Kale en Kokkie en nog wel wat anders afvalquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie niemand hem verdedigen alsof het een wondercoach is geworden eigenlijk.
Kale en Kokkie zijn een verspilling van zuurstof.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kale en Kokkie en nog wel wat anders afval
Arne heeft de methode-Sjon gewoon goed begrepen en past dat toe. Daar plukt Liverpool nu de vruchten van.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Sjon niets bereikt heeft? Hij is de ras Ajacied die achter het succes van Arne Slot bij Liverpool zit volgens de Telegraaf
https://www.telegraaf.nl/(...)erpool/64100652.html
Zijn invloed reikt zo ver dat Arne zelfs zonder Sjonnie alle wedstrijden wint met Liverpool op het moment
Dat zei ik laatst ook al. Eigenlijk is 'slot-bal' een iteratie op Ajax voetbal en was Heitinga de belichaming van het vermogen om prijzen te pakken. In de kuip viel de oogst wel tegen met de beste selectie van deze eeuw.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Arne heeft de methode-Sjon gewoon goed begrepen en past dat toe. Daar plukt Liverpool nu de vruchten van.
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:buitendam deze kan je er ook nog achteraan sturen
Eens überhaupt het verdedigen van domme John ben je wat mij betreft tegen ons.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kale en Kokkie zijn een verspilling van zuurstof.
Weet domme Sjon verder dat er vorig jaar een totaal andere trainer zat bij Inter?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Weet domme Sjon verder dat er vorig jaar een totaal andere trainer zat bij Inter?
Ik verwacht het nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Weet domme Sjon verder dat er vorig jaar een totaal andere trainer zat bij Inter?
Wtfquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit is officieel de ergste tot nog toe.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Waardig opvolger van Jan Wouters?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:12 schreef William_Papadin het volgende:
Sjon is vanaf nu officieel de domste trainer die er ooit bij Ajax op het bankie heeft mogen zitten
Moet toch een soort van faalangst / blackouts zijn? Dom of niet, de dingen die hij tijdens een persconferentie ineens niet lijkt te weten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waardig opvolger van Jan Wouters?
Chronische zelfoverschatting in combinatie met een laag intelligentieniveau.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Moet toch een soort van faalangst / blackouts zijn? Dom of niet, de dingen die hij tijdens een persconferentie ineens niet lijkt te weten.
Dat was ie al lang hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:12 schreef William_Papadin het volgende:
Sjon is vanaf nu officieel de domste trainer die er ooit bij Ajax op het bankie heeft mogen zitten
Ik zou zeggen dat dat toch herkenbaar moet zijn voor jou.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Chronische zelfoverschatting in combinatie met een laag intelligentieniveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |