Verkeerde topicquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:buitendam deze kan je er ook nog achteraan sturen
Eens überhaupt het verdedigen van domme John ben je wat mij betreft tegen ons.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kale en Kokkie zijn een verspilling van zuurstof.
Weet domme Sjon verder dat er vorig jaar een totaal andere trainer zat bij Inter?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Weet domme Sjon verder dat er vorig jaar een totaal andere trainer zat bij Inter?
Ik verwacht het nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:47 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Weet domme Sjon verder dat er vorig jaar een totaal andere trainer zat bij Inter?
Wtfquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit is officieel de ergste tot nog toe.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Waardig opvolger van Jan Wouters?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:12 schreef William_Papadin het volgende:
Sjon is vanaf nu officieel de domste trainer die er ooit bij Ajax op het bankie heeft mogen zitten
Moet toch een soort van faalangst / blackouts zijn? Dom of niet, de dingen die hij tijdens een persconferentie ineens niet lijkt te weten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waardig opvolger van Jan Wouters?
Chronische zelfoverschatting in combinatie met een laag intelligentieniveau.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Moet toch een soort van faalangst / blackouts zijn? Dom of niet, de dingen die hij tijdens een persconferentie ineens niet lijkt te weten.
Dat was ie al lang hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:12 schreef William_Papadin het volgende:
Sjon is vanaf nu officieel de domste trainer die er ooit bij Ajax op het bankie heeft mogen zitten
Ik zou zeggen dat dat toch herkenbaar moet zijn voor jou.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Chronische zelfoverschatting in combinatie met een laag intelligentieniveau.
Maar Alex zei toch dat John een VOETBALFREAK is?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Buiten het gebrek aan intelligentie lijkt het er wel op dat hij ook niet per se bezeten is van het spelletje. In de zin van dat hij alles wil weten over de tegenstander of over tactiek zelf.
En dat moet je wel hebben als trainer tegenwoordig.
"Lekker met de jongons de wei in, mooiste wat er is, jatog?"quote:Op woensdag 17 september 2025 06:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar Alex zei toch dat John een VOETBALFREAK is?
Ajax gaat het team worden hoe andere teams dit seizoen in vorm gaan komen denk ikquote:Op woensdag 17 september 2025 05:46 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
Vandaag gaan we het zien. Of die gasten onverwachts en uit het zicht toch met een plan bezig zijn dat ons allen gaat verbazen of dat het zo volkomen knudde gaat worden zoals we allemaal stiekem verwachten. Laat ik voor mezelf spreken: zoals ik verwacht.
Heb jij er zin in?quote:Op woensdag 17 september 2025 08:42 schreef Bofjijff het volgende:
Social media team is wel in vorm weer![]()
Verder weinig verwachtingen voor vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Misschien kan de marketing manager Sjonnie vervangen..quote:Op woensdag 17 september 2025 08:42 schreef Bofjijff het volgende:
Social media team is wel in vorm weer![]()
Verder weinig verwachtingen voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |