shoppen is niet nodig. hoognodige boodschappen in huis hebben is voldoende.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke dus ksc bookmarken, shoppen en honden filmpjes kijken. De rest negeren.
Maar Âmbar moet nog een regenjas/dekje en een badjasquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
shoppen is niet nodig. hoognodige boodschappen in huis hebben is voldoende.
Daar is Poetin vast van onder de indruk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ben er ook wel goed klaar mee inmiddels.
Wacht maar tot hij weer een stevige brief krijgt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is Poetin vast van onder de indruk.
Oscar 15 bravo komt es even op de bakkie overquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:19 schreef sacha het volgende:
Pieterburen stream fase 1 Anton is hier testbeeld
quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oscar 15 bravo komt es even op de bakkie over
TACO Trump stelt zijn sancties maar weer eens uit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Nou, belooft weinig goeds dit. Laten we hopen dat Oekraïne nog heel erg lang stand houdt.
Met twee weken, neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TACO Trump stelt zijn sancties maar weer eens uit.
Nou ja, hier is het niet veel beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
was het maar waar, wel rustig hoor een chat die je over het algemeen niet begrijpt
Sinds ik geen Facebook meer heb mis ik sowieso het nieuwsquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hooguit de KSC en andere niet nieuws openen.. directe linkjes van alle leuke sites waar je nog heen wilt
dat helpt idd een hele hoopquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds ik geen Facebook meer heb mis ik sowieso het nieuws
Ja, heb echt geen idee wat er allemaal aan de hand is. Want lokaal hoor ik alleen over verkeersongelukkenquote:
Dat zou ik ook weleens willen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, heb echt geen idee wat er allemaal aan de hand is. Want lokaal hoor ik alleen over verkeersongelukken
ik weet, kind heeft zijn pijlen op Pieterburenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
@:sacha, op het buureiland hebben ze ook zeehonden en Japanners:
Bekijk deze YouTube-video
Ieder jaar lijkt die zomer wel steeds korterquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Fucking deprimerend als het nu al donker is buiten.
ik deel deze mening nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Fucking deprimerend als het nu al donker is buiten.
Dan moet je het niet lezenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou ik ook weleens willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |