Gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen kom ik alweer terug naar NL
Reden : afgelopen nacht is mijn moeder sneller dan verwacht overleden
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, nog even genieten van het land.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks
Morgen net als vandaag toch nog een beetje genieten van Griekenland. Ma is toch dood... Maandagochtend heb ik de Dela op visite
Precies dat. Ze zou ook niet anders gewild hebben dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nog even genieten van het land.
Klinkt lullig, maar je ma gaat toch nergens meer heen
Ohquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel snel danquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks man
Dinsdag zei de arts nog dat ik gewoon moest gaan. Vrijdag namiddag werd ik gebeld dat het sneller ging dan verwacht, afgelopen nacht overleed ze al
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Kloteziekte dementie.
Belde d'r broer op die was ook al aardig ver heen. Die hele familie, mijn oma en drie dochters en 1 zoon, allemaal dementie
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks man
Dinsdag zei de arts nog dat ik gewoon moest gaan. Vrijdag namiddag werd ik gebeld dat het sneller ging dan verwacht, afgelopen nacht overleed ze al
M'n pa is bij volle verstand ergens anders aan overleden in 2019. Da's m'n escapequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hopelijk ontspring jij dan die "dans"
Ja, als het al zo slecht ging dan os het maar beter dat het niet zo'n oneindige lijdensweg wordtquote:
Ik gun het je van hartequote:Op zaterdag 13 september 2025 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
M'n pa is bij volle verstand ergens anders aan overleden in 2019. Da's m'n escape
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:29 schreef Ama het volgende:
Gemengde gevoelens over mijn verjaardag binnenkort.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb daar volgend jaar een geldige reden voor![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |