SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
blij dat we die hier niet hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Milka repen 85 cent bij de Hoogvliet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
blij dat we die hier niet hebbenVast ergens op een Alibaba site ook zo goedkope chocola die je kan kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha Ieni koopt preiquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht er slechts 5 omdat ik geen zin had om de hele bak door te spitten en niet als een debiel wilde overkomen die prei koopt en duizend Milka repen
Het weer?quote:
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, de zon schijnt gewoon, eng
Ohquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:36 schreef Recce het volgende:
In Oost-Polen klinken de sirenes nu. Er komen weer drones aan. In Roemenië moeten mensen ook schuilen.
Zucht ik wil de rest van mijn millennial leven zonder major historical events leven. Dank.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:36 schreef Recce het volgende:
In Oost-Polen klinken de sirenes nu. Er komen weer drones aan. In Roemenië moeten mensen ook schuilen.
Volgens mij zit dat er niet in.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zucht ik wil de rest van mijn millennial leven zonder major historical events leven. Dank.
Zucht.quote:
Eeuhm, ik ben vandaag aan het doemdenken, dus je kunt mij dat beter niet vragen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zucht.
Nouja hoe erg kan het worden?
joh gewoon werken, hondje wandelen, en slapen. geen nieuws bekijken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zucht.
Nouja hoe erg kan het worden?
Ook geen internet meer dus. Maar dan moet ik wel al die meningen en feiten van mannen missen over hoe ik als vrouw moet zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh gewoon werken, hondje wandelen, en slapen. geen nieuws bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |