is waarschijnlijk toch 3x per dag waarvan 1x erg vroeg en 1x vrij laat. Ik zou dan in de middag wel extra lang doen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Dat kun je op straat wel zien denk ik: degenen die met de hond wandelen en ondertussen met hun telefoon bezig zijn vinden het vermoedelijk gierend kut dat ze hem wéér uit moeten laten. Degenen die gewoon aandacht voor hun hond hebben vinden het niet erg.
Wie zijn 'wij'?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zaten laatst in de stad. Stel dat er 100 mensen voorbij kwamen. Daarvan liepen/fietsten er 85 die met hun telefoon bezig waren ......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |