Minimaal 4 uit 6 wedstrijden puntverlies waarvan 3 verliespartijen, maar deze reactie zal ongetwijfeld weer verwijderd worden omdat je de mening niet mag hebben dat ajax kansloos is tegen Inter, Marseille en PSV.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:55 schreef Black-Death het volgende:
Er komen nu gewoon twee nederlagen, die kun je wel opschrijven.
Ik denk niet dat dat daarom gebeurt pik.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Minimaal 4 uit 6 wedstrijden puntverlies waarvan 3 verliespartijen, maar deze reactie zal ongetwijfeld weer verwijderd worden omdat je de mening niet mag hebben dat ajax kansloos is tegen Inter, Marseille en PSV.
Want zo rolt men hier!
Geen mentale breakdown hoor, gewoon de feiten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat daarom gebeurt pik.
Weer wat relaxter na je mentale breakdown?
Ok hansquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geen mentale breakdown hoor, gewoon de feiten. [ afbeelding ]
Het was letterlijk een opsomming van de 10 komende wedstrijden van ajax (nu dus nog 9 komende wedstrijden) en mijn verwachting qua punten per wedstrijd.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:11 schreef TheVulture het volgende:
We zullen best wel verliezen in Eindhoven, maar laten we nu niet doen alsof men het in Eindhoven zoveel stabieler en beter voor elkaar heeft dan Ajax op dit moment
dit idd, men doet net alsof we tegen een prime barcelona moeten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:11 schreef TheVulture het volgende:
We zullen best wel verliezen in Eindhoven, maar laten we nu niet doen alsof men het in Eindhoven zoveel stabieler en beter voor elkaar heeft dan Ajax op dit moment
NEC heeft een niet-bestaande verdedigingquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:12 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]Nee die maken vandaag niet gemakkelijk 5 goals uit tegen NEC.
Verdediging is echt dramatisch bij die gasten, vooral centraal, maar dit ajax maakt geen schijn van kans tegen PSV.
Ajax heeft Itakura en Youri Baas en twee kreupele backsquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
NEC heeft een niet-bestaande verdediging
met minder ging het vorig jaar ook prima.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ajax heeft Itakura en Youri Baas en twee kreupele backs
Itakura/Baas is het beste centrale duo van de competitiequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ajax heeft Itakura en Youri Baas en twee kreupele backs
Dat kan ik zeker niet tegensprekenquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met minder ging het vorig jaar ook prima.
Haha, oké.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Itakura/Baas is het beste centrale duo van de competitie
Noem mij maar een beter duoquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
van feyenoord is beterquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt het me sowieso wat te vroeg voor, maar aan de bal zullen die van Ajax beter zijn.quote:
Wel weer gelachen. Bedankt.quote:Op zondag 14 september 2025 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt het me sowieso wat te vroeg voor, maar aan de bal zullen die van Ajax beter zijn.
Dit ja en het grappige is dat het elkaar in de NL top niet eens zoveel ontloopt, het is 3 keer niks. Dan is het afwachten hoeveel schade je lijdt rondom Europese wedstrijden, want dat gaat er wel inhakken.quote:Op zondag 14 september 2025 09:13 schreef manny het volgende:
Wat een bende. Geen idee hebben ze lijkt het wel.
Blijven hangen op niveau "werken" en "poppetjes op de juiste plaats". Terwijl we vorig jaar geleerd hebben / het inmiddels wel bekend is dat je het juiste systeem moet bedenken, en dat je dan zelfs met akpom op de flanken nog een goede pot kan spelen.
Anyway. CL miljoenen harken. Dat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |