Die Olij kan er ook niks van. Waar heb je het over?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
Wordt het overigens niet eens tijd om Olij wat minuten te geven? Ik vond dat zo'n heerlijk relaxte keeper altijd, deed zelden gekke dingen. Bij Kovar schieten (naast zijn bokken) mijn hartslag gemiddeld 4x per wedstrijd naar de max toe.
Ook al niet, jeetje. Het is eigenlijk echt een wonder dat PSV nog in de Eredivisie speelt als ik het zo lees.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die Olij kan er ook niks van. Waar heb je het over?
Zijn er teveel doelpunten die zijn schuld zijn dan?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
Wordt het overigens niet eens tijd om Olij wat minuten te geven? Ik vond dat zo'n heerlijk relaxte keeper altijd, deed zelden gekke dingen. Bij Kovar schieten (naast zijn bokken) mijn hartslag gemiddeld 4x per wedstrijd naar de max toe.
En Feyenoord er maar van verliezen… Daar spelen denk ik amateurs uit de onderbond dan…quote:Op donderdag 18 september 2025 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook al niet, jeetje. Het is eigenlijk echt een wonder dat PSV nog in de Eredivisie speelt als ik het zo lees.
Ik vind het gewoon helemaal niks (om maar even in Bosz-uitspraken te blijven). Keepers moeten gewoon stabiel zijn; klaar. Dat wil niet zeggen dat je nooit een foutje mag maken, maar dat stomme gegoochel met die bal.. af en toe gewoon de bal naar voren jassen is er tegenwoordig niet meer bij.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn er teveel doelpunten die zijn schuld zijn dan?
Het probleem van PSV zit veel meer op het middenveld. Dat staat zo dat er ruimtes ontstaan die je bij de amateurs zelden ziet. Ook die 0-2 dinsdag. Holy shit, die kerel had bwvs naar de kleedkamer kunnen lopen om zijn broekje te wisselen, zoveel tijd kreeg die.
Eigenlijk gaat het gewoon bizar goed gezien de armoedige staat van onze selectiequote:Op donderdag 18 september 2025 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook al niet, jeetje. Het is eigenlijk echt een wonder dat PSV nog in de Eredivisie speelt als ik het zo lees.
Hij had die blunder tegen EVV niet moeten maken… Maar ik denk dat het voor beiden ook een kwestie is van het tactische plan van Bosz uitvoeren, waardoor ze zichzelf in de problemen brengen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon helemaal niks (om maar even in Bosz-uitspraken te blijven). Keepers moeten gewoon stabiel zijn; klaar. Dat wil niet zeggen dat je nooit een foutje mag maken, maar dat stomme gegoochel met die bal.. af en toe gewoon de bal naar voren jassen is er tegenwoordig niet meer bij.
Nee, van mij mag Olij gewoon even de kans krijgen hoor![]()
Verder eens dat het primaire probleem elders zit hoor.
Ik vond dat Ajax tactisch niet door het ijs zakte tegen de 5-3-2, dat was gewoon een kwaliteitsverschil.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/pro/tac(...)x-en-psv-tegen-5-3-2
@:buitendam
Ja.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
Heb je hele tekst voor mij?quote:Op donderdag 18 september 2025 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb geen pro, helaas.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PSV en Ajax hebben beiden wel een enorm jasje uitgedaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:
2 Feyenoorders die elkaar in ons mooie topic in de haren vliegen. Topshow.
Zondag dus de lamme tegen de blindeIk hoop uiteraard op winst voor PSV, 7-4 ofzo zal het wel worden
Bij Ajax is dat met name de trainer. De selectie is zeker niet minder dan vorig jaarquote:Op donderdag 18 september 2025 20:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
PSV en Ajax hebben beiden wel een enorm jasje uitgedaan.
Ik vind Kovar op die rare voetballende acties na het tot dusver prima doen eigenlijk. Nu Olij brengen lijkt mij totaal niet nodig.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Nu zijn al die tegengoals niet volledig de schuld van Kovar, maar echt geweldig doet hij het ook weer niet.
En jullie?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:19 schreef De_Pel het volgende:
Oef. Volgens Opta gaan jullie 33e worden. Pijnlijk
[ afbeelding ]
https://theanalyst.com/competition/uefa-champions-league/table
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar precies pijnlijk aan? Schijnbaar zijn er 32 betere ploegen in de CL en was de loting dusdanig moeilijk dat dit de uitkomt van het predictiemodel is.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:19 schreef De_Pel het volgende:
Oef. Volgens Opta gaan jullie 33e worden. Pijnlijk
[ afbeelding ]
https://theanalyst.com/competition/uefa-champions-league/table
Niet meedoen is nog altijd pijnlijker en ze hebben de kans gehad hè.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat is daar precies pijnlijk aan? Schijnbaar zijn er 32 betere ploegen in de CL en was de loting dusdanig moeilijk dat dit de uitkomt van het predictiemodel is.
Of ga je nu beweren dat Ajax of Feyenoord top 10 zou eindigen?
Leuk hoor meedoen. Om vervolgens oorwassing na oorwassing te krijgen tegen clubs als Union, Brest of die walgelijke 1-7 thuis tegen Arsenal.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet meedoen is nog altijd pijnlijker en ze hebben de kans gehad hè.
Dat is nu eenmaal het lot van NL clubs of wil je beweren dat er bij Feyenoord wel pareltjes lopen, dat is op Timber na ook nul niveau.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Leuk hoor meedoen. Om vervolgens oorwassing na oorwassing te krijgen tegen clubs als Union, Brest of die walgelijke 1-7 thuis tegen Arsenal.
En leuk die miljoenen. Maar die zijn weinig waard natuurlijk als je dat allemaal uitgeeft aan die Pool, Van Bommel en gemankeerde spitsen.
Heb je daarvoor die droomtransfer gepaktquote:Op donderdag 18 september 2025 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olij zal wel onze bekerkeeper worden.
Ach joh. Moro en Gloukh, die Pool en van Bommel of Steijn en Valente. Denk je nou echt dat 1 van die gasten bij Barcelona terecht gaat komen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Leuk hoor meedoen. Om vervolgens oorwassing na oorwassing te krijgen tegen clubs als Union, Brest of die walgelijke 1-7 thuis tegen Arsenal.
En leuk die miljoenen. Maar die zijn weinig waard natuurlijk als je dat allemaal uitgeeft aan die Pool, Van Bommel en gemankeerde spitsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |