Ja, zo zie ik het ook. De automatismen zitten er nu duidelijk nog niet in, maar je ziet wel dat de kwaliteit aanwezig is.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je bent 5 basisspelers kwijt, zelfs als ze allemaal zo kut waren als je zegt ben je wel de helft van je basis kwijt. Voordat je dan weer een op elkaar ingespeelde nieuwe basis hebt ben je gewoon maanden verder en dat zie je nu.
Joh je zou maar eens kritisch durven te zijn op je materiaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het ook. De automatismen zitten er nu duidelijk nog niet in, maar je ziet wel dat de kwaliteit aanwezig is.
Het is niet ineens veel anders dan vorig jaar hoor. Neem Feyenoord uit tegen het einde van de competitie: Lang red je gewoon op individuele klasse waardoor je met een lekker gevoel terugkijkt op die pot, maar was het nou echt goed of was het simpelweg de brille van 1 speler?quote:Op woensdag 17 september 2025 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Union zijn er ook vijf vertrokken en bij Telstar zijn er ook wel wat mutaties geweest. Die nederlagen verklaar je daar niet mee, het is gewoon armoedig en Bosz zijn tijd was vorig jaar maart al gekomen. Daarna met alle mazzel nog kampioen geworden waardoor ie nog wat krediet kreeg, maar ik denk dat het tijd is om naar een nieuwe trainer te zoeken.
Ook niet al het materiaal is even goed. Ik vond Yarek links achterin waardeloos, als CV vind ik hem wel oke. Man heeft nog weinig laten zien, Boadu en Plea zitten in de lappenmand, van Bommel doet het nog best wel prima maar vind ik wel erg duur. Sidilla, Wanner en Salah-Eddine moet ik nog zien en Kovar/Olij is niet meer dan oké voorlopig.
Dat hoeft toch helemaal niet als jij dat al voor ons doet vriend. Kritisch op de kampioen van vorig jaar, maar nauwelijks kritisch op je eigen ploeg die 3de wordt achter het zwakste Ajax van de afgelopen 20 jaar. Iets zegt mij dat jij ook niet helemaal neutraal kijkt naar PSV hoor!quote:Op woensdag 17 september 2025 10:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Joh je zou maar eens kritisch durven te zijn op je materiaal.
Saibari op een goede dag kan ook wel meer dan PSV, maar gisteren had ie niet die goede dag.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is niet ineens veel anders dan vorig jaar hoor. Neem Feyenoord uit tegen het einde van de competitie: Lang red je gewoon op individuele klasse waardoor je met een lekker gevoel terugkijkt op die pot, maar was het nou echt goed of was het simpelweg de brille van 1 speler?
Je mist gewoon de topkwaliteit. De enige speler van topkwaliteit in deze selectie (naar mijn mening) is Dest. De rest zit hier gewoon prima op zijn niveau, maar zit ook niet heel veel meer in naar mijn beleving. Die Yarek wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven en Pepi wellicht ook.
Yarek is echt matig. Ik snap wel dat Feyenoord van hem afzag.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is niet ineens veel anders dan vorig jaar hoor. Neem Feyenoord uit tegen het einde van de competitie: Lang red je gewoon op individuele klasse waardoor je met een lekker gevoel terugkijkt op die pot, maar was het nou echt goed of was het simpelweg de brille van 1 speler?
Je mist gewoon de topkwaliteit. De enige speler van topkwaliteit in deze selectie (naar mijn mening) is Dest. De rest zit hier gewoon prima op zijn niveau, maar zit ook niet heel veel meer in naar mijn beleving. Die Yarek wil ik nog wel het voordeel van de twijfel geven en Pepi wellicht ook.
Dat is juist één van de minst matige. Maar je grijpt alles aan om Feyenoord te kunnen benoemen héquote:Op woensdag 17 september 2025 10:56 schreef CR7 het volgende:
Yarek is echt matig. Ik snap wel dat Feyenoord van hem afzag.
Maar dat was het ook. Een combinatie van factoren, maar ik hoop wel dat Bosz en de rest van de technische staf niet koppig blijven hangen in de zaken waar je geen invloed op hebt maar juist de dingen die wel mis gingen. Met name op het middenveld.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saibari op een goede dag kan ook wel meer dan PSV, maar gisteren had ie niet die goede dag.
Volgens mij wordt hij nog iedere nacht badend in het zweet wakker terwijl hij uitschreeuwt "neeeee, niet 10-0!!!" en vertoont hij daarom wat gestoord gedrag.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is juist één van de minst matige. Maar je grijpt alles aan om Feyenoord te kunnen benoemen hé
quote:Op woensdag 17 september 2025 12:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij nog iedere nacht badend in het zweet wakker terwijl hij uitschreeuwt "neeeee, niet 10-0!!!" en vertoont hij daarom wat gestoord gedrag.
Minst matig is nog steeds matig natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is juist één van de minst matige. Maar je grijpt alles aan om Feyenoord te kunnen benoemen hé
‘Minst matig’ is niet ‘echt matig’.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Minst matig is nog steeds matig natuurlijk.
Perisic is het beste wat jullie sinds jaren hebben gehadquote:Op woensdag 17 september 2025 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Boadu ook nog eens 4/6 weken geblesseerd.
Tijd voor de volgende transfervrije spits.
Hadden we die maar.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Perisic is het beste wat jullie sinds jaren hebben gehad
Viel ook niet mee dat sprintje.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ten opzichte van een tbc-besmetting maken ze al stappen bij psv.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vermoeiende act, zelfs voor niet-PSVersquote:Op woensdag 17 september 2025 10:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Yarek is echt matig. Ik snap wel dat Feyenoord van hem afzag.
Welke act?quote:Op donderdag 18 september 2025 01:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vermoeiende act, zelfs voor niet-PSVers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |